Gårsdagens outfit

God kveld i stuen

De siste dagene har det vært helt supert vær ute, skikkelig sommervær! Dette innlegget skulle egentlig vært postet i går, men som sagt.. har en del å tenke på.. Men, bedre sent enn aldri, da! 

Elsker denne jumpsuiten med gull-lenker som stropper. Den kommer nok til å bli en favoritt for meg hvertfall, utrolig behagelig og samtidig så fin! 

Dere finner jumpsuiten hos Madlady HER 

 

Nå trenger jeg litt oppfylling på min drama-radar og skal se litt Paradise Hotel mens det lyner og tordner som verst her utenfor. Grøss, jeg hater det virkelig! Er i sånne stunder man skulle hatt en stor sterk mann å holde rundt, ikke sant? 

Blogges

46 kommentarer
    1. Super fin som alltid <3...og den drakten om jeg skal kalle det de var kjempe skjønn synd dem bare hadde størrelse L igjen og ikke s 🙁

    2. Som vanlig synes jeg ikke antrekket passet for anledningen. Halvnaken med fokus på pupper og lår. Denne hadde vært fin om du skulle vært en dag på stranden. Ikke en familiedag som jo 17.mai er.
      Det ser litt merkelig ut på øverste bildet, du skyter brystene frem for at de skal se større ut, dermed får du en svai i ryggen.Har du sett det?

    3. Ja jeg ser nå at jeg blingsa på dagene. Men jeg holder likevel på at denne drakten passer best til strandbruk. I går var dem vel på gårdsbesøk og tivoli.

    4. Kjære deg gi no F i åssen klær jenta velger å gå i da. Det må finnes no bedre enn og sitte bak en pc/mobil og komme med slike kommentarer hele tiden.!!

    5. Herregud det skjer mye rart på bøgda. Litt av et Oslo-liv du har skaffet seg liksom. Uti gokk der du bor er det tydeligvis Alta-tendenser på høyt nivå. Alle knller hverandre og blir gravide i fleng. Og siden d ikke er mange mannfolk å ta av, må man ta til takke med utro menn. Viktig å henge de ut i media først. Før man innser at man trenger barnevakt og sjåfør…

    6. Stå på, Rannveig. Han Willem er ikke noe for deg. La han få samvær med datteren deres, og du kan gå videre. Du trenger ikke han mer i livet ditt enn det. Vær sterk! 🙂

    7. Husk å sende endringer til Brønnøysundregister. så han ikke sitter på noen rettigheter som kan krølle til for økonomi og firmaet ditt.
      Enkeltpersonforetak trenger ikke daglig leder!

    8. Hjelpe meg så mye rart folk får seg til å skrive til deg. Jeg har aldri kommentert her før, men vil bare si at jeg synes du virker som en god mamma for barna dine. Stå på : )

    9. Nei nei nei nei nei… Ranveig, er dette virkelig sant???? Kan ikke tro at du skulle måtte takle noe sånt også nå, på toppen av det hele, hvis det er tilfelle så føler jeg virkelig med deg:(
      Sender en god klem og varme tanker<3

    10. Du burde kanskje tatt på deg en nipple cover eller stroppløs bh? Ikke veldig sjarmerende med stive nipler og rumpa som syntes altså. Det burde du som mamma skjønne. Ikke veldig bra forbilde for barna dine. De kommer en dag til å lure på hvorfor mamman deres kler seg som en hore.

    11. Hva er egentlig problemet til folk? dere må forstå at denne personen som sier at W skal bli far igjen er jug, Fy fader,hva enkelt kan si.
      Du er Nydelig Rannveig 🙂

    12. Håper alt er bra med deg, Rannveig. Forstått at ting ikke er så lett for tiden, håper du kommer deg godt igjennom det. Ikke la deg bli behandlet dårlig!
      Ønsker deg alt godt 🙂

    13. synes brystvorter er helt ok jeg, hva er problemet med at det synes gjennom topper? hvis mannfolk kan, burde da damer få lov også! når jeg går uten bh så gidder jeg ikke alltid å skjule nipplene mine, det er det JEG som bestemmer, synd for andre:)

    14. Det er hennes blogg og da må hun vel få lov til å slette akkurat de kommentarene hun vil. Jeg synes det er utrolig at hun ikke har slettet flere, det er mange som har kommentert utrolig usakelig og direkte slemt. Hvis det som ryktes stemmer, så har jeg ikke annet enn den dypeste medfølelse med R. Utrolig at noen føler for å trykke ned en som allerede opplever noe som er vanskelig.
      Sender over en klem.

    15. Wow. Du vet virkelig å smelle med kjeften over internett. Det jeg mente er bare at hvis hun vil bli respektert så burde hun kanskje kle seg litt mer anstendig som en tobarnsmamma burde gjøre. Thats all.

    16. Fysj kor slem folk kan være. Who are you to judge other people? Har man ikke noe fint å si kan man la vær… Ærli talt

    17. Haha, det er ganske tragisk/festlig at 4 av de som “støtter” Rannveig i kommentarene sine har samme IP adresse som Rannveig selv! Jeg må le.

    18. Å herreli folkens. Har dere ikke noe bedre å gjøre enn å rakke ned på andre på internnett? Er livet deres så perfekt at dere trives med å slenge dritt om andre? Hva får dere ut av det? Ta å fiks på dere sjøl, før dere skal lete etter feil etter andre. Blir rett og slett oppgitt av dere.
      Stå på Rannveig! Første gang jeg kommenterer på bloggen din, og leser igjennom kommentarene. Du er virkelig en super mamma, og jeg ser utrolig opp til deg som må holde ut med hverdagsproblemer og de trangsynte menneskene her oppe. Du får all ære og pris fra meg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg