Jeg gir aldri opp, selv om enkelte ville drept for å sett det!

Har vel egentlig bare tatt et par dagers pause herfra, har bare vært kaos oppi hodet mitt de siste dagene.. Det er faktisk helt vanvittig hvor mye motgang man skal måtte takle, og jeg har mer enn nok med å holde hodet over vannet, samtidig som enkelte for harde livet prøver å dra meg ned i gjørma sammen med de. Jeg er bare et menneske. Jeg har også følelser. Men. Jeg gir aldri opp! Og jeg har verdens beste motivasjon for å ikke gjøre det. Verdens to skjønneste små hjerteskatter! De er selve livet for meg. Og hvem ville vel gitt opp livet sitt? 

Men. Det går oppover! Jeg merker bare på hele meg selv at jeg er blitt en helt ny person etter at jeg valgte å være alene, jeg klarer endelig å være meg selv igjen, uten at noen skal komme med fingeren og fortelle meg hva jeg kan og ikke kan gjøre ut i fra sjalusi. Nå er det ingen som kan være sjalu! Og det er så sinnsykt deilig.

Når det er sagt, er ikke problemene over….langt i fra. Sykelig sjalusi er en utrolig skummel ting, og kan få mennesker til å gjøre de slemmeste ting, noe jeg desverre har fått erfart de siste dagene. Det kan ha uante konsekvenser når man lyger så mye at man holder på å drukne i sine egne løgner. Å samarbeide og være venner når man har barn sammen vil alltid være det beste, og alt lå til rette for det. Men det er tydeligvis ikke alle i oppfatningen av….  gi meg styrke…  Det føles så tungt avogtil. Det å vite at dersom jeg ikke passer på å holde meg over overflaten hver eneste sekund som går, vil jeg bli dregd ned i dritten. Og jeg lover dere, det er noen som virkelig hater meg for valget jeg tok om å være alene. Og den noen, vil gjøre alt for å se meg lide. ALT

 

 

I dag kom våren til oss! Har vært knallvær i hele dag, så vi har benyttet dagen til å være så mye utendørs som mulig. Og jammen har jeg også blitt litt brun! Det hjelper ikke å ta sol gratis på Brun og Blid, når du aldri har mulighet til å ta sol. Haha. Så litt brunfarge var ikke verst i mitt likbleike ansikt. Har kost oss masse på lekeplassen her, og benyttet det fine været til å bli kjent med naboer vi ikke har snakket med før. Gullegutten fikk lov til å hjelpe naboen med å snekre rekkverk til verandaen deres, noe han synes var kjempestas! Hahaha, skulle sett han. SÅ stolt. Har hatt en helt fantastisk dag i dag med mine to små hjertegull. De gir meg så mye at jeg avogtil rett og slett bare får lyst til å gråte.Av glede. Av ren kjærlighet <3 

40 kommentarer
    1. Stå på, ikke la deg dra ned! Nyt våren og fremtiden med dine to skjønne barn, de gir deg styrken du trenger til å gå videre. Du er ei flott jente Rannveig, glem aldri det. 🙂

    2. Dette klarer du Ranveig, og jeg er sikker på at mannfolkene står i kø for deg, men husk å være kresen, du treng ikke å ta noe
      dritt til mannfolk.

    3. Har bare lyst til å gi deg en klem! Håper du har noen rundt deg som du stoler 100% på. Ikke la deg knekke, det er i motbakke det går fremover ♡

    4. Livet er noe dritt av og til…Jeg kasta bort 10 år av livet mitt, sammen med en som ikke klarte å gå forbi et annet skjørt… Løgner, utroskap og skittkasting. Men vi er damer – vi reiser oss alltid igjen… Stå på – noen ganger når vi bånn, og da er det bare en vei – opp igjen 🙂

    5. hei. En ting må du huske, og det er at det BLIR bedre, du kommer til å ha det skikkelig bra igjen, men du må bare stå igjennom denne tøffe tiden. Og prøv så godt du kan å la all dritten du får slengt etter deg prelle av. Og ikke bruk krefter på å diskutere og krangle med folk som prøver å dra deg ned i dritten, vil deg vondt, det er ikke verdt det, spesiellt ikke slit deg ut med unødvendige diskusjoner som ikke fører fram noe sted med BF. prøv å hev deg, vær sterk for deg og dine søte små 🙂 Det ordner seg 🙂

    6. Og ALT er alle andres feil? Du er helt uskyldig? djis, bli litt mer selvstendig og reflektert. Bare et tips, altså.

    7. Titter bare forbi for å si at jeg beundrer deg, at du står på imke gir opp og bare vil det beste for dine to små, selv om de er barna dine vet jeg hva det krever å stå opp om morgenen når du mest av alt ønsker å ligge der å gråte… Så gi deg selv en klapp på skulderen å ikke slipp gjennom alle de nedverdige sladdrene koemmentarene som noen kaster ut, andre topp bloggere siler slikt ut det burde du også gjøre ikke gi de et lerret å skrive på:)

    8. Der er vel du som burde være sjalu……. han som har vært utro. Da får han jaggu tåle og bli dumpa også. Er det mulig. Litt seint å angre og klandre deg.
      Stå på Rannveig. Du er sterk og tøff. Unner deg alt godt. Spesielt nå i en vanskelig tid.

    9. Hei Rannveig 🙂 Så godt å høre at du ALDRI gir opp 🙂 Livet e ikke alltid dans på roser, men motstand gjør dæ sterkere….Tru mæ d vet æ alt om 😉 Æ har heller ALDRI gitt opp, selv i tunge stunder 🙂 Æ ønske dæ & dine barn ALT godt her i livet <3 <3 <3 Du må bare ta tia til hjelp, så vil livet se lysere ut 🙂 <3 En stor klem til dæ & barna 🙂 Hilsen fra ei voksen dama 🙂

    10. Kjære Rannveig.
      Vet omtrentlig hvordan du har det. Men som jeg har sagt før…du har bevist din styrke gang på gang! Og det gleder meg at du, tross all dritt privat og her, makter å fremstå så positiv. Forstår at fine barna er til god hjelp i så måte. Fordi for barnas skyld kan du selvfølgelig ikke gi opp. En litt sliten klisjé kanskje…men stay strong.
      Ønsker deg og dine alt det beste. 🙂
      Mvh&klem, Per.

    11. Ikke gi deg, du kommer gjennom det selv om det kan være beintøft:) Hjelper det med gode tanker så sender jeg mange til deg sammen med litt girlpower:))

    12. Stå på, du klarer dette! Selv om det ikke føles slik nå vil det bli bedre, ting blir alltid bedre. Du har tatt et riktig valg, og du vil få noe som er mye bedre og som du fortjener.

    13. Dette klarer du, Super R! Stå på:) Ikke gi deg, tenk positivt, vær takknemmlig for det du har i livet ditt som er bra akkurat nå og se fremover, ting kan bare bli bedre:) Stor klem 🙂

    14. When life puts you in tough situations, don’t say “why me?”, say “try me!”. Du virke så sterk. Skulle ønske æ og va det. Du e motivasjon akkurat nu, takk:)

    15. Enig med de andre over her!! Du må bare stå på videre du nå! Dette klarer du 🙂 Vi heier på deg! Klem

    16. Blir så glad av å lese bloggen din når du skriver så utrolig positive innlegg! Som du skriver, ikke la noen dra deg ned i gjørma, de vil deg bare vondt fordi de er sjalu. Ingen normale folk, som ikke er sykelig sjalu, skriver så utrolig dumme og frekke ting til deg, som enkelte individer gjør. Dumme folk som dømmer deg ut i fra bloggen din, og hva du skriver!
      Stå på Rannveig, du er super 🙂

    17. Seriøst hvordan kan noen ha noe imot at du går fra han? Han har vært utro, det er mer en god nok grunn! Hærregud enkelte mennesker er bare helt tette i hodet?.. Kan godt skjønne at han er sjalu, han har tross alt mistet ei nydelig jente? Men OIIIII det er visst hans egen skyld.. Karma Bitch 😉

    18. du må huske du har lesere også som støtter deg og elsker deg! klarer faktisk ikke å forstå hvordan willem kunne gjøre det mot deg, dere har barn sammen og du er n y d e l i g !!

    19. Hei! Sitter å leser dette og blir skikkelig imponert over hva du klarer!
      Du er en sterk, tøff, flink og vakker kvinne ❤️
      Elsker bloggen din! Fordi du er flink til å stå i mot alt det vonde.
      PS. Barna dine er kjempe søte ❤️❤️❤️

    20. Stå på rannveig og la han ligge igjen der i søla, når han har behandlet deg så dårlig.. Du var for bra for han fra starten av:) sender deg sterke tanker:)

    21. Hei! Fokuser på ditt liv, ikke snakk nedlatende om eksen din uansett hva han gjør – det må du bare holde deg for god til. Ser du sliter litt med akkurat det, det kommer absolutt ingenting godt av at du rakker ned på han. Spesielt offentlig som her.. Det du ber om kommer tilbake til deg, uansett hva. Sender du ut sinne og drama får du sinne og drama tilbake, sender du ut tilgivelse, kjærlighet og glede får du det tilbake. Dropp drama, velg de små, deilige ting i livet ditt som får deg til å smile. Ikke tillat at andre menneskers negative følelser blir dine følelser. Lykke til!

    22. Fint innlegg. Vi lesere elsker å lese om deg når du er mer personlig enn når det kommer sånn overfladisk pjatt. Så fortsett med dette. Jeg har ikke noen råd til deg annet enn : skaff deg avlastning til barna. Skal man fungere som alenemamma til to måå man ha noe hjelp. Og om pappaen prøver å straffe deg så går det utover barna… Så allier seg med andre. Du er ung og trenger å komme deg ut for å kople av, alene. Om det så bare er i butikken.

    23. Hva tror du barna dine vil tenke om deg når de om en ti-femten års tid leser alt det ufine du skriver om fedrene deres her på bloggen? Du viser ikke akkurat noen sterk karakter ved å oute de på denne måten. Noe burde dere holde mellom dere spør du meg…

    24. Det blir bedre 🙂 dere over her som skriver at det er heller Rannveig som burde være sjalu har faktisk ikke rett 🙂 er de som er utro som ofte er sjalu og beskylder den som ikke er utro for å gjøre ditt å datt, det er jo det største tegnet på utroskap

    25. Jeg er imponert over hvor sterk du er. Barna dine er ufattelig heldige som har en mor som virkelig gjør alt for dem! Alle skulle hatt en sånn mamma. Stå på

    26. Jeg leser omtrent aldri bloggen din eller andres, men er innom i ny og ne. Dette var utrolig trist å lese, fordi jeg vet akkurat hva du går gjennom. Alt kommer til å ordne seg etter litt tid, det kommer til å gå bra 🙂 Jeg er straks ferdig med mitt 2. år på sykepleien, gled deg hvis du fortsatt tenker å gå den veien 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg