Verdens søteste dinosaur!

Februar er jo kjent som karnevalmåned, og imorgen er det endelig gullegutten sin tur! Og, han skal kle seg ut som dinosaur. Men slettes ikke hvilken som helst dinosaur.. nei… nemlig verdens søteste dinosaur! Blir kjempegøy å se reaksjon hans på alle de andre som har kledd seg ut og er forskjellige ting. Når det er sagt er jeg litt spent på om han vil akkseptere å ha på seg kostymet sitt. Det gjenstår bare å se, haha!

Hadde først kjøpt feil størrelse, men fikk byttet til rett i dag. Så nå er vi klar! Jeg og lillesøster skal være med han i barnehagen en liten tur for å ta bilder av den lille dinosauren vår! Blir nok kjempestas for han tenker jeg.

Her ser dere morgendagens outfit for gullegutten! 

Hva skal ditt barn kle seg ut som?

Nå skal jeg se premieren på Samurai Sikkerhet på TV2 (ser sykt morsomt ut, haha!) Og så skal jeg få søkt barna inn i barnehage til høsten for å ha det gjort. Har selv lagt inn søknad til voksenopplæring i videregående, men skal også legge inn søknad for ordinær videregående, Helse og Sosial, i tilfelle jeg ikke kommer inn på voksenopplæring. 

Ha en strålende kveld videre kjære lesere <3 Blogges! 

44 kommentarer

Siste innlegg