60% på earplugs!

//annonse

Hei kjære leser! Vi har egentlig ikke hatt noen store planer denne helga, men kun slappet masse av og kost oss! Og barna har vært en tur hos bestemor på besøk. Har også fått skviset inn 2 kjøretimer, noe jeg er veldig fornøyd med! 

I kveld skal jeg lese masse i teoriboka, og prøve meg på teorien iløpet av kommende uke. Forhåpentligvis klarer jeg den på første forsøk. og ifølge kjørelæreren min får jeg da oppkjøring i løpet av en måneds tid!!! Herregud, det hadde virkelig vært drømmen. Har også fått søkt meg selv inn på skole til høsten, har søkt både voksenopplæring og så har jeg søkt Helsefagarbeider vg2! Håper jo selvfølgelig å komme inn på voksenopplæringa, men er også fornøyd dersom jeg kommer inn på Helsefagarbeider.Blir rart, men også spennende når den nye hverdagen kommer, med barnehage og skole! 

 

Og når vi snakker om skole! Det er digg å ha noen ordentlige earplugs til iphonen/ipad’en på vei til/fra skole/jobb! Akkurat nå har Handelsportal hele 60% på disse utrolig søte og freshe earplugs’ene med mic! 

Som dere ser, finnes de i et stort antall farger, så her er det noe for enhver smak!

Earplugs’ene kan bli dine HER for kun 59 kr!


23 kommentarer
    1. Tiril. Synes du bør tenke deg om før du kommer med trusler om å kontakte BV. BV har annet å gjøre å sjekke om Rannveig er en dårlig mor. BV har sine metoder og jeg tror ikke en bekymringsmelding fra en “uggen” bloggleser tas hensyn til. Du skaper bare frykt hos Rannveig og hennes familie. SPAR DEG,

    2. Tiril. Synes du bør tenke deg om før du kommer med truslerom å kontakte BV. BV har annet å gjøre å sjekke om Rannveig er en dårlige mor. BV har sine metoder og jeg tror ikke en bekymringsmelding fra en “uggen” bloggleser tas hensyn til. Du skaper bare frykt hos Rannveig og hennes familie. SPAR DEG,

    3. Hvis vi skal begynne å kontakte BV for hver gang det er en mor som har meninger vi ikke er enige i,ja da får BV det fryktelig travelt..:)

    4. Tirill… Du er vel faen meg ikke helt “i vater” , vel?!! Er’e mulig å være så latterlig, da??

    5. Tirill: du er en jævla idiot! Så latterlig mennesker som deg skal man lete lenge etter. Finn på noe annet år bedrive tiden din med. Rannveig klarer seg helt fint som mor og er flink med sine barn. Hadde jeg visst hvem du var hadde du fått deg en på tryne og brukket nese. Slike rusler kan du spare deg for. IDIOT

    6. Samme som jeg vil 🙂 sykepleier’n i første omgang etter studiekompetansen da 🙂 men over 4 år, ikke sjans til å ta det på fulltid med to små :p men forstår du tar det du får, hadde jeg gjort og, gikk jo helsesekretær en gang så hehe 🙂

    7. Håper du aldri blir sykepleier, du er ikke empati og du har heller ikke omsorgsevner for andre enn de du føler deg for å bry deg om. Du dømmer også andre utifra at de har tatt andre valg i livet enn deg. Håper de stryker deg og at Norge blir spart for en egoistisk person som deg kommer inn i det yrket.

    8. Å du snakker om trusler cecilie ? Du truer med vold! Psycho much ? Bv følger nok opp om di får bekymringsmelding. Å siden det ikke er den første såm blir sendt inn, så kan jeg garantere det. Om hu tirill faktisk blir å gjøre det, er heller tvilsomt. Forstår ikke helt hva bekymringa ang rannveig er helt? Annet enn at hun virker uempatisk å personlighetsforstyrret ? Noe det uheldigvis ikke finnes noe diagnose for. (Tror jeg )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg