Livet går videre

I dag har vi egentlig bare nytt det at SOMMEREN endelig har kommet hit til oss. Den kommer akkurat som bestilt for min del. Jeg er ganske værsyk av meg, og klarer faktisk å tenke langt mere positivt når det er så deilig vær! Vært ute omtrent hele dagen i dag, spilt fotball, lekt på lekeplassen, pratet med naboer, og for å ikke glemme, hatt koselig besøk av søte Maiken og lille søte Lineah, som er jevngammel med gullegutten min. Vi lagde brownies, til ungenes store glede, og dro ut å koste oss i finværet igjen 🙂 

I natt ble jo også klokken stilt en time fram, og det var sinnsykt deilig å fortsatt kunne sette seg ute i solen og ta et dyypt pust og nyte stillheten, når begge ungene var i seng. Jeg lover dere, jeg setter tusen ganger mer pris på den de få timene jeg får for meg selv på kveldene nå som jeg er blitt alenemamma. De er gull verdt.

I dag skal jeg bruke kvelden på å planlegge siste del av Emma’s dåp som finner sted om akkurat en uke! Og noe jeg har helt glemt av å nevne, er at min kjære mamma kommer på besøk førstkommende fredag og skal være her i en hel uke! Hun har også leid bil hele uken hun skal være her, så da har vi plutselig bil i en hel uke, noe som blir veldig uvant for meg som har innfunnet meg med at jeg er ganske stuck og bruker de 3 bussene som går daglig for alt de er verdt! Jeg savner henne fryktelig og prater med henne hver eneste dag nå. Man blir aldri for gammel for å være glad i mammaen sin, og det er godt å prate med henne nå når ting er ganske tungt for meg… Vi prater om absolutt alt sammen, og jeg kommer ikke på noen andre personer jeg stoler like mye på! Det er veldig befriende å ha et sånt forhold til mamma’en sin, om jeg får si det! 

 

Dagens #outfit ! Veldig mamma-aktig, og veldig fotballvennlig og lope rundt omkring-vennlig 🙂  

Ha en strålende kveld videre flotte lesere! Dere er fantastisk, og dere gjør dagene mine bedre med alle de koselige og fine kommentarene dere legger igjen 🙂 

 

15 kommentarer
    1. Så koselig at moren din kommer! Jeg kan og snakke med mammaen min om alt! Stå på Rannveig:) Du virker som en super jente!

    2. Åhh som vi gleder oss til å være med deg og ungene :).
      Vi skal bare få ordnet med overnattingsplasser slik at alt er i boks 🙂

    3. Det er godt å høre at du har mammaen din i en slik vanskelig tid 🙂 Jeg har selv et utrolig nært forhold til mine foreldre, og kan snakke med de begge om alt mellom himmel og jord. Det er et slikt forhold jeg håper Sienna og jeg vil ha i fremtiden, det gjør så godt å vite at man aldri – uansett hva – egentlig er alene 🙂
      ♥ Lizbethosnes.com

    4. Jeg ser utrolig opp til deg . Du valgte tross alt å gi opp å satse alt for å gi ett liv til to små❤️❤️

    5. Er enig at det har vert helt nydelig vær i helga,min lille og jeg har vert med mine foreldre på hytta og mini var masse ute,noe som han virkelig elsker :). Så koslig at du har hatt besøk :).

    6. Åå det er så deilig å ha et åpent forhold til sin mor ♥ Fint at du er sammen med venner i denne perioden og at du får støtte fra lesere! Men å snakke om det er god terapi en stund og så kommer du deg over det! Det vil alltid gå bra selv om det virker litt svart noen ganger, det er en del av livet og vår oppgave er å stå i og overleve de verste stormene. Du vil alltid ha to stk som er uendelig avhengig av deg og elsker deg! Morskjærligheten er den største! Du er en fighter og gir ikke opp! Klapp deg selv på skulderen og si at du gjorde et valg som var det eneste riktige å gjøre, et valg som er vond og tøff og som mange ikke orker, du mestret en del av livet, du vil få en ny og bedre framtid og få leve sammen med de som innerst inne elsker deg! Glad i deg og husk; tiden leger alle sår! ♥♥♥

    7. Pleier ikke kommentere, men leser stadig bloggen din. Jeg kjenner jeg blir irritert over å se enkelte personer alltid må kritisere. Hver minste lille ting så må det komme en spydig kommentar. Vår/sommer, hva i all verden er vel det å henge seg opp i.
      Du virker som en god mor som setter dine barn i første rekke. Vær stolt og ikke la deg knekke.

    8. Haha, er ganske værsyk selv. Får jo tidenes depresjon hver vinter, og når solen titter frem er det deilig 😀
      Håper du får en topp uke <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg