All alone

Hei kjære lesere!

Tenkte jeg skulle prøve meg på litt mobilblogging , i og med at pc’n min har tatt delvis kvelden.

I dag er det heelg! Hurra!og imorgen skal vi på besøk en tur med ungene, og imorgen kveld skal jeg faktisk ut, for aller første gang etter at Emma ble født!

Nå som hun har begynt å ta flaska lar det seg nemlig gjøre. Og jeg trenger virkelig å komme meg ut en tur, så det skal virkelig bli helt fantastisk! 🙂

Nå skal jeg gå å ta meg en lang, glovarm dusj, og så er det natta for min del! Ønsker dere alle lesere en fantastisk kveld videre 🙂

Blogges <3

50 kommentarer
    1. Flott, Rannveig. Sjøl mødre trenger og behøver å komme seg unna innimellom. 🙂 Kos deg masse. 🙂
      God helg. 🙂
      Mvh, Per.

    2. kos deg masse ute 😀 det fortjener du! godt å komme seg ut en tur, det har alle mødre godt av en gang i blandt 🙂

    3. Cecilie H. Har du virkelig så lite å gjøre? Jeg tror du virkelig har det vanskelig med deg selv siden du føler for å sitte på nettet å skrive sånnt tull. Skam deg og skaff deg et liv, for det er tydlig at det har du ikke fra før av !

    4. Skjønner ikke at dere orker å svare mobberne en gang. Hvis dere ikke gir dem oppmerksomhet så er det ikke noe gøy for dem lenger. De er jo ute etter å gjøre dere sinte. Litt som små barn. Gjør ugang for å få oppmerksomhet. Rannveig, håper du får en fin helg! Kos deg masse ute. Det er velfortjent, søta!

    5. Du greier ikke finne en topp som viser mer av puppene dine da? Herregud som ungene kommer til å skjemmes over deg når de blir eldre…

    6. Der fortjener du 🙂 snaaaart min tur igjen men ikke enda ^^ egentlig fri annenhver helg hvis jeg vil men ikke orka ut i det siste, er vel en mnd siden sist hvis ikke mer ^^ vente noen uker til kanskje. Men du har venta godt over et år og 6 mnd daaå

    7. Mange mødra drar ut annahver helg når de har “fri” så gå ut med GOD samvittighet!!!! Du har godt av å dra ut oftere også 😉

    8. Mamma mø.
      Cecilie har da ingen mann. Hu er ei overvektig traktorlesbe som ikke engang får seg dame! 😉

    9. Hei igjen, Rannveig. 🙂
      Regner med at det kommer bilder fra utekvelden din. 😉 Husk å smile, da. Ja? 😉
      Kos deg masse. 🙂
      Mvh, Per.

    10. PELLE PUNG: hva er det med deg som gjør at du tror at alle som ikke har samme syn som deg er overvektige? Sliter med vekta selv kanskje? Foreldrene dine feilet nok med oppdragelsen din,skjønner jeg. Søk hjelp,før det er for sent. P.S- jeg er 171 cm høy og veier 64 kg. Overvektig jeg også da,sikkert,som ikke er enig i dine utsagn.

    11. Pelle pung: Jeg lurer også på hva som feiler deg. Har du blitt mista i gulvet som liten? Eller er det snakk om en hjerneskade? Du virker i allefall ikke helt normal. Hva skjer med at du hele tiden skriver at folk er feite? Hva har det med saken å gjøre? KAN IKKE OVERVEKTIGE HA MENINGER? Jeg er ikke overvektig selv, men jeg kjenner jeg blir forbanna når folk skriver overvektig med en gang det er noe. Så vær så snill å svar meg noen: Når mista overvektige sin ytringsfrihet?

    12. Av ren nysgjerrighet….
      Jeg må bare spørre om hvorfor det er et MUST å skvise puppene sammen og opp i haka?
      Det er langt ifra sexy eller pent . Kløft er sexy og ikke fullt så utringet , du overlater ingenting til fantasien.
      Tror du ville fått mange gode tilbakemeld om du kledde deg litt mer anstendig , dvs litt mer klær så bh’n idet minste dekkes.

    13. Synes virkelig ikke dere skal tulle med verken hjerneskade og det å bli mista i gulve som liten. Dere aner ikke hva dere snakker om. Det er alt for alvorlig til å bruke som skjellsord. Tenk på de som har det? Min bestemor og onkel fikk hjerneskade etter sykdom og ulykke og det gjør meg så inderlig vondt at folk bruker det som skjellsord!! :'(

    14. Det du skriver står ikke i stil med bildene du legger ut… Du skiver ofte så koselig og normalt, men så kommer sånt bilde som på dette innlegget. Blir ikke klok på hvem du er, blir så falskt på en måte. Kjenner jeg ikke liker det!

    15. det ser ikke veldig voksent ut å vise så mye kløft! du gjør det på alle bilder. men kos deg på byn

    16. Æ må bare si sånn i forhold til alle andre puppan dine e fiine!
      Æ har åsså amma og æ e ikke så alt for glad i mine nu.
      men dine ser jo bra ut, enda du har amma. trudde d ikke kom til å være sånn etter silikon og amminga.:)
      Vær stolt over dæm, skjønne d!
      meen, d e lov å dekke sæ litt til.:p
      -Gabrielle

    17. Jeg lurer på hva man er sjalu på ?! Hadde vært artig om man utdyper det.
      Rannveig kan gjøre akkurat det hun vil , kle seg så naken for min del…. Dette er langt fra min verden …..JEG VILLE IKKE LEVD SÅNN.
      I dagens samfunn kan internet være ødeleggende for videre karriere og jobbmuligheter.
      Man kan jo sette seg i arbeidsgiver sin stol og tenke seg hva man ville valgt om man hadde kandidater som har lagt ut mye tull og tøys . Arbeidsgiver går jo etter personlig egenhet og førsteinntrykk.
      Tviler på at denne bloggen gir så mye pluss i margen etter innleggene å dømme.
      Bildene er vel heller ikke så imponerende til tider.
      Man må jo bare bestemme selv hvordan man vil fremstå, men kanskje litt ok med innspill fra venner / familie når man er helt på villspor.
      Lykke til !

    18. Er så lei det sjalu greiene . Ja utdyp hver så snill :)) alle kan da lage duckface og presse puppa oppi camera å legge ut?? Men vil vi

    19. Alle har da fine pupper etter to barn så lenge de er fake :))) skulle ikke trenge å presse di opp 🙂

    20. Per: ja, det var mindre creepy. At du bare er 50 år og ikke 53… Like gammel som min far og følger med som en hauk på bloggen til en ung jente. DET er ekkelt, det!

    21. Lise : Hverken per23:48 eller per00:53 er meg! Greier du ikke se forskjell på meg og fakes får du vel la være å slenge dritt. Ja? 🙂 Ha en fin uke.
      Mvh, Per.

    22. umulig å vite hvem som er den ekte per, for har sett at du varierer på å skrive Mvh Per, og noen ganger står det ikke det…… .

    23. Så nydelig jakke du har! Kunne du ha lagt ut link til der du kjøpte den? 🙂
      Elsker bloggen din, stå på! Du er en skikkelig tøff mamma 🙂

    24. det var nokk deilig for deg 🙂 meen bare så du vet det, så det første vi lar merke til er de SVÆRE utvokste puppene dine….Stakkar barn som har en sånn mor…fjortiss mamma som aldri kommer til å bli voksen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg