Ny mann?

Får mange spørsmål av dere lesere, og tenkte bare å klare opp i et par saker!

Nummer 1; Skjønner at det er mange av dere som er nyskjerrige på hvem dama er. For å være helt ærlig så vet jeg ikke. Jeg har ikke spurt. Og jeg bryr meg ikke. Ferdig snakka. Jeg skulle kanskje droppet ammebhn en dag eller to? Haha, men ammebh og joggebukse til side, folk har ansvar for sine egne handlinger og valg. Han tok et valg og jeg har tatt et valg. Det blir ikke enklere enn dette, selvom dette blir alt annet enn enkelt!

Nummer 2: Mange av dere nevner en ny mann, en bedre, en prins. Og det er klart jeg vet han er der ute og jeg vet at jeg fortjener bedre. En mann. En mannemann. Dette er imidlertid langt frem i tid. Langt, langt frem. Det er så langt nede på prioriteringslista at det er etter tidenens ettervekst! Først skal jeg stable meg på bena, så skal jeg fortsette å nyte og ta vare på mine skjønne små, så er det førerkort og utdannelse på tapeten. Alt dette skal jeg gjøre med et smil. Jeg vet at bloggen er en midlertid ting. Jeg har alltid planlagt å utdanne meg. Og nå er jeg skikkelig motivert. Livet lærer meg stadig at den eneste jeg har er meg. Jeg er den jeg kan stole på at alltid stiller opp for meg. Jeg har også ansvar for to små liv, og det er ingenting som sier økonomisk trygghet som utdannelse, hverken blogging eller fotball. 

77 kommentarer
    1. Forsett slik rannveig du er virkelig flink 😀 trist det som har skjedd, men ting går ikke alltid slik vi ønsket. håper det går bra fremmover og håper du en dag finner drømme mannen din 😀

    2. Kanskje han ble lei av at du nesten kler av deg på bloggen ? Hadde jeg gjort dette, hadde typen min dumpet meg tvert.

    3. Egentlig et fint innlegg, som ødelegges av at man får trykket de blodsprengte puppene dine oppi trynet når man er ferdig å lese. Er det mulig…

    4. Jeg har lest bloggen din lenge nå uten å kommentere. Jeg vil bare si at du er en jente det står stor respekt av. Det er så tydelig at du er en god mamma for dine barn og som mamma selv vet jeg hvor godt det er å få høre nettopp det. Jeg ønsker deg masse lykke til fremover. Jeg kan ikke forestille meg hvor vondt det må være å oppleve det du har vært gjennom. Det jeg derimot kan forestille meg er hvordan du klarer å komme deg sterkere ut av situasjonen. For du virker som en kjempesterk jente som kan og vil frem! Klem fra meg

    5. Ikke frekt ment men du må passe på hvordan bilder du legger ut av deg selv hvis du vil ha en seriøs jobb i fremtiden. Arbeidsgivere har begynt å bruke mer nettet og søker mer når de ansatter folk.

    6. Unødvendig å legge ut det vulgære bildet på slutten av innlegget.. Ellers et veldig bra innlegg 🙂

    7. Noe som går veldig igjen i saker hvor mannen (aldri når jenta er det..?) er at man burde ha sminket seg oftere, burde ha gjort en innsats etc. Altså, hva i alle verdens dager er det som foregår i topplokket hos de som mener at skylden ligger på den som ble sveket?! Om man så går i månedsvis uten å ha sex med hverandre, om håret daglig er i en tutt og om sminke er noe du ikke husker hvordan du påfører en gang, er det IKKE en unnskyldning for utroskap. For noen kan det være grunner til å gå hver til sitt, og det er så absolutt en ærlig sak, men utroskap?! Det finnes ingen unnskyldninger for noe sånt.
      Stå på, vakre du! Dette vet jeg at du vil komme deg styrket igjennom <3
      ♥ Lizbethosnes.com

    8. hvordan fant du ut at han var utro? vet noen har hevdet han har vært det her på bloggen, men regner med du har litt sikrere bevis enn en kommentar fra en leser.
      Ellers må jeg bare si du er veldig sterk og tøff!

    9. Hvorfor skal folk blande seg opp i hvilke bilder hun legger ut? Det er hennes eget valg, så gå og ta dere en bolle 🙂

    10. Det første bildet var greit liksom, men det andre bildet kunne du ha droppet.. Leste innlegget , var greit d altså, men ble kvalm av det nederste bildet..
      Utenom det, så er du flink og høres greit ut at du har en plan 🙂

    11. Du er superhot så at willem var utro mot deg beviser at menn som er utro har noe genetisk feil i hodet.

    12. Wow, jeg blir virkelig FLAU over å lese mange av kommentarene her.. Sitte bak en skjerm og slenge dritt og møkk! Jenta gjør det beste ho kan og mer enn det får man ikke gjort! Jeg syns det virker som om ho klarer seg helt fint og er en god mor for barna sine. Og det er det viktigste!

    13. nå når du er singel så legger du vel ut akkurat hvordan bilder du vil! synses det var drøyt når man har kjæreste, men nå er du vel fri som fugl 😉 blir innspirert på et vis av di siste tre innleggene dine. ikke det at mann min er utro å jeg vil gå ifra han, men du viser at det er ikke verdens ende om uhellet skulle vært ute. trur du kan innspirere mange til at livet går videre. kanskje på et enda mer positivt plan enn før. synes du virker som et nytt menneske. liker godt å lese bloggen din nå for tiden, ingen frekkheter eller spydigheter fra din side, å det er fantastisk.

    14. Herregud, sykt hva du har rotet deg oppi selv. Nå to unger med TO forskjellige fyrer, nice! Tipper din neste type blir å sette veldig stor pris på det 😛 Hvem har liksom lyst på ei dame som har to unger fra før av + det er unger fra to forskellige pappaer., Noen ja, men di fleste styrer unna for dem har kankje lyst til å stifte sin egen familie. Nå står du værtfall på egene ben og du skal likosm klare setvikatet med å være motivert? Det å ta utanning med to unger ingen setvika eller bil + lite penger er ikke akkurat mye å skryte av frøken. Håper du ser nå hva konsikvensene dine pågjør deg. Tykke T

    15. “Smarta” – Hvordan skal DU klare å få deg en seriøs jobb, og ikke minst bli tatt seriøst når du skriver som en 8-åring? Makan. Er lenge siden jeg har sett så mye feil på ett og samme sted! Knip igjen med kritikken din, rett deg opp i ryggen og søk deg inn på sommerskole for h.. Så er det kanskje håp for deg også.
      Stå på, Rannveig! Dog, er litt enig med at det siste bildet var litt drøyt. At man har 2 barn med 2 forskjellige har ingenting å si! Jeg regner med at dine barn kommer til å få det kjempe bra. Tror til og med at du heller ser ut som et takras enn at de skal mangle noe:)

    16. Hva er problemet ditt R? Er det disse stemmene i hode ditt som sa at du måtte legge ut sånne bilder???? *grøsser*

    17. Smarta sikker på at du kjenner minst 20 menn/ kvinner som har barn med flere. Sjekk årstallet på kalenderen di står 2014 ikke 1914

    18. bra rannveig!! Dette var ett bra og reflektert innlegg!! Jeg har jo hele tiden antatt at du er smartere enn du har gitt deg ut som!! Jeg heier på deg!!! DU klarer dette!!!

    19. Hei Rannveig. Du går igjennom en tung periode nå, men husk at dette er ikke verdens undergang! En person som behandler deg slik fortjener deg ikke. Håper dere får til et godt samarbeid om barna, noe jeg tror dere gjør. Synes du virker mer voksen og reflektert nå, og det gleder mitt hjerte at gutten din er på samvær med sin far! Ønsker deg all lykke videre, gleder meg til å følge deg videre ♡

    20. Hva er problemet DITT R(ealist) Er det disse stemmene i hodet ditt som sier at du MÅ poste en slik motbydelig kommentar???? *grøsser over ondskapen til enkelte*
      PS. “Stemmer i hodet” kan være et symptom på bipolar lidelse/schizofreni. Du insinuerer at Rannveig har denne lidelsen. Det er injurierende, og en ærekrenkelse. Og, jada… jeg vet at jeg nettopp gjorde det samme. Men DU fortjener det!!!

    21. Hvorfor synes flere av dere at det nederste bilde er så ekkelt? Det bilde over er jo nesten helt likt, bare at der har henne hode opp.
      Dessuten er ikke henne det eneste mennesket (eller bloggeren), som legger ut bilder der man ser kløft. Feks. så gjør jeg det samme selv. Og det kan godt hende at noen av dere som synes hun viser for mye, har nettopp tatt sånne bilder selv, who know.
      En ting til, det er ikke koselig å få sånne kommentarer, selvom henne ikke bryr seg, så er det ikke snilt å si nedverdige/negative ting om henne.
      Også var dette et veldig bra innlegg Rannveig, jeg synes du er flink!!

    22. Ferdig snakka, alltid i innleggene. Dessuten det er et poeng fra hun over her, at alene uten utdannelse og økonomi så kommer du til å få det jævlig tøft, så lykke tiL.

    23. Ok Ranveig,det er en tid for alt og nå tror jeg at tiden for å kle seg litt mindre vulgært er kommet for deg.Bildene du legger ut er ikke stilige eller fine,det virker bare billig…Vil du virkelig fremstå slik? Billig og vulgær 2 barns mamma?

    24. Jeg synes det blir for dumt at dere skal trekke inn det at hun har 2 barn men 2 forskjellige fedre. Skulle ikke R fått lov til å få flere barn hun da, hvis det ikke funket med faren til N?
      Nå som W har driti på draget, så står hun igjen med to flotte barn, og jeg er 100% sikker på at det finnes en mann der ute som bryr seg om hvem R er, og er der for å elske både henne og barna uansett bakgrunn.
      Stå på Rannveig, du er en bra jente med to fantastiske barn! <3

    25. 11:02 : trur ikke Realist forstår hva du sier. For mange fine ord. Du vet…fyr’n slipper jo aldri inn i
      Mensa, for å si det pent. Men, ja…jeg syns også han er ynkelig, og alltid ond mot bloggeier.
      Rannveig : Hvordan går det med deg? Føler med deg i det vonde.
      Mvh og varm klem, Per.

    26. Jeg tror at det siste bildet var ment for å vise alle som kjefter om ettervekst at nå er den tatt. Men om Rannveig gjør EN ting så er det galt. Gjør hun stikk motsatte er det like galt. For noen. Dere leter hele tiden etter NOE å henge Rannveig for. At det blir selvmotsigende og ulogisk bryr dere lite, bare dere får slengt ondskapen deres i hue’ på henne. Stakkars, ynkelige små mennesker.
      Det kvalme er, er at de som “støtta” Rannveig i utroinnlegget er de samme som slang drit før, og de som slenger drit nå!!!
      Beklager, Heitmann. Dette måtte jeg bare få ut. Blir kvalm av mange.
      Fortsatt fin dag til deg og barna.
      Mvh og klem, Per.

    27. Hvordan fant du at at han var utro?
      Kan du skrive litt om dette, trenger ikke være så detaljert hvis du ikke vil,
      men er nysgjerrig på det!

    28. Per du er gammel mann da haha så seff støtter du måten hun viser seg fram på hele tiden med pupp trøkka oppi alt som er. Herregud. Får man en seriøs mann av det der a

    29. Jeg er en av de som bare har gått og ventet på at det skulle bli slutt.. Å bygge et forhold på en one night stand fordi man blir gravid vil sjelden funke..
      Jeg må si jeg er en smule nysgjerrig nå Rannveig! Tidligere har du skrevet at damer med utro menn kan skylde seg selv fordi de sitter hjemme i daffeklær og ikke tilfredsstiller mannen.
      Du får ha lykke til med utdannelse! Hadde vært fint om du fullførte og fikk deg jobb så du slipper å snylte mer nå nav!

    30. lizbeth osnes : vet ikke hvor lenge du har fulgt bloggen til rannveig, men det der faktisk HUN som har laget et innelgg om at mannfolk er utro som oftes pga kjerringa er sminkeløs å går i joggebukse. så ikke ta den du!

    31. Bildene her er jo gamle, for oss som har hjerne til å huske 🙂
      Foressten, er ikke noe galt i å være bipolar. bare morro det. Blir litt mer fart og spenning, hahah.
      Stå på Rannvæææi <3

    32. har du klippet deg Rannveig? Så pent!
      Hva har du tenkt å ta utdannelse i? Og hvordan går det med førerkortet?

    33. Det som er ille med at hun har to barn med to forskjellige fedre, er fordi det er så kort mellomrom og i en alder av 20 år (!!!). Hadde hun vært i slutten av 20åra og større mellomrom så hadde det såklart ikke vært ille.
      Og mest sannsynlig om noen år, måneder, hvem vet, så treffer hun en ny mann som hun får barn med igjen. Å ha tre barn med tre forskjellige fedre sier seg selv at det ikke er noe særlig bra. Stakkars barna som en gang vokser opp å ser hvordan mora deres har oppført seg. Men men, kanskje hun har lært hvordan prevensjon fungerer til da, så da blir det kanskje noen år til ennå 😉

    34. Ville bare du skulle vite at du antakligvis aldri kommer til å få en seriøs jobb med alle disse bildene av deg på bloggen. Har alltid synes at hat-kommentarer er noe dritt, men dette mener jeg virkelig. Du burde tenke over hva du legger ut. Ikke glem at bare dine kommer til å se disse bildene, og kanskje til og med bli mobbet for det av fremtidige medelever. Jeg hadde ikke satt pris på å finne såne bilder av min mor iallfall. Men digger egentlig bloggen din, lykke til videre med utdanning osv.

    35. Stå på 🙂 vet du har planer om utdanning osv nå og du sier at en ny mann ikke er i tankene engang MEN uansett hva som skjer IKKE la en mann distrahere deg før du er ferdig med skole og alt 🙂 ff er lov men ikke fall for fristelsen for noe mer :p

    36. per: og jeg blir kvalm av deg.vi har like mye rett til å kommentere her som du har. om ikke mer rett. de fleste her ,tror jeg, er unge folk som er her inne med et annet formål enn deg. og jeg skal ikke si hva jeg tror ditt formål er. rannveig sier ifra til folk her hvis hun ønsker det.det er ikke din oppgave å kjefte og smelle. ikke at noen bryr seg men sånn for ordensskyld så er det rannveig sin blogg, hennes lesere og kommentarene rettes mot henne hvis ikke annet er oppgitt.
      Og til Lizbeth: som andre skriver, det ingen andre enn rannveig som har kommet med uttalelser om hvordan man må se ut til enhver tid for typen sin. derfor sender vi spørsmålet tilbake til henne om hun fortsatt mener det. Tviler sterkt for hun går veldig ofte i daffeklær selv. det er det absolutt ikke noe galt med for det gjør jeg og, men så er det henne som har rakket ned på andre fordi de kler seg i joggebukse og er sminkeløs av og til. regner med hun skjønner selv nå at det høres veldig dumt ut.

    37. Okei livet går ikke under fordi man ender opp alene med 2 barn! Jeg er alenemor til to barn. Og jeg hadde ikke lappen og ikke utdanning.. men nå sitter jeg med begge deler! Og ny mann har jeg også fått meg! Så ikke kom med noe sånt att ingen vil ha deg mer bare fordi man har fått barn til verden. Faktisk så er det heeelt motsatt! Du er mer atraktiv 😉 så rannveig lykke til! Finnes fler fisker i havet! Du er heelt toppers! 😀 ønsker deg og dine små vakre barn lykke til videre i livet, dette klarer du! 😉 ikke gi opp! 🙂

    38. Det at det er kort mellomrom mellom dem, det er greit. Men alle kan være uheldig, og nå viser bare Rannveig at hun tar konsekvensene for at hun ble gravid. Hvorvidt W og R er sammen eller ikke, spiller i mine øyne ingen rolle, så lenge de klarer å ha et ordentlig forhold med tanke på at E får ha like mye kontakt med begge to! Jeg har selv 3 barn, og kun to av dem har samme far. Og han jeg er gift med har et barn fra før han også, men er ikke pappaen til noen av mine barn.
      Ingen problem i det hele tatt! Så lenge barna har det bra, og VET hvem foreldrene er, og hvem som er ste-foreldre.

    39. Anonym 11.02… Hva du har som formening om hva jeg mente, driter jeg i…
      Å per… Joda, jeg veit veldig godt hva anonym mente med de fine ordene sine, skjønner mere en hva din bedømmelse trur!
      Mensa hadde jeg sklidd rett inn på!
      Å du tar feil at jeg alltid slenger dritt… Ta dine egene ord og svelg dem!
      Å til dere begge… Rart jeg er den personen dere skriver til, jeg må virkelig gjøre ett inntrykk på dere 2 siden dere velger og kommentere så og si alt det jeg skriver til R… Rart det der… Hva med og la være og lese bloggen til R om det er så fælt alt det jeg skriver… Dere skriver jo det at vi som slenger dritt/mener det en skriver, kan la det være, siden vi ikke har noe bra og komme med… Vi må jo komme med det vi også har å skrive om også, hva er ett land uten sine ytringer???

    40. For en tosk han eksen din er. Han må angre skikkelig nå!! Han som hadde en sånn fin familie 🙂 Jeg er fast innom bloggen din, liker masse du skriver, men ikke når du skal vise deg/brystene dine sånn frem.. Hvorfor gjør du det? Virker jo som du prøver å fremstille deg som en oppegående og ordentlig dame… Hvem er du egentlig?? Men lykke til med alt fremover:)

    41. Ja, greitt nok – hun har barn med to forskjellige menn, men hun har hvertfall tatt konsekvensene for det og beholdt begge to. Bedre å ha barn med forskjellige menn(samtidig være uheldig i handlingen) og faktisk STÅ for det man har gjort – enn å være uheldig og IKKE stå for det. Vedder på at flere av dere som kommenterer ovenfor har tatt abort fordi dere var uheldige, noe Rannveig ikke har gjort med noen av de.

    42. anonym 22:39:
      Følte det du skrev var blant annet rettet til meg. Jeg har aldri vært gravid før, fordi jeg passer godt på å ta pilla mi 😉 Men hadde uhellet vært ute og jeg ikke hadde vært i et stabilt forhold, så hadde jeg aldri beholdt det. Hvertfall ikke om jeg allerede hadde hatt et barn. Poenget er at slikt ikke skal skje så kort tid etter hverandre, skulle tro man hadde lært etter første gangen. Hun var jo også inne på tanken på å ta abort på begge ungene sine, som hun så fint skrev på bloggen. Blir jo kjempestas for ungene å lese det når de blir gamle nok.

    43. Utdanning kan du jo ta, men jeg tror det blir veldig vanskelig for deg å få jobb så mye nakenbilder av deg som florerer rundt. Det sier jeg ikke for å være ekkel, men sånn er det i dag. Jeg er litt nysgjerrig på hva du tenker om at ungene dine skal se slike bilder av deg? Datteren din spesielt. Greit nok, kroppen din er flott og du har et pent ansikt, men skal alle få se alt? Bildene dine er vulgære og du framstår overhodet ikke som noe godt forbilde. Jeg ville aldri ansatt deg i min bedrift etter å ha googlet navnet ditt, uavhengig av dine kvalifikasjoner.

    44. Hei Rannveig.
      Jeg synes du er en kjempesterk person som klarer deg gjennom det du setter deg føre.. Det du skriver og hvordan du takler situasjonen du er i er utrolig bra!
      Hvis noen velger å se ned på deg fordi du er alenemamma til to, så er det dems problem.
      Du har tross alt prøvd ditt ytterste for å få dette til å fungere. At han velger å gjøre det slutt på denne måten er utrolig urettferdig og feigt. Jeg skjønner at du beskytter han når andre sier negative ting til deg men innerst inne så er du nok sint selv..
      Jeg synes det er lurt at du tenker på å ta utdanninng. Det er utrolig sant det du sier om at man har bare seg selv i denne verden. Det er helt sant. Har følt det samme mange ganger fordi om jeg har familie, mann osv.
      Om jeg må få lov å si en liten ting så syns jeg at du legger ut litt for mye “puppebilder” osv. Ikke at det gjør noe med et av og til men det kan bli litt mye. Folk tar deg kanskje ikke like seriøst som de bør gjøre. For du er ei kjempe smart jente, som fortjener å bli respektert!
      Tror bare det vil hjelpe deg fremover å skifte litt “Image”. Ønsker deg baaare lykke til og håper du kommer deg gjennom dette. Barna er det viktigste og det er de vi lever for..<3

    45. Seff får du deg ny mann.
      Men det blir sikkert ikke langvarig. Mange menn som er ute etter et kjapt ligg..kanskje et bolehode dukker opp om kort tid.

    46. ahahaha, det er ikke så lett å ta deg seriøst når du legger ut kløftbilder på slutten. Du er som en fjortis, og du burde ikke vært mamma i det hele tatt. Jeg hadde skammet meg hvis jeg hadde vært din datter og hadde kanskje vurdert selvmord. Du burde grue deg til barna begynner på skolen. Du kommer til å bli kjent som den blonde bimboen med silikonpupper som har ubeskytter sex og får barn tidlig og poserer naken og lettkledd foran kamerat. Håper for guds skyld Rannveig at barna dine ikke blir som deg… 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg