Superduperdag

Hei kjære leser


Tenkte jeg måtte oppdatere litt her før jeg skal se morgendagens Paradise og deretter ta kvelden. Har nemlig glattkjøring med kjørelæreren min i hele morgen fra kl 09 til i 16 tiden, og snuppa skal være hjemme med pappaen sin en hel dag for første gang. Det kan jo bli spennende. Men det går nok supert tror jeg. Hun har jo sånn smått begynt å ta flaska nå, heldigvis!

I dag har jeg og Lillesnuppa vært på barseltreff med mange andre herlige mammaer og søte babyer! Ungene begynner jo å bli så store nå, og noen kan til og med krabbe. Spennende tid! På barseltreff spiste jeg sikkert nok kake for en hel hær, det er jeg sikker på. Men det skal sies at kaka var ekstremt god! Pavlovakake med kokos og sjokolade, som jeg defintift skal prøve meg på selv nå som det snart er Mai og høytid for Pavlova! 

Var også på mitt første Mary Kay party i dag på barseltreffet, og det var jo ganske interessant! Hører rykter om at de får ha rosa firmabil… Kanskje jeg skal bli sånn Mary-Kay konsulent bare for å få det? He he.. nei da. Har mer enn nok med bloggen tror jeg. Tror jeg skal holde meg til noe jeg faktisk kan. For en særlig god selger tror jeg neppe at jeg er! 

Har forresten opprettet en mammagruppe på facebook som er kun for awsome supermammaer! Dersom du mener DU er en awsome supermamma, meld deg gjerne inn HER! 🙂

 

Blogges imorgen! Smask smask

24 kommentarer
    1. Jeg elsker elsker disse produktene, og huden min er blitt som ny etter å ha brukt dette siden oktober!! Selger ikke selv altså men kommer nok aldri til å gå tilbake til noen annet noen gang!!

    2. mk e faktisk noe av dt beste æ har prøvd, så om du ikke blir konsulent så bør du bruke dt selv 🙂

    3. Hvis gruppen kun er for awesome supermammaer kan jo ikke du være med!!! jævla naut altså som tror du er så mye bedre enn alle andre

    4. Ikke finn på å bruke MK! Jeg er hudpleier og kan med hånden på hjertet si at de produktene ikke er det beste for huden. De er ikke profesjonelle. Dessuten brukes ikke denne serien i hudpleiesalonger, det er jo kun konsulenter, som ikke har greie på hud og produktenes ingredienser og virkning, som selger de. Ikke bra! Det er derfor man har hudpleiere: Vi kan anbefale produkter, vite hvordan produktene reagerer på den og den hudtype og hudtilstand, vite hva som skal til for at akkurat din hud får det den trenger osv osv. Ordentlig hudpleieutanning på offentlig skole er til sammen 3 år, det kan ikke sammenlignes med en MK konsulent som har et kurs i et lugubert hudpleiemerke. Håper det firmaet går konk, jeg liker ikke tanken på at folk blir lurt til å kjøpe dritt. La oss kalle en spade for en spade. Ta for eksempel de profesjonelle hudpleieproduktene som brukes i salonger, for eksempel Decleor og Matis.. Det er jo ingen konsulenter som flyr panisk rundt for å selge de?! MK stiller seg på lik linje som produktene på tv-shop! Det sier litt. Med andre ord: Billigdritt. Gå heller for Decleor, Matis, Comfort Zone, Priori, Dermalogica.. De produktene som fåes kjøpt i salong 🙂 Sorry men jeg er så glad i yrket mitt og er opptatt av at folk får den hjelpen de trenger med huden sin så da måtte bare bare kommentere. Ha en god natt, Rannveig 🙂

    5. Har alltid hatt på følelsen av at MK er for kjærringer på homeparties.. Helt fjærnt i min verden hvertfall… Men noe må de vel ha å gjøre

    6. Herregud så mange idioter det er her inne som kommenterer. Føler dere dere bedre etter å fått slengt litt dritt? Blir dagen bedre ? Blir selvtelitten bedre ? Stakkars folk altså. Få dere ett liv og slutt å mobbe andre mennesker. Har ikke din mor lært deg ” har du ikke noe pent å si, så hold kjeft”

    7. Shitt glatt kjøring allerede, så flink du er sier jeg bare!:D Hvor lene øvelsekjørte du før du fikk lov til å ta glattkurs

    8. Regner med at når du får hivi sammen et par Pavlovaer, så sender du smaksprøver i posten?! ;p
      Fin dag til deg og dine. 🙂
      Mvh, Per.

    9. Så kult, mammaen min jobber med Marry Kay produkter ^^ Elsker bloggen din btw, du er en flink skriver. Hadde vært så koselig om du stakk en tur innom bloggen min også å la igjen et lite tegn ^^

    10. pavlova er sykt digg!
      herreguuud a folkens… really?? her kaster folk seg på bølgen ( tøffere en toget ) bak tastaturet! som vanlig! gå og fei for deres egen dør, før dere feier for andre sin!! Nuff said!
      hun er jo en super mamma selv om hun har hatt noen humper i veien.. alle gjør feil, ingen som er perfekte! VI ER BARE MENNESKLIG ALLE SAMMEN!!
      SÅ TIL DERE SOM ER SÅ TØFFE BAK TASTATURET.. GÅ OG TA DERE EN BOLLE!!!

    11. Det så godt ut 🙂 du er virkelig så pen du 🙂 skulle ønske jeg var slik som deg! Sliter så med dårlig selvtillit jeg :/ men hjelper å blogge litt da å få så fine kommentarer fra alle leserne 🙂 så koselig om du eller dere vil kikke innom å legge igjen en kommentar:)

    12. Må bare få si en ting! Jeg ELSKA MK helt til jeg fikk høre at dem tester produktene sine på dyr 🙁
      Noe sånt gidder hvertfall ikke jeg å støtte! 🙂

    13. Jenny: da bør du sjekke andre produkter i forhold til dyretesting også for det er mange andre merker på markedet som er verre enn MK. Av 38 land som selger mk så er det 37 land som ikke tester på dyr, deriblant Norge.
      Rannveig, den rosa bilen tjener man ikke etter en dag, en mnd eller 1 år. Man må jobbe for å få en karriere innen for Mk. Trur forresten du ville sett mer voksen ut når du får på deg mk foundation i din riktig farge 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg