Nå blir jeg TV kjendis!

Ja, du leste riktig, nå blir jeg TV kjendis, igjen!!

 

Høhøhøhø… NEI da. I alle fall ikke enda ( men kommer en del etterhvert, en ting er sikkert, dere vil få se mye av meg på TV fremover!)  Men, husker dere at jeg nevnte for dere for en stund siden at jeg hadde besøk av teamet bak TV2 hjelper deg? Vel, i dag gjorde vi siste del av innspillingen som skulle foregå i Oslo. Liker egentlig ikke å dra til Oslo, da det blir sinnsykt mye styr med å komme seg fram og tilbake med tanke på at vi bor så øde og bra kollektiv transport er noe man bare kan drømme om! Men i dag gjorde vi det så enkelt som det kan få blitt. Taxi til Oslo, og taxi tilbake til døren her hjemme. Veldig deilig, og veldig, veldig lettvint. 

Før vi tok taxi tilbake, måtte jeg også innom et par butikker for å kjøpe Hunterstøvler til Nathaniel, og tilhøende fleecesokker til mine, i tilegg til noen kjempesøte klær til Emma!  Er så fornøyd med mine Hunterstøvler, at jeg tenkte N også måtte ha de. De er jo suuuperfine, og så fin passform!! Nå går vi en våt sesong i møte , så støvler må man ha, spesielt når å hoppe opp og ned i søledammer er favorittaktiviteten!

Knallfine lyseblå Hunterstøvler til Nathaniel, Lillelam dress til Emma, hårband til Emma, og en bukse og tilhørende tunika i superdeilig til sommergarderoben hennes! 

Til ho mor! Nattlysolje i kapsler ( gjør underverker for huden, jeg lover!) og babyrosa fleecesokker til Hunterstøvlene mine. 

Som mor, som sønn! Haha <3

Nå skal jeg avslutte her, legge vekk alt som heter PC, og ha ost og kjeks-kveld og se på favorittprogrammet, Paradise hotel- Vil ønske alle mine lesere en fantastisk kveld videre! Dere ser meg forresten på TV2 hjelper deg torsdag om nøyaktig en uke!

Blogges 

35 kommentarer
    1. Tv kjendis fordi du er med i Tv2 hjelper deg? 😛 Har kun sett deg en gang på Charterfeber så visste ikke at du var et kjent fjes på tv.

    2. Vet du hvor di selger barnehunter i den nydlige blåfargen der,for oss som ik bor i oslo? På forhånd takk for svar 🙂 go hælg t dæ og dine 👍💜

    3. Må du seriøst snu prislappen opp når du tar bilder? Og rannveig, de faller ikke slik på hvert eneste bilde. Forresten støvler er kalde når de er i sølepytter og generelt i luften. Så nataniel burde ha ragger i de

    4. Altsååå, viss du ser ordentlig på bilde, ser du jo faktisk at ikke ALLE prislappan e oppe, å la ho gjøre d viss ho vil 🙂 l

    5. Du vil vel høre oss spørre deg om hvor mye alt du kjøpte til barna kostet? Så her får du spørsmålet😂

    6. det ser ut som du koser deg! så bra! MEn på bilde 2 har du veldig store mørke ringer under øynene. Håper du får nok søvn. Det er heeelt sikkert bare et dårlig bilde, det vises nok ikke på TV. Gleder meg til å se neste torsdag 🙂

    7. Kjempe kult at du skal på tven igjen,gleder meg :). Nydelig støvler til lille gullet :). og fine klær til andre lille gullet 🙂

    8. Fysj så lite jeg unner deg denne oppmerksomheten! Alle som ikke er enige i ditt syn på ting er jo i følge deg idioter,misunnelig eller sjalu! En dag vil virkeligheten slå deg midt i trynet, du er IKKE en tv- kjenis, men en selvopptatt drittunge som kun tenker på deg selv, og iallfall ikke leserne!!!

    9. Tenk hvor ondskapsfull folk kan være. Jeg leser og fryser på ryggen av enkelte kommentarer her. Hadde dem vært så tøff som dem gir seg ut for, hadde dem og turt å skrive navn. Jeg synes du er fin Rannveig…..sjalusi tror jeg er rota til alt vondt, så ikke la deg knekke av småjentene.. Hilsen dame på 50 år

    10. Du er så vakker når du smiler, Rannveig! 🙂 Jeg er superfornøyd med mine Hunter-støvler i alle fall, håper du og lillegutt blir det samme =) Anbefaler å ha tykke sokker i de (som man jo skal i støvler) til Lille-N, de er ikke akkurat varme 🙂
      ♥ Lizbethosnes.com

    11. hahah loool. så teit. de hunter støvlene til barn er IKKE BRA! di er tunge og trange. mye bedre alternativ å gå for noen som er lettere og bredere for barn. her er et tilfelle om at merke overhodet ikke er det beste 🙂 annbefaler viking sine støvler. ca lik i pris. er vel 100 lappen som er forskjellen.

    12. Neimen, åååh! For noen fine rosa støvler, hvor har du kjøpt de ? :O Må forresten si at jeg syntes det står respekt av deg virkelig ! Du virker som en vanvittig god mor til dine barn og en god jente, tvers igjennom 🙂
      Klem fra Pia Andrea <3

    13. eg e litt enig med deg ang enkle merkeklær.. som f.eks lillelam.. eg kjøpte heller d til gutten min enn ulltøy fra name it.. det er mykere fra lille lam.. og så e eg helt fortapt i merket miniature, i sær ytterjakkene…klarte ikke bestemme meg helt til lillegutt, så d ble 3 vårjakker til han, en i brun, en i blå og en litt sån lysere blå… jentungen fikk bare 1 da, men sia ho e 5, så e hoved jakken p.o.p, som vi aldri før har prøvd…mini a ture kåpen hennes, blir til pen bruk..og skoene vi kjøpte til de små, ble Bisgaard, har du prøvd gåskoene til guttungen din fra d merket, vist ikke må du prøve det til jenta de, de e så flotte, å så har de så fine sandaler… litt merkefrik e vell lov å være….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg