Feige jævel…

Hei kjære lesere! 

Dagen i dag har egentlig gått rimelig i ett, og jeg sovnet som en helt sammen med Emma presis kl 18:30! Som jeg sa i går, så skulle jeg egentlig tatt teorien i dag.. vel,jeg feiget litt ut kan man si. Jeg bestemte meg heller for å lese et par dager til, så tar jeg tar den enten i morgen eller på mandag. Det ville vært utrolig surt å stryke og få sperrefrist på 2 uker, nå som jeg er så motivert til å ta den som jeg er. Jeg SKAL bestå! 

Imorgen får vi faktisk besøk av pappa og de, vi har ikke sett de på kjempelenge så det tror jeg blir veldig koselig. Får håpe Willem er blitt frisk innen da, slik at de slipper å få seg en runde med omgangsyken. Jeg er evig glad for at jeg selv har sluppet unna, så mye syk som jeg har vært de siste ukene så var den VEL fortjent spør du meg. 

Nå er det tid for dagens latterkick-tid, nemlig Paradise Hotel, deretter skal jeg smekke sammen en Pavlova, deretter senga.

Blogges smask <3 

26 kommentarer

Siste innlegg