Den tiden av året, endelig!

Endelig har vi kommet til den tiden av året der det er klart for tidenes beste og mest lættis underholdningsprogram. Det ultimate programmet for slitne mødre med behov for en god latter etter en lang dag. Nemlig Paradise Hotell! 

Herregud, det programmet altså… ingen over, ingen under! Jeg ser fram til en enestående god latter på andres bekostning hver kveld nå i flere uker framover! Min kjære gjorde såklart kvelden helt komplett, hadde vært på butikken og handlet favorittene – To typer Farris bris, smågodt og påskeegg. Hadde popcornet klart også ( essensielt) men det klarte jeg desverre for meg å brenne….. Trist, men sant.

 

Høhø.. neida, fra spøk til alvor! Har hatt en fantastisk dag med min lille familie i dag. Begge barna ligger å sover søtt , og det samme gjør Willem her rett ved siden av meg i sofaen. Emma har sovet i ett siden jeg la henne kl 18:30! Etter at vi innførte fast rutine med grøt før leggetid, sover hun kjempegodt! Men våkner nok snart for mat. Skal selv gå å legge meg nå, så tenker vi blogges imorgen 

Mor og datter! Vakra vår

Bilde fra Instagram. Følg meg HER! 

28 kommentarer
    1. Ikke for å være ufin….. Men tror du Paradise er noe dummere enn Charter life?
      Jeg har ikke møtt en eneste en som har omtalt charter feber som et fint og koselig program…..
      FOLK LER AV DET og de fleste kommer med beskrivende ord som HARRY, LAVMÅL……
      Ikke le av andre……før du innser virkeligheten.
      Du tar deg ikke så veldig godt ut på tv du heller….. Har sett noen bloggvideoer og andre innslag ….
      Det er jo helt natta!

    2. Hei.
      Pleier ikke legge igjen kommentarer, men tenkte jeg ville tipse deg om mitt innlegg om deg på bloggen min: tinehelen.blogg.no
      Liker bloggen din, den gir meg et smil i hverdagen.

    3. Hvem kaller et uskyldig barn for ugly? Fy fader for noen fæle mennesker som tramper opp i disse kommentarfeltene! Uansett hva foreldrene til Emma må ha gjort, så la det ikke gå ut over henne, hun er en liten baby som ikke kan forsvare seg selv en gang.. Hun er helt nydelig, noe jeg forøvrig også syns Rannveig er, og W, han er en kjekk MANN han- ikke noe banrumpe! 😉

    4. Karla og ljnnj, jeg er meget glad for at dere ikke er mine barn, fy som Jeg hadde skammet meg over dere, men en dag når dere blir voksne så kommer dere, vel og merke bare kanskje forstå hvordan man skal oppføre seg og normal folkeskikk. Men er vel lett å sitte der å gjemme seg bak et tastatur og være tøff i kjeften. Tviler på at noen av dere hadde vært aå tøff i kjeften om dere stå forann Rannveig eller meg, for hadde noen av dere sagt noe så srygt om mott barn forann meg så skal jeg love deg at du hadde angret meget mye senere på det du sa. Skjerp deg og voks opp !

    5. DU ler av Paradise? Selv har du vært med i Charterfeber! HAHAHAHAHA. Det er ikke noe verre enn det programmet. Da er paradise ett hakk bedre, tross alt. Fikk meg en goooood latter da jeg så deg og de andre bloggerne der nede.

    6. Dere som skriver stygt om et lite barn: Hva i huleste får dere til å gjøre det? Dere kan umulig ha det bra med dere selv, og foreldrene deres har feilet totalt i oppdragelsen sin. Mest sannsynlig er dere ikke noe fruktfat selv akkurat, men å la det gå utover en baby er nedrig.
      Fysj med dere, håper karma kommer og biter dere i baken!

    7. Blir virkelig sjokkert over visse mennesker! Hvem i all verden sier slikt om ett lite barn? De personene må ha særiøse problemer!
      Og det med Charterfeber og Paradise. Har hun i det hele tatt snakket om charterfeber? Sier jo seg selv at Charterfeber er ett program som er til for folk til å dumme seg ut og vi får absolutt noe å le av! Og jeg inrømmer at jeg DIGGER å se på slike meningsløse programmer! Er morro å se folk som dummer seg ut, men det betyr ikke at jeg er dum som liker å se på slikt! Alt kan ikke være alvorlig i denne verden, det er det virkelig nok av så hvis man velger å sette seg ned å se på ett program som PH så gjør man svarten meg det!

    8. Rannveig får vel lov av å flire like mye som alle andre av Paradise Hotel, selv om hun har vært med på Charterfeber. Folk skal nå henge seg opp i absolutt alt.

    9. Birgitte: Det er vel ikke så rart at folk nevner Cf når hun sier hun ler av Paradise? Jeg lo så godt av Cf de få minuttene bloggerne var på skjermen. For et sirkus. Og det er jeg ikke alene om å synes.

    10. Alle dere som setter Charterfeber opp mot Paradise, kan da umulig ha sett programmet. Selve essensen i Charterfeber er HUMOR, det er det IKKE i Paradise Hotel 🙂

      Det er forskjellen! Og jeg får vel lov å le av andre når andre ler av meg ? Jeg kunne ikke brydd meg mindre 🙂 Ha en fin dag alle sammen!

    11. Essensen i Charterfeber, Rannveig… er IKKE humor.. Men å drite ut de som er med! Og joda, vi ler vi.. men ikke med dere…. AV dere!! For all del, jeg har vel sett sånn cirka alt av Charterfeber, lav men god underholdningsverdi :DD

    12. Charterfeber er da IKKE komedie? Det står betegnet som underholdning. Akkurat slik som Paradise Hotell……. Det kommer an på hvem som er med om man ler eller ikke. Bloggerne var jo ufrivillig morsomme…….

    13. Liker og se paradise faktisk,og må le av noen,men i år synes jeg at de vanlige jentene faktisk er vanlig og hyggelige og naturlige,men fysj hun tess er ei dritt bitch,godt hun ikke er slik egentlig.
      Nydelig bilde av deg og emma 🙂

    14. Heter det ikke egentlig ingen over ingen ved siden av?
      Vile bare påpeke det, folk kan jo tro du er helt imbesil.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg