God morgen kjære leser!

I dag har jeg og snuppa ingen andre planer enn å bare slappe av hjemme. Her går det i leking, kosemosing og grøt-spising! Hun er ikke spesielt begestret for grøten etter at vi gikk over fra 4mnders grøt til 6mnders grøt, men alt er en vanesak. Snart elsker hun nok den! Nå ligger hun å sover sin første lur for dagen, så da benytter jeg muligheten til å lese litt teori. Lappen skal jeg ha! Og det aller helst så snart som mulig. 

Ellers har jeg egentlig ikke mye på hjertet! Imorgen skal jeg, Emma og ei venninne til Oslo, skal sette på vipper(etterfylling) hos søte Tina på Beautyalle som jeg går fast til. Gleder meg! Og så er det helg! Hurra!!

Ønsker alle dere søte og fantastiske lesere en fortsatt fin torsdag! Så blogges vi senere

19 kommentarer
    1. Ja har selv en her på 5 mnd som ikke er begeistret for grøt i det hele tatt, men nøden er ikke der…så får ta det opp igjen om noen uker/mnd. Ha en fin dag videre 🙂

    2. Så innholdsrik blogg ! Næi. Jeg liker veldig godt å lese bloggen din, men synes du burde vurdere å legge opp når du tydeligvis ikke har noe å fylle den med. Tidenes korteste innlegg å alle bedstår av ca det samme : slappe av, vippe extention, sliten mamma, å rydding. Veldig skuffende å lite interessant. Du var mye mer innholdsrik å spennende før. Du burde vise litt mer interesse i arbeidet ditt enn som så.

    3. Har du noe å blogge om egentlig??? Alle innleggene dine er helt på trynet. Du gjør det samme hver fuckings dag ifølge bloggen din. Få deg et liv da og begynn å få en litt mer innholdsrik blogg

    4. Jeg har ei jente som er 2 dager eldre enn din datter og hun eeeelsker den 4 måneders grøten med banan og mais.. Jeg har også prøvd med 6 mnd grøt noe hun ikke var kjempe begeistret for. I gårkveld prøvde jeg den hvetegrøt med eple, og den likte hun kjempe godt! 🙂

    5. Æ brukte å lage foreksempel aprikosmos eller eplemos å ha oppi grøten til sønnen min. Det var populært. Gleder meg til å lage babymat til dattera mi på 3 mnd. når hun blir større

    6. Syns du har en flott blogg jeg! 🙂 mini likte aldri Nestle sine grøter noe særlig, med småfolk sine går ned på høykant, alle sammen 🙂 syns selv småfolk sin er bedre (ja jeg har smakt på de!), da den ikke er like “slimete” som Nestle sine. Bare et tips 🙂

    7. Hei:) har følgt bloggen din siden du gikk gravid og var nær fødsel med første mann:) syns det alltid er morsomt å lese her inne! Liker faktisk mye bedre og lese bloggen din fordi du blir fremstilt så utrolig dum på tv:/ tviler sterkt på at du er sånn som de viser på tv, fordi du har veldig mange bra temaer du skriver om her og virker veldig fornuftig. En ting jeg lurer på, du har ikke vurdert å farge håret mørkere? Du hadde kledd det så sykt godt:D du har jo nesten svarte øyer, så det hadde vært mye finere og mer voksent enn det lyse:)

    8. Enig med Therese over her 🙂 tror du hadde kledd mørkere hår! Men du må jo bare ha den hårfargen du selv trives best med 🙂
      Sønnen min var kjempeskeptisk til grøt fra starten av, og så hadde han en periode rundt 8-9 mnd alder hvor han heiv innpå, men plutselig var det stopp igjen. Haha. Nå er han over året og får mest vanlig mat som vi spiser 😉 Jenta di er så skjønn 🙂
      Ha en fin kveld 😀

    9. hvor ofte fyller du i vippene?
      på mandag har jeg hatt mine i 2 uker, og det er noen av de som har falt av, men de ser fortsatt like fin ut 🙂

    10. slutta å bruka de få pengene dine på tull så vipper å heller få litt stil på deg selv å i hjemmet!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg