Ny injiserte lepper er best, ingen protest

Hei kjære lesere!

Nei, da… tulla bare! Nå skal jeg faktisk komme med nok et fantastisk spennende hverdagsinnlegg til dere. I dag har vi hatt kjempekoselig besøk av min pappa og bestefar og “stebestemor” til ungene. De kom i 11 tiden og dro for bare et par timer siden. Vi har kost oss masse med leking, kosing, hjemmelaget pizza, og Pavlovakake! De bor jo i Alta, så blir utrolig koselig å se de igjen når vi eventuelt reiser opp dit i sommer. 

Ungene fikk masse nye klær noe som var veldig stas, hvertfall for Nathaniel. Emma er jo enda litt liten til å skjønne sånt, hehe! 

Imorgen er dagen for litt fornyelse for ho mor! Da har jeg nemlig time hos søte og flinke Tina på Beautyalle til øyevippepåsetting, skal bli så utrolig digg med lange smekkre vipper at jeg har ikke ord! Dette er noe man virkelig blir avhengig av, jeg lover. Bilder av før/etter kommer på bloggen! I tilegg har jeg i samme slengen time til leppefilling hos Beautyalle’s sykepleier. Skal da ikke ta restylane, men noe som etter sigende skal være enda bedre, nemlig Teosyal. BIlder kommer også etter det. Jeg gleder meg maaasse 🙂

I tilegg til dette skal vi også på fly-show siden Nathaniel er helt fly-frelst. Det tror jeg kommer til å sette veeldig stor pris på. Med andre ord blir nok morgendagen en spennende dag for liten og stor! 

Smask blogges <3 

46 kommentarer
    1. Hey.
      Du har kontakt med din far igjen ? Så bra ! 🙂 Mener å huske fra lang tid tilbake at forholdet ikke var “helt på stell”. Gleder meg at dere har kontakt. A girl needs her dad, too…right?! 🙂
      God helg til deg og dine, Rannveig. 🙂
      Mvh&klem, Per.

    2. De puppene dine må du enten klage på eller har du bare vært veldig uheldig etter graviditet /amming. Skal absolutt ikke se sånn ut:-(

    3. Åh, hold schmella Cecilie… aldri noe fint å si…? 😉 sannheten er jo at du vil kose puppa til Rannveig ; p
      ….OOPS ! Sa jeg virkelig det…? ; p

    4. Jeg må antagelig leve resten av livet med smerter og infeksjoner etter en Aquamid injeksjon hos lars haasted ved christianiaparkklinikk. Bare for å vise baksiden ved å fikse på seg selv.

    5. 23.30: Ingen bryr seg vel om hva du ville gjort? Alt folk skal legge seg opp i! Makan…
      Og til dere som kommenterer puppene til Rannveig: Hvorfor orker dere? Virkelig? Dere har sikkert nok av andre ting å bruke tiden deres på enn å studere pupper og rot? Viss ikke, så er det forferdelig trist. Etter å ha lest forskjellige blogger de siste årene, så skammer jeg meg over hvor mange barnslige, fæle og syke mennesker vi har i dette lille landet.

    6. Du har flotte pupper. Ikke bry deg om hva folk skriver, Bottolf.
      En god natt ønskes bloggeier.
      Mvh&klem Per.

    7. Pe01:05 : åh, gud hjelpe meg !! Gidder du fortsatt, jævla taper? Er du så misfornøyd med deg sjøl at du må “leke at du er meg” ? For dum til å fatte at ip-adresse avslører deg , og at andre begynner å se du er en fake?
      Hva faan vil du egentlig oppnå med dette??

    8. Gidder ikke dette mer. 🙁
      Ønsker deg og dine alt godt, Rannveig. Alt jeg ville var å være hyggelig, men det ødelegges jo av fakes&idioter. Jævla undermålere…

    9. hei rannveig! hva er forskjellen på restylane og Teosyal el hva det heter? 😉 og hvor lenge holder vippene du setter på?

    10. Til per, driter lange faen i hvem som er hvem. Har du noen gang tenkt på at DETTE VIRKELIG IKKE HANDLER OM DEG???????

    11. Jeg klarer ikke holde meg unna deg, Rannveig! Du er rett og slett for pen og sexy.
      Mvh, din faste leser Per.

    12. Har så lyst på vippe ekstension jeg også! Det er så fint! Du er så utrolig fin! Leser bloggen din flere ganger om dagen!:) god helg:)
      Jeg har også blogg, har nettopp begynt men hadde satt sinnsjukt stor pris på om du kunne skjekke innom!:) mitttnyeliv.blogg.no

    13. Er enig med Hanne over her. Denne bloggen er ikke din og den handler ikke om deg, Per… Og du har ingen rett til å mene noe om alle kommentarene i kommentarfeltet. Alle har rett til å skrive det de vil her uten at du skal blande deg. Du vil bare være hyggelig, ja vel, fint det, men da får du skrive hyggelige ting til R da, det er ikke din oppgave å svare på andre kommentarer. Er det vanskelig å forstå?! Jeg tror R klarer utmerket godt å svare for seg om hun mener noen kommentarer er verdt å bry seg om. Du gidder ikke mer nei, det har du skrevet før også haha. C ya!

    14. Gleder meg til du lager duckface med nyinjiserte lepper, for det har sett ganske så skrull ut uten også 😉 Skaff deg briller eller vask av speilet!

    15. per: er det noen her som er en taper så er det deg. makan til idiot skal man lenge lete etter. du kjefter når folk skriver noe negativt, men kan ikke akk si du er så forbaska koselig du heller. lærte du ikke normal folkeskikk av foreldrene dine da du var liten? hva faen er det du vil oppnå med å kommentere uskyldige unge jenters blogger? du kan faktisk ikke mene seriøst at andre ikke kan kalle seg for per. ha ha ha. du er latterlig. sjekk hodet ditt, det er ikke normalt at en 50+ mann henger på jenteblogger dagen lang. forresten, var da voldsomt til temperament du har, du kan ikke ha det godt med deg selv. men vennligst ikke spre din frustrasjon på Rannveig sin blogg. hva med å skaffe seg egen blogg? tror faktisk Rannveig gir så F innerst inne om du slutter å kommentere. men hun mister neppe deg som leser. du er jo besatt av henne -som du har sagt selv.
      uansett, fortsatt god helg til deg, Rannveig!! 🙂

    16. btw, per. du har herja inne på sophieelise sin blogg oxo. der har du jammen meg lagt igjen nummeret ditt. hvem er dum nå?

    17. Komisk dere som alltid må kommentere andres silikonpupper at de ikke er fine og at operasjonen må ha gått ille,hvorfor skal dere bry dere skrive dritt til andre ,dere er jo de mest tragiske.lurer på hvor vakre deres egne pupper er,liker bare skrive nedsettende til andre.dårlig karma smårips.

    18. By the way de som får unger selv vil innse livet dreier seg ikke bare om se pen ut og pupper endres av graviditet.noen tror vel det er bare få unger og se likedanne ut.tipper fotballfrues pupper vil henge og se ut som små frøposer men det vil du aldri få se før hun opererer seg.

    19. Er ammende selv, og lurer på om man faktisk kan ta teosyal om man ammer. Vil gjerne det, men er så usikker. Har du sjekka det opp? 🙂

    20. Det er virkelig en fornøyelse og lese bloggen din! Du gjør selv den mest traurige dag morsom!
      Et lite tips til deg måtte vel være å farge etterveksten din, hvis du på død og liv skal være blond. Det ser langt fra bra ut! Jeg ble jo helt skrekkslagen når jeg så headeren din!
      Lykke til videre for jeg tror du trenger det..

    21. Helen.
      Hva jeg vil er å pule deg med en dobbeiltløpet hagle….og blåse av begge orgasmene på en gang.
      ….. i ræva !!! 🙂

    22. Per: Du er tydeligvis en sosiopat. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med psykiatrien. Det er sikkert ikke for sent å søke hjelp, selv for deg, trass i din alder. Ingen friske mennesker holder på slik du gjør. Du kommer jo med direkte trusler her inne, vennen. Skjønner du ikke at du kan bli anmeldt for seksuell trakassering? Du klarer ikke å svare på kritikken som du får her inne, på en dannet måte.
      Jeg synes synd på deg. Du har åpenbart et dårlig selvbilde og jeg håper virkelig at du kommer til å bli frisk med tiden. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg