Dagens middag!

Tenkte jeg skal lage et innlegg om tips til å sortere sminken, men først skal jeg vise dere dagens middag!

Har hatt middagsbesøk av bestemoren til ungene, og laks med tilbehør falt i smak hos både liten og stor. Nathaniel rett og slett elsker laks og generelt alt av fisk, kan man be om noe bedre ? Men så har jeg også vært åpen for at han skal smake mye forskjellig fra han har vært liten av. Synes det er helt feil av de foreldrene som ikke liker fisk, å også lære barna sine å ikke like det… og det som er så godt også! Har aldri skjønt den der “hate fisk” trenden! 

Denne gulrotkaka er en sikker vinner og alle elsker den! Nam! 

Hva hadde dere til middag i dag? 

Noen som vil ha sminke-oppbevaringstips-innlegg ? 😀

24 kommentarer
    1. Nam, det så godt ut. Flink du er! Kos deg masse i helgen.
      Fulgt deg lenge, og gjør det fsat, men selv har jeg skiftet bloggportal. Hyggelig om du ville tittet innom 🙂

    2. Var enig med deg i mamma politi innlegget men hvem dømmer andre nå og setter seg selv over andre? Tror ikke det er en trend blandt mødre å ikke gi barna fisk liksom.. Misforstått litt.. Er vel bare at noen barn hater det. Men laks er jo barnevennlig. Fleste barn liker det.

    3. Bestemoren til ungene? Om hun er Willems mor, er hun da ikke N.s bestemor?
      Etter hva jeg har sett på bloggen, serverer du jo ikke annen fisk enn laks. Så å skryte på deg at du serverer ungene dine “alt”, bør du kanskje holde deg for god for. At de liker laks, betyr jo ikke at de liker sei, torsk, makrell osv. Så kanskje du bør severer dem noe annet enn stekte laksefileter de gangene de får fisk?

    4. Ikke så rart at han elsker fisk når du dynker den i saus da….. Da er det nok ikke fisken han er så glad i, men sausen.

    5. Går mest i laks her ettersom det er den eneste fisken jeg tåler (ja, jeg tåler faktisk ikke annen fisk.. Utrolig kipt..), men jeg prøver også å servere annen type fisk, da holder jeg meg bare unna å spise den:)
      Ønsker veldig gjerne tips på hvordan man kan sortere sminken, her i hus er det rene sminkekaoset…

    6. Er hun bestemor til begge? Og før skrev du om at du skulle pleie kjærligheten når ungene var i seng….. Nå er tv’ en din beste venn? Hva skjer’a?

    7. Laks er godt 🙂 sønnen min elsker Makrell i tomat,eneste han har smakt så langt. Vi hadde den nye gradiosaen,ikke så sunt,men deilig med noe lettvidt i blant :). Så koselig dere hadde besøk av bestemoren til barna 🙂 besteforeldre er viktig 🙂

    8. Ååå, Dumme lille Ranveig..
      Nå var jeg så enig i dette med å oppdra barna andre isne barn eosv på internett, så kommer du med dette pisspreiket der du moraliserer andre nødre/fedre..
      MAO- akkurat det samme som at noen sier “lær sønnen din å rydde”, så sier du “lær ungen din å spise fisk”..
      Det er jo klin umulig å ta deg seriøst, for du står jo pokker meg å vingler med en fot på hver side hele tiden..
      Og du, noen liker faktisk ikke fiks, på lik linje som at noen ikke liker andre ting..
      Du må bestemme deg snart,moralisere andre og tåle å få noe tilbake, eller holde godt kjeft og snakke om det du er god på ,kaker og at du er en sliten tobarnsmor 🙂

    9. Hele opplegget minner meg om det ungene driver med i barnehagen , leke mor , far og baby.
      Hele tilværelsen preges av umodenhet og mangel på kunnskap.
      Det er jo sånn det er når man blir foreldre i ung alder , og ingenting i veien med det … Men ikke kom her å belær andre på den måten du fremstiller alt på.

    10. Hahahaha, uansett hva Rannveig legger ut på bloggen sin greier alltid noen å finne noe galt i det! Jeg må le, det er jo umulig å gjøre dere blogglesere fornøyd.

    11. Du sier at du ikke liker at andre dømmer deg om hva du gjør med barna dine, men du kan like godt sitte å skrive at du ikke skjønner hvordan andre kan få barna sine til å ikke like fisk?
      Det er litt tragikomisk at du gjør det du hater. Du hater at andre klager på hvordan du oppdrar barna, men har du tenkt på det at det er mulig å bli allergisk mot fisk?
      Jeg har aldri likt fisk, og det er ikke på grunn av konsistensen eller at det er fisk, men rett og slett den grusomme lukta .. det stinker død og helvete for meg, men om jeg hadde ofra å lage fisk til barna så de får iseg Omega, det hadde jeg faktisk. Så syntes det er litt drøyt å dra alle mødre over en kam!
      men nok om det .. det så jo ganske delikat ut til å være fisk og det er bra at barna dine liker det, kan jo ikke bli bedre 😉
      Og den gulrotkaka så kjempegod ut 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg