Vil du våkne vakker hver dag? Se hit!

Som jeg nevnte for dere, var jeg å tok etterfylling av mine vippe-extensions hos flinke Tina på Beautyalle, som jeg går fast til. Er utrolig fornøyd med vippene, de er utrolig fine og sitter alltid kjempelenge på. Når man først blir bitt av vippextensions basillen, ja da er du solgt! Jeg føler meg rett og slett naken uten, og jeg rett og slett bare elsker å våkne og se ut som at jeg har sminket meg…. uten å ha gjort noe som helst!

Tenkte å legge med litt før-etter bilder fra etterfyllingen slik at dere lesere kan se selv 🙂 

 

 

Grunnen til at jeg velger å sensurere Emma er rett og slett at jeg ikke lenger ønsker å utsette henne for idioter som i utgangspunktet burde fått kuttet internetttilgangen sin, for å si det slik. Tenkte å skrive et eget innlegg om dette senere, men over til vippene!

Mange har forskjellige spørsmål, og dersom dere har noen må dere for all del gjerne stille disse i kommentarfeltet under! Blant annet er det mange som lurer på om man kan fylle på med vippe-extensions dersom man har satt de på hos en annen klinikk. Det er desverre ikke mulig. Det beste er å la de gamle vippene dette av, for så å bestille ny time. Det finnes desverre mange uprofesjonelle vippe-extensions aktører rundt omkring, jeg havnet selv hos noen veldig useriøse før jeg begynte hos Beautyalle! Uten å overdrive, så er jeg sikker på at de kun satt på 10 vipper på hvert øye eller noe slikt. Jeg så nesten ikke forskjell fra før jeg gikk inn og når jeg var ferdig, og ikke fikk jeg velge hvilken type vipper jeg ville ha heller. Etter en uke var alle vippene falt av…

 

Tina er veldig seriøs og dyktig i det hun gjør, og hos Beutyalle står alltid kunden sine ønsker i fokus! Du får selv velge blant utallige typer vipper, samt at de varer kjempelenge! Mange lurer også på pris, og pris for nytt sett er 899, mens pris for påfylling er 499. Man trenger å påfylle ca hver 3-4 uke. 

For en uforpliktende samtale, eller for å bestille time, kan dere enten gå inn på hjemmesiden HER, eller kontakte Beautyalle på telefonnummer 40068792.  Du kan også kontakte de på e-post [email protected]. Salongen ligger sentralt til på Bygdøy Alle i Oslo 🙂 

Lik også gjerne Beautyalle på facebook her for å få med deg nyheter og nærmere info om forskjellige behandlinger 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg