Dagens outfit

Hei kjære lesere!

Må bare beklage for mitt fravær her på bloggen. Mitt mål er jo å oppdatere dere hvertfall en gang daglig, men noen ganger lar det seg rett og slett ikke gjøre. De siste dagene har jeg vært fullt opptatt med mye, blandt annet stort fokus på teorilesing! Jeg har nemlig lastet ned den “teoritentamen” appen og bruker mye tid på det. Imorgen skal jeg faktisk dra å prøve meg på teoriprøven, håper dere krysser alt som kan krysses for meg, og at jeg består og får en oppkjøringsdato. 

Ellers… så skjer det ikke så voldsomt mye! Vi har blitt kraftig bitt av omgangsyken her i huset, først var Nathaniel syk, så Emma. Nå er Willem syk, og så gjenstår vel bare meg. Håper virkelig jeg slipper! Tenkte å vise dere dagens outfit før jeg avslutter

 

Topp fra Bikbok, bukse fra Madlady HER, og veske fra Novabags HER

Laderen til speilrefleksen er død, så dere må desverre nøye dere med iphonebilder. Etter forespørsel fra mange lesere tenkte jeg kanskje å lage et lite sminkeinnlegg etterpå av hvilken sminke og hvilke produkter jeg bruker daglig. Hvem vil?  

Ha en superduper dag videre kjære lesere! Blogges!

 

61 kommentarer
    1. Hva i allverden skjer med fjeset ditt her da jente?? :s Den leppestiften din der skulle vært brent på bålet på for lenge siden btw!

    2. Kjære kjære deg. Mener du virkelig selv, at du ser så JÆLA deilig ut med det duckface trynet der?? Ser bare helt jævlig ut!
      Og BTW: merkelig at også du, måtte unnskylde deg om dårlig oppdatering her på bloggen når fotballfrue nettopp gjorde det samme!

    3. Hey.
      Liker outfiten…buksene spesielt. 🙂 Men kjære Rannveig…var vi ikke enige om at du skulle legge bort trutmunn fremfor smil ? Hæ? HÆ ?? 😉
      Ønsker deg og dine en fortsatt fin dag, og god bedring til de som er syke. 🙂
      Mvh&klem, Per.

    4. heisann Rannveig!
      Jeg lurte på hvordan søvnrutinen til lille Emma er, jeg har en jente på 6 uker hun våkner ca hver 1 og 1/2 time hver natt. For å få litt morsmelk også sovner hun igjen, noen ganger tar det lengre tid pga magevondt!
      Hvordan var søvnrutinen til Emma da hun var 6 uker? Trenger noen tips til at henne skal sove litt lengre hver måltid, for det er sååå slitsomt :-/
      Håper virkelig på svar, takk 🙂

    5. Herregud som du ser ut. Slutt med den trutemunnen og leppestiften så kanskje du hadde sett ut som folk og ikke ei billig hore.

    6. Hei!
      Du er så utrulig pen og tynn! Hvordan holder du deg så tynn? Jeg er for glad i junkfood, å jeg vet ikke hvordan jeg skal stoppe! Vil bli som deg, du er et stort forbilde!!!
      Plis svar, elsker bloggen din og deg!! 🙂 <3

    7. Ha, ha det var litt av et ansiktsuttrykk. Du legger vel et sånt bilde ut for å få kommentarer. En oppegående person ville aldri lagt ut et så lite flaterende bilde av seg selv. Du mener ikke alvor her…

    8. Du klarer teorien! Vet at det er stress når du har barn, men jeg øvde litt i ny og ne da mini sov. Å da jeg hadde fylt opp kravene for å få “garantert bestått” gikk eg å tok den. Det er mye enklere på selve prøven en på teoritentamen. Er ingen lurespørsmål på selve prøven, slik det ofte er på teoritentamen. Så eg klarte den på første forsøk i forje uke 🙂 du klarer dette! <3

    9. hvorfor har dere ikke flyttet fra hverandre? lenge siden du annonserte at det var slutt mellom dere 🙂

    10. Jeg leste ingenting å besto med glans :p logisk tenking 😉 må selvsagt kunne litt skilt da men det lærer man jo under øvelseskjøring.

    11. Det enste fine med dette innlegget var klærne og veska.
      Er nesten litt bekymra for hvordan du blir bak rattet, når det fremkommer at teorien tar all tid og krefter ….
      Du må ikke bruke så lyserosa farge på trutmunnen….lite pent å se på 👄
      Ellers fint bord med stjerner 🌟🌟🌟🌟

    12. Til deg over med en 6 ukers gammel baby.
      Har selv ei på 6 uker 🙂
      Gi henne på flaske på natten, altså pomp deg. Da slipper barnet å suge så hatt for å få mat å dermed spiser mer og ikke like ofte 🙂 gjør dette selv 🙂 å det funker flott

    13. Rannveig, det antrekket er noe av det bedre jeg har sett på deg, tommel opp 🙂 Sminken og duckfacet tror jeg nesten du fremprovoserer for å skape reaksjoner. Du kan umulig mene alvor? Selvsagt vil ingen sminke seg som det der.

    14. Hei, jeg synes du er en veldig pen jente,men du burde ha redigert bort etterveksten på forsidebildet ditt. Du ser jo så perfekt ut på det bildet ellers så det er så synd når det blir ødelagt av nesten helt svart ettervekst 😉
      Ha en fin dag videre

    15. Haters gonna hate! Kjør ditt eget løp, og jeg selv venter på god underholdning ved neste ‘skandale’ 😀 Ha en god kveld!

    16. Hei Rannveig 🙂
      Jeg bare lurte på om du kunne bytte header snart? Den er kjempe fin den du har altså, men bare litt gøy med forandring! Tror du har hatt den andre nå i snart et år!
      Klem

    17. Fint antrekk 🙂
      Men er det ingen andre enn leserene dine som er ærlig om den leppestiften din? Fargen er fin, men den kler deg bare ikke! Beklager. Vil jo ikke være slem, men måtte bare.
      Ha en fin dag 🙂

    18. Malin: Nei det er ingen som gidder å si at hun ikke kler leppestiften, for da er man jo brått sjalu og misunnelig på henne, tror hun 😛

    19. Jeg kan begynne med å si noe positivt om utseende ditt, fin figur 🙂
      Så må jeg bare være ærlig å si at den leppestiften du bruker får deg til å se syk ut. Det ser ikke bra ut.

    20. Jeg sier det igjen: det ser ut som om du har sykt lange pupper. Lengden fra skuldrene dine til nederste kant av BH’en din (som vi ser gjennom genseren) er helt merkelig lang… Sånn utenpå klærne er det vanskelig å tro at puppene dine er slike spretne “boller” som du la ut for noen innlegg tilbake.

    21. Herregud, om ho Rannveig har løst å sminke sæ sånn så la ho gjøre det, førr guds skyld. E det rart det e krig i verdn

    22. På det “Bedre å være brun og blid enn bleik og sur” – innlegget hvor man ser midja di. Du har jo ikke akkurat så smal midje. Hvor mye veier du egentlig? du må jo hvertfall være over 50 kg.

    23. Alex: Eh… Hva vil du frem til? Utifra nickel ditt vil jeg tro du er mann… Vel, fuck you. Hvem er du til å dømme utseendet til kvinne? Eller er du homo kanskje? Siden du ikke liker at damer har kurver. Dust. Du er sikkert drit fin selv med masse muskler og sånn. Not!

    24. Du må mangle et eller annet essensielt i livet tenker jeg , med dette intense markeringsbehovet.
      Håper du har noen som kan lede deg på bedre tanker enn dette her .
      Dette er bare komisk alt sammen og at folk spør deg om ulike råd bekymrer nesten mer .
      Du er knapt tørr bak øra og fått 2 barn…. Minner meg enkelte ganger om unger som blir sluppet fri i godtebutikken…. Fri flyt !
      Lykke til videre.

    25. Enig med Mari. Klart hun må mangle noe i livet. Hun har nok ikke hatt rammer og regler som barn og lite oppmerksomhet fra familien. Da blir det til at man søker all slags oppmerksomhet fra hvem som helst.

    26. Det ser virkelig ikke bra ut det der du gjør med leppene dine. Men ellers – digger deg! 🙂 Stå på! 🙂

    27. FY FAEN SÅ SLEMME DERE OVER HER ER!!!! – skjerp dere! bli voksen….. ja dere har vell lært litt oppførsel fra foreldrene deres?!! herregud så tragiske dere er! .. har dere ikke noe godt å si, HOLD KJEFT!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg