Emma Angelica’s oppdatering

Hei kjære leser!

I dag var jeg og Emma på 8 månederskontroll på helsestasjonen, så jeg tenkte å skrive en liten oppdatering til dere i forbindelse med det siden det var mange lesere som ønsket det. Hun har blitt kjempestor! Har rundet 9 kilo og er snart 70 cm lang! Må si tiden fyker avgårde med to små. Føler hun nettop ble født, og nå er hun straks ni måneder! 

Emma har den siste tiden utviklet seg masse masse. Hun har blandt annet lært seg å sitte uten støtte, og hun har lært seg delvis å krabbe. Jeg sier delvis, fordi hun ikke helt har løst koden enda. Men det er nok rett rundt hjørnet! Foreløpig står hun å vugger frem og tilbake og tar noen få “steg” avogtil før hun detter. Hun er blitt så utrolig flink! Nå den siste tiden har hun også begynt å leke mer med storebror, og han er hennes aller største forbilde. Hun rett og slett elsker han og de ler og tuller utrolig mye sammen! Denne følelsen jeg får av å se de to sammen er ubeskrivelig for meg som mamma. Det finnes ikke noe annet her i verden som kan varme hjertet mitt på den måten.

Av mat spiser hun 2-3 grøtmåltider om dagen ( hun elsker grøt!), frukt som mellommåltider, samt middag i middagstider. Hun har fått to tenner nede, men vi ammer fortsatt selv om jeg må tåle en del biting. Hehe! Men… alt for å gi henne en best mulig start på livet 

 

Trykk “liker” nederst på innlegget dersom dere ønsker en lik oppdatering av Nathaniel 🙂 

9 kommentarer
    1. Så stor jente 🙂 min var 76.6 cm og 10 kg på 9mnd kontrollen :). nå han var på 15 mnd sjekk i dag, var han 85 cm og 13kg

    2. Jeg lurer på hvordan du skiller mellom og ikke vise barna på blogg/instagram? For du viser jo Emma på instagram, men ikke på bloggen. Og N viser du jo ikke noen steder. Jeg respekter det, og syntes ikke noe om eksponering av barn på nett, men jeg lurer på hvor dette skillet går for deg?
      Flott med oppdatering på Emmas utvikling, lykke til med krabbingen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg