Norges dårligste blogger..

… er nemlig meg selv! Hadde store bloggeplaner i går, men sovnet fra alt. Desverre…  Kjenner meg rimelig gåen nå også ,men skal få oppdatert dere før jeg slokner her jeg ligger i sofaen! 

I dag har vi hatt en fantastisk dag hele familien! Var å så på flyshow på Kjeller fra 12 tiden og utover, og det var faktisk helt utroolig kult! Nathaniel var helt vill, det kuleste han vet er nemlig jagerfly! Han tegner det tilogmed i barnehagen 😉 Så det var utrooolig stas! Litt verre var det for Emma, som begynte å gråte hver gang flyene lagde lyd. Så vi bestemte oss for å gå litt unna og heller se flyene/helikopterene derfra for Emmas skyld. 

Etter flyshow dro vi sånn omtrent rett hjem for å spise hjemmelaget Quiche Lorraine til middag. Fransk pai, for dere som lurer! Ungene har også hatt besøk av bestemor i dag, veldig koselig! Alt i alt en fin fin søndag<3 Nå gjør vi oss klar for ny uke og nye muligheter! Mulig at det kommer ut et sminkeinnlegg litt senere, men skal i første omgang vise dere dagens outfit!

Leopardtopp fra Madlady HER // Ull-cardigan fra H&M //Basic tights fra H&M


Nå er det sofaachilling på planen neste. Ønsker dere en super kveld videre!

Blogges kjære lesere <3

16 kommentarer
    1. Ser koselig ut 🙂 hadde blitt glad hvis du hadde orket og legge ut pai oppskrivt en dag,så digg ut 🙂

    2. Får håpe for din del at ikke pattene spratt ut av toppen din. Noe så grusomt antrekk, veska passa ikke i fargen engang og hva slags sko hadde du på deg!

    3. Spørs om ikke du må lære deg fargelære Rannveig. Rødt leopardmønster til brun veske og hårbåndet i beige farger passer ikke sammen.. Ikke en heldig kombinasjon med andre ord.

    4. Hei! Kan du hjelpe meg å dette? Hadde satt stor pris på det!
      Hei kjære russer!
      Lurte på om dere ville gi meg et russekort hver? Siden jeg samler inn russekort, og skal gi det til en liten jente som ligger på sykehuset i Bergen med blodkreft… Hun kan ikke gå ut på 17 mai for å spør russer etter russekort. Det er de minste vi kan gjøre for å hjelpe henne! Tror hun hadde satt stor pris på hver enste russekort hun hadde fått! Jeg ber om at hun skal bli frisk.
      Tusen takk for de som vil hjelpe henne. Hadde satt pris på om dere kunne skrive en liten hilsen bak på kortet. Hvis dere vil sende kort så er adressen min:
      Rådhusgata 6
      4360
      Varhaug
      Mvh. Siv Haugstad

    5. Viktigste er vel at man selv føler seg fin, uavhegig hva andre mener passer sammen og ikke. Syns antrekket var kult jeg 😉

    6. Jeg ser sånn opp til deg, selv om tv har prøvd å fremstille seg som dum så veit jeg at det er det motsatte som er tilfellet – jeg skjønner jo at du er intelligent og en utrolig god mor ved å lese bloggen, så de som sier du er dum ol kan bare gå å legge seg, for det er du ikke! Du er så vakker og, særlig når du smiler helt naturlig. (Du er penere når du ikke lager duckface, helt sant!)

    7. Nydelig mat og flott antrekk… “Veska passer ikke til antrekket” hahahaha…sånt noe er bare tull og si av en/ei som ikke tør stå fram… Syntes dette var flott jeg 🙂 Tøffe Rannveig – ikke alle som hadde klart all den “pesen” hun får…sjøl klarer jeg det helt fint også. Bryr meg egentlig ikke om hva folk mener om meg 🙂 Fin dag videre til den lille familien <3

    8. Så fin du var på håret! Du er flott både me mørkt å lyst hår! Du så rett og slett voksen ut ! 🙂

    9. Oj .. kommentaren min ble stoppet i spamfilteret :p
      Fint antrekk og håper dere koste dere masse 🙂 Du er en fantastisk mor, det skal du vite. Ikke la andre få deg til å tro noe annet <3
      Ha en fortsatt fin uke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg