Mamma, slutt å tull,da!

God kveld kjære lesere

Håper dere har hatt en fantastisk dag alle sammen! Vi har ikke gjort noe stort utenom det vanlige i dag. Har fått testet “ny-vogna” til snuppa, som hun var veldig fornøyd med! Byttet fra bag-delen til sportsdelen fra Uppababyvognen hennes, da det var på tide! Vognen er virkelig superfin 🙂

Ellers må jeg bare fortelle om en utrolig morsom hendelse ved middagsbordet i dag! Da vi satt å spiste middag, lo jeg for ett ellerannet helt tilfeldig, og plutselig utbryter Nathaniel med klar og streng stemme;

” Mamma, slutt å tull, da! ”  

Trodde virkelig jeg skulle le meg i hjel! Det var virkelig dagens gullkorn. Jeg har virkelig verdens fineste skjønneste lille morsomgutt! Har dere opplevd noen slike morsomme utsagn fra deres søte små?

Nå er det snart senga på meg, Emma ville ikke sove før nå nettop, så jeg er ganske sliten nå selv. Ønsker dere alle en god natt så blogges vi imorgen 

23 kommentarer
    1. Gullkorn e herlig! Isabella e jo snart 4 år å d kommer mye rare utsagn daglig no :p Beste va da æ prøvde en ny buksedrakt t et bryllup å ho kom inn på bade å målte mæ me et kritisk blikk å sa “så fin, men kor e mamman min?”. Visste ikke helt hva jeg skulle svare :p Nå går det mye i “du må sminke dæ så du blir fin” xD

    2. Du er pen, men er mye penere når du smiler naturlig med åpen munn og tennene <3 🙂 (det var ikke ment stygt altså)
      Så søt sagt av nataniel 😀

    3. Hadde også noe lignende ved middagsbordet. Vi skulle spise kylling, så jeg holdt på skjære opp lillegutt på 2 1/2 år sin mat, han satt og maste om at han skulle ha sånn og sånn- jeg sa at han skulle få sånn når mamma var ferdig å skjære opp kyllingen. Slik fortsatte det, helt til han sa “mamma, slutt å mas da”. Trodde jeg skulle dø av latter altså! Disse barna er så herlige <3

    4. jeg er tante til en gutt på snart 3 år, hinn dagen hadde han sakt til mamman sin “mamma, kan du slutte å snakke til meg med baby stemme?” 😀

    5. Veldig ofte :p er så mye han sier hehe men det siste han sa som jeg knakk sammen av var: “Mamma? Hvorfor sitter du med beina på bordet? Det har jeg sagt sååååå mange ganger at det er ikke lov! Skam deg!” haha så har han ikke sagt det før engang :p jeg som sier han ikke skal ha beina på bordet er vi borte på besøk thats it hehe men han er snart 5 da :p

    6. Gøy å se en blogger som har litt kjøtt på bena,og som ikke er radmager! Dere er en sjelden rase. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg