Tatt av barnevernet

God kveld kjære fantastiske leser

Har som sagt vært på dobbelkjøretime i ettermiddag, og begynner å få skikkelig teken på dette nå! Lappen er nok ikke langt unna! Dersom jeg tar teorien nå får jeg mest sannsynlig oppkjøringsdato i begynnelsen av April! Hurra!! 😀 Brukte litt av kjøretimen til å kjøre hjem igjen, siden Willem var hjemme og la barna for kvelden. Og NEI… hahaha… Nathaniel er ikke tatt av barnevernet, eller Emma for den saks skyld… hvor enkelte av dere får slikt i fra, er et stort mysterium for meg! Morsomt hvordan enkelte koker opp historier der de sitter godt gjemt bak skjermen sin. Nei, begge mine skjønne barn ligger i sin dypeste skjønnhetssøvn i hver sin seng akkuat i dette øyeblikk <3

 

Akkurat nå sitter jeg bare å venter på at premieren på Costa del Kongsvik skal begynne på TV’n! Og etter det skal jeg se premieren på Typisk deg! Mye bra på TV i dag! Min snille kjæreste bestilte også pizza til oss nå, siden jeg på grunn av kjøretimene ikke rakk å spise middag med familien.

Kvelden er komplett! 

Ha en fantastisk kveld videre kjære lesere! 

40 kommentarer
    1. Ekle rykter er noe du desverre må leve med at triste folk setter ut så lenge du velger å være en offentlig person. Synd at det skal være sånn! Bra du har en sterk psyke slik at du kan takle det. Ha en fin kveld 😊

    2. eneste grunnen til du ser programmer som costa del kongsvik å paradise er fordi du prøver å føle deg bedre enn andre med tanke på din charterfeber fadese..men det nytter ikke, du er ett null å kommer alltid til å være det..

    3. Så bra at du nærmer deg å ta lappen! Stå på!
      Kathrine; Hvis dette var det glupeste du greide å skvise ut av topplokket i kveld sier det vel litt om hvem som er nullet her……

    4. Sikkert mange i alta som sitter å koker sammen ting om rannveig fordi de er misunnelige for at de aldri kommer seg bort fra det hølet selv.

    5. Kathrine: wow,du har virkelig lite å gjøre…haha! du er rett å slett til å le av…!
      Flink du er Rannveig, stå på!
      Ha en fin kveld videre 🙂

    6. Lappen er så deilig å ha, spesielt med barn i bildet, blir alt mye lettere 🙂 Masse lykke til, det klarer du fint 😀

    7. Altså..hvorfor vil dere at hun skal få lappen å kjøre bil?? hun kommer vell til å sitte mer opptatt av å se seg i speilet og smøre den rosa leppestiften rundt kjeften enn å følge med på veien 😛

    8. Dere som kommenterer stygt, dere har lite liv! Men tenk at dere bryr dere nok til å måtte si masse dritt om rannveig når det dere sier bare sårer..! Dere tenker ikke på konsekvensene når dere sitter å kommenterer slikt.. Og det er veldig feigt å sitte skjult å være anonym! Hvorfor ikke skrive navn om hvem du er? Er det så vanskelig? Eller er det bare mye “tøffere” å leke å tro at dere er bedre enn andre når dere sitter anonym bak en skjerm? Jeg er 13, og såpass kan JEG!
      Stå på Rannveig! Håper dette hjalp selvtilliten din 🙂 Synes synd på at du gjennomgår dette.. Men ikke alle har IQ oppi hodet sitt enda.. :**

    9. Om jeg en dag skulle finne på å ha tro på menneskeligheten, er det bare til å lese kommentarfeltet ditt for å få føttene mine ned på jorden igjen. Fy søren så slemme mennesker kan være! Jeg kan ikke fatte og begripe hvor de har alt fra.. Misunnelse eller ei, oppdragelse fikk de i hvert fall ikke. Håper du har en fin natt, sov godt 🙂
      ♥ Lizbethosnes.com

    10. Hei Rannveig! det er ikke ofte jeg kommenterer på blogger fordi det i grunn er ganske kjedelig, men nå må jeg bare, og det er rett og slett fordi jeg må fortelle deg hvor vakker du er! Du virker som en herlig jente, og bloggingen din for tiden er så god, personlig og inspirerende! Det virker som du kun vil det beste for leserne dine, og da syns jeg det er så urettferdig at mange som leser bloggen din ønsker deg det motsatte..
      Stå på videre med blogging, kjærligheten og familien din, du fortjener alt godt her i livet. Stor klem!

    11. Syns ordet “Kathrine” bør legges til i filteret, jeg. Utrolig hvor mye ondskap den møkk-kjerringa kommer med !
      >:-(

    12. Folk er så teite.. Skjønner ikke at de skal si sånne ting om deg og familien din. Utrulig teit..
      btw, lykke til med lappen! 🙂

    13. Slutt med det der missunnelig tullet! Finnes folk som sitter bra mye bedre i det enn rannveig, såm både har barn, eier hus/leilighet , har lappen å er PENE! jessunavn altså. Visst dere tenker dere om så har hun ingenting som er uoppnåelig for andre å ha. Tror heller det er hun som er sjalu på andre. Når det er sagt, så begynner det å bli old å angripe barna hennes eller henne som mor. Hallo folkens, er da tusen andre feil hun har dere kan pirke på. Knock yourselfs out….

    14. Ufattelig hvor slemme noen folk er :-/ Jeg blir satt ut av å lese kommentarfeltet her inne. Hva skjedde med holdninger og etikk? Behandle andre som du vil at andre skal behandle deg? Håper virkelig at de våkner en dag og ser hva de holder på med. Det går rett og slett ikke ann… Nettmobbing er ufattelig feigt. Men, det vi “normale” mennesker kan tenke på, er at de fleste som leser kommentarene rister på hodet av de usaklige, umodne og rett og slett tragiske personene som klarer å lirke av seg noe sånt. Og majoriteten av leserne vil jeg tro er “normale”. Er ikke enig i alt du (Rannveig) sier og gjør, men virkelig, det er noe som heter konstruktive tilbakemeldinger og folkeskikk…

    15. Hei Rannveig:-) jeg liker bloggen din veldig godt:-) jeg bare lurer, hvordan har puppene dine blitt etter amminga? Jeg har også silikon og ammer , og er ikke akkurat veldig fornøyd med fasongen nå:-(

    16. Husk på det… Om du skulle klare oppkjøringa, så er du ikke ferdig utlært sjåfør… Det blir en aldri egentlig… Det dukker stadig nye utfordringer opp…

    17. Sant det Realist sier. Er ikke bare bare å kjøre selv om man har fått lappen. Jeg tok lappen på 18-års dagen min og idag er jeg 27, men er langt fra utlært. Lykke til med lappen Rannveig, bedre sent enn aldri 🙂

    18. Hvorfor har du DEN overskriften? Du er faktisk med på å lage drama….og i fremtiden når noen googler navne ditt vil dette dukke opp og være linket til deg. Du er ikke 20 for alltid lille venn

    19. Bedre sent enn aldri ja! 😉 Det er ikke et must at man må ha skaffet lappen og bil når man er 18 år, Tuppi. Som du sier selv, hun er 20 år. Bare 20. Det er heller ikke livsviktig å ha det selv om man har barn. Men praktisk er det jo så klart.:-)

    20. De fleste skjønner hvorfor Rannveig har denne overskriften. Hun skriker etter høye lesertall ;-)Gud då flaut

    21. Uff, Rannveig.. Kan du ikke godkjenne kommentarene dine sånn at de negative ikke vises? Kanskje folk hadde syntes det var “mindre greit” å legge igjen dritt når man bare ser det positive 🙂
      Helt grusomt å se hva folk klarer å lire av seg i kommentarfeltet, det fortjener du overhodet ikke.
      Klem

    22. Christina : kommentaren min var til personen som kommenterte før meg. Hvis du ser etter, så står det et spørsmålstegn der.
      Jeg synes det er utrolig at det går an å misforstå meningen min.

    23. Til … 19.41. Hahaha, vet jeg er idiot… Men du må jo være en enda større idiot som klarte og henge deg opp i det jeg skreiv der… Det var ikke litt kritikk til Rannveig engang… Det er jo bare fakta… Jeg har hatt lappen siden 18 års dagen min og er 28 nå… Å jeg har virkelig opplevd mye på de 10 åra:) men enda ikke ferdig utlært…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg