Flink jente!

Hei kjære leser

Tenkte jeg bare skulle oppdatere dere litt kjapt! I dag har vi vært en liten tur i Lillestrøm, og så har vi vært en tur på besøk hos naboen! Altså ikke noe voldsomt utenom det vanlige, egentlig. Litt senere har jeg kjøretimer noe jeg ser veldig fram til! Nå ligger snuppa å sover den siste luren sin, og tenkte i den forbindelse å pugge teoriboka siden hun som regel sover den siste luren ganske lenge. Er skikkelig motivert til til å ta lappen nå altså! Vår hverdag blir sinnsykt mye enklere når jeg får den, så det er naturligvis noe jeg ser veldig fram til! 

Nå skal det pugges og leses! Blogges 

29 kommentarer
    1. Masse lykke til med lesingen 🙂
      Jeg er sikkert på at du kommer til å greie lappen 🙂
      Skjønner jo at det gjør hverdagen mye enklere om du får lappen 🙂

    2. med ett blåst nek som deg bak rattet må det jo bare bli mase ulykker, får håpe det går utover deg selv å ikke andre uskyldige mennesker!!

    3. Vil anbefale deg å bruke testen på teoritentamen.no istede for boka. Kjør på å ta testen en 20 ganger før du drar å tar prøven. Jeg forsøkte å lese i bokea, funka dårlig for den er håpløst skrevet!

    4. Bruk heller teoritentamen.no, og kjøp et 30 dagers abbonement. MYE mer lærerikt og nyttig enn den boken der. Du lærer absolutt ikke noe mer enn det du gjør av å ta de testene på nettet. Veldig praktisk at du kan laste ned appen deres og øve hvor som helst også! I tillegg kommer du til å få mange av de samme spørsmålene på teorien som de som blir stilt på prøvene:) veldig enkelt. Ta testene minst 15 ganger hver dag, så både spørsmålene og svarene sitter, og at du har maks 0-2 feil på hver test du tar. Da nailer du teoriprøven uten problem. lykke til!

    5. Det er ikke lurt å bare øve på nettet, du må lese i den boken også. For om du kun tar testene på nettet og pugger der så kan du bare det, og da har du egentlig ikke lært noe som helst.

    6. Beste rådet pugg i boka, men også ta tester på teoritentamen.no:) Lykke til 14 dager siden jeg tok den:)

    7. Du er rett og slett bare så utrolig søt da du ikke er sminket, nydelig jente😊👍👍
      Lykke til med lappen

    8. Jeg setter ikke ut ryktet,jeg går rett til kilden og spør henne,da ryktene allerede florerer både på nett og i hjembyen til Rannveig.

    9. Sist jeg sjekka er det store forskjeller på å stille ett spørsmål og å sette ut rykter! Til anonym: tenk deg litt om før du går til angrep på andre!

    10. Ikke lurt å sende inn meldinger til bv pga løgner og synsing, da dette kan få uante konsekvenser. Noen bv folk kan lage til mye kvalm og husk at det er de uskyldige barna som blir mest skadelidende. Bruk hodet.

    11. Takk til ,,, !! Istedefor å gå rundt grøten å slarve,som de aller fleste gjør,så spør jeg heller den det gjelder. Er det ikke bedre å gå direkte til kilden,folkens?! Jeg synes Rannveig gjør en god jobb med barna sine-utifra hva jeg leser! Og,til deg,Anonym: Undermenneske? Hvorfor er jeg undermenneske fordi jeg spør om et spørsmål på en åpen blogg? Forklar meg det? Forklar meg også hva betydningen av “undermenneske” er og hvilke relasjon jeg har til det kallenavnet i denne sammenheng…? Taper.

    12. hei 🙂 jeg tok teorien nå i februar. da leste jeg gjennom boken fort ( alt det som var markert ) så kjøpte jeg en måne på teoritentamen.no ( koster litt under 300kr ) men er absolutt verdt det. der får du bestått garanti og kan ta så mange tester du vil i 30 dager. jeg bestod med 2 feil etter mye lesing ( er en person som må lese lenge og nøye for å få gode karakterer ) dette passet veldig bra for meg. Jeg anbefaler det på det sterkeste !
      lykke til !
      PS du er fantastisk flink som klarer å kombinere lappen og to søte små barn samtidig. det står stor respekt av deg ! ha en fin dag videre.
      helsing Andrea.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg