Forandring fryder

Hei kjære dere!

I dag har jeg som jeg sa til dere i går, hatt et par timer barnefri og vært en tur i Oslo og fått satt på vipper og hos flinke og søte Tina på Beautyalle. Eget innlegg med bilder kommer! Fikk også farget brynene mine i samme slengen. Er så herlig å ha vipper igjen at det er helt ubeskrivelig! Ja, du kan si jeg er blitt blitt av vippeextensionbasillen. Ganske hardt..

Ellers har sola stått på her,og har vært helt herlig vær! Spist nydelig ostepai til middag, ungene har badet sammen ute, og vi har lekt og koset oss massemasse! Alt i alt en utrolig heerrlig dag med verdens herligste unger <3

Nå er det full avslappningstid før jeg skal ta kvelden for å få mange nok timer med skjønnhetsøvn! 

Blogges 

88 kommentarer
    1. Det ser jo ut som om du holder på å drite på deg på hvert eneste bilde.. Må da være fryktelig slitsomt å holde på sånn? ikke ser det særlig pent ut heller!

    2. Kjære Solveig:
      Tipper 80% av befolkningen som ammer røyker også, om man venter 90 min med å amme så får ungen i seg så å si ingenting.. Gå innpå ammehjelpen å les litt 😉 Når det en gang var kult å røyke, når man kunne kjøpe røyk som 13 åring, tror du ikke folk røykte mens de var gravid OG ammet?? De ungene har nå vokst opp, oldemoren din var helt sikkert en av dem 😉

    3. LITT planlagt at hun holder røykpakken fremme på bildet. Oppmerksomhetssyk igjen nå. Litt for lenge siden hun lagde drama. Ha ha… Hva synes du om at du ikke får noe oppmerksomhet fra media når de fleste andre toppbloggene får det? For eksempel Sophieelise som får være med på Masterchef, er stadig å se i media, fikk være med i “bloggerne”.. Er ikke det litt surt for deg? At ikke du får være med på noe annet bortsett fra amatørprogrammer som få ser på: Unge mødre og Charterfeber?

    4. Man har mulighet til å ta bilde og legge ut hva man vil på nettet. Så det er jo ganske åpenlyst at R vil ha oppmerksomhet for det her nå.
      Viste du at de som røyker har lavere IQ enn ikke røykere?

    5. Det går ann å formulere seg på en annen måte Solveig 😉 du synker ned på R sitt nivå når du kommenterer sånn.. Kan ikke folk få gjøre som de vil uten at bedrevitere skal kommentere?

    6. Du er så kul, har sprøyta fyll i leppene og tatt på falske vipper, knallblondt hår og tights, og står på hjørne å røyker! Woopwoop! Oi, også ligger babyen hjemme… Failure.

    7. Mette- Har noen spurt deg etter din mening ang hvordan jeg kommenterer? Eh,NEI. Bitches be like…stupid!

    8. 16:01: Øøøøøøh….. Er det galt å røyke foran ungene sine også nå?! Hvem er det som ikke gjør det. Hvem unger har ikke sett foreldrene sine røyke?! Er du helt idiot? Beklager at jeg spør…! Mine foreldre røyket da jeg var liten, de la ikke skjul på det og derfor har jeg sett de gjøre det hundrevis av ganger, men de gikk ut da de skulle røyke så jeg har ikke innhallert røyk. Har ikke tatt skade av å se de røyke for å si det sånn. Jeg har aldri PRØVD å røyke engang. Det sier litt om hvor “skadelig” det var. Når det er sagt så er det litt rart å røyke når man ammer. DET er ikke bra.

    9. Det er mange som ser opp til deg og gjør som du. Skal de se opp til at du røyker også da eller?
      Dårlig forbilde “alenemamma”!!!!

    10. Mette- jeg er hore,fordi?? Fordi jeg har hatt samme type i 11 år? Vet du egentlig hva hore betyr? Tar betalt for sex? Vel,du tar vel sikkert ikke betalt engang. Sånne jenter som deg legger seg på rygg til alle mannfolk,så,DU er neppe hore eller prostituert,som det så pent heter,men du er jævlig lett på tråden og løs i strikken. Fysj,møkkakjærring. God helg,sug og svelg,Mette.

    11. Skjerp deg Mette. Du blander deg like mye selv når du svarer på kommentarer som ikke er til deg. Hvor dum går det an å bli? Jo, så dum som Mette. Google “dum”, så kommer det bilder av deg opp. Du minner veldig mye om han der “Per”, like dumme og like irriterende… Er det kanskje deg, “Per”?

    12. Hahahah… Folk tåler ikke få igjen, sitter å ler! Har hatt samme type i 5 år og har en liten jente. Så er nok ikke lett på tråden :*
      Dere trenger ikke å gråte bare pga jeg “forsvarer” rannveig litt 😉 er pga idioter som dere to at det finnes mobbing.. Å røyke når man har unger er ikke skadelig så lenge det skjer ute, om man venter i 90 minutter etter en røyk med å amme så får ungen i seg så å si ingenting.. Google it 😉

    13. For å være helt ærlig så virker det som det er en haug med små drittunger som kommenterer her.. begynner å krangle med hverandre for noe en blogger har skrevet? og slenger en haug med dritt til og om hverandre? Dere har vel egentlig ikke peiling på hvem noen her er? Skjerp dere! Og Rannveig. Stå på, gjør det du vil, vær en så god mamma for dine barn som du kan, og drit i alle bedrevitere som er her!

    14. 21:44 Nå blander du deg selv, er du en sånn kranglefant som alltid skal blande seg i andre sine ting?? Get a life. Please..
      Google: no lifer så kommer det opp bilde av deg og Solveig.
      Solveig: Tok du deg virkelig nær av det? Hahaha. Stakkar deg! At du må forsvare deg sånn tyder vel på at du er løs? Eller som det heter på fint : prostituert.
      Kan ikke folk få gjøre ting uten at ALLE skal blande seg??

    15. HER VAR DET MANGE HORER!! 😀
      herregud dere må da være sjuke i huet….
      Enig med Trulte.
      Samme hvordan du ser ut uttapå..så husk at du kan være verdens beste mor uansett.
      Hatt venner med6 søsken..mas og jag og et hælvetes leven der i barndommen.
      Søsknene er idag både lærere, annleggsarbeidere med god lønn og det ene og det andre.
      Rannveig tar godt vare på ungene sine, det ser vi.
      Hun steller godt med dem og passer på at de har det bra.
      Sjelden en status om bare henne.
      Ungene er alltid med. 🙂
      Synes du er flink jeg Rannveig.
      Det er mange som er “perfekte” i hverdagen, men kaotiske i familieforholdene.
      marianne

    16. Tina: Du er sikkert veldig mye bedre selv når du kaller Solveig løs/hore. Spørsmålet her er vel om ikke du er en kranglefant? Nå blandet jo DU deg inn. Idiot. Og attpåtil kalle noen løs er å synke lavt. Hvor gammel er du? 14 år? Finn på noe vettugt å skrive, ikke bare kveruler. Hvis du vet hva kverulere betyr da……….

    17. Herregud, la nå jenta røyke hvis hun vil.. Hun har helt sikkert hetsa røykere før, ja ikke veldig smart, men jises!
      Jeg trodde heller aldri jeg skulle begynne og røyke og likte det ikke særlig, men slik fortsatte det ikke…
      Så mange som røyker så er det vel ikke noe vits og laga drama fordi Rannveig tydeligvis røyker?
      Og si hun gir ungen sin røyk er faen med det dummeste jeg har lest på lang tid… Hvor mange mødre røyker?
      Jo ganske mange….
      Vet ikke hvem som er dummest her til tider!

    18. Som den kranglefanten jeg er, så må jeg bare skrive noe til Marianne: Du virket veldig smart.. Wow.. Folk med litt oppi “nøtta” kaller folk for meningsløse ting som hore. Du må jo bare komme fra en ekstremt ressurssterk familie. Med lærere og greier.

    19. hvem har sagt at R røyker??? Hun holder en pakke i hånda ja, men vet dere at det er hennes?? Jeg bare spør…..

    20. Fy faen, jeg blir regelrett KVALM av nesten alle kommentarene som hagler inn i kommentarfeltet til Rannveig på hvert ENESTE innlegg. Har dere virkelig ikke bedre å gjøre enn å slenge dritt om en person dere mest sannsynlig ikke kjenner engang? Det er faktisk mobbing, er dere klar over det? IP-adresser er farlig lette å spore opp 😉 Tenk på det til neste gang. Og om dere ikke liker Rannveig og det hun skriver på bloggen så er det ikke verre enn å slutte og besøke den.
      Rannveig; du skal ha creds for at du i det hele tatt klarer å fortsette med bloggen slik som enkelte mennesker driver på.. Jeg blir FLAU av menneskeheten.

    21. Haha.. Og,igjen så fikk jeg ertet på meg “skrulle-mette”…. Har ei lita jente,og er så voksen og fantastisk,men prioriterer heller å sitte på nett og svare på kommentarer på en blogg som ikke engang er din,istedefor å ta deg av barnet ditt?? Haha.. Oioi,skikkelig meningsfhlt liv du har.. For å si det sånn,tror dattera di kunn ha fått en veldig mye bedre mor enn deg,METTE! Get a life,bitch. Over og ut!

    22. Solveig og Mette: Dere viser begge umodenhet ved å begynne å krangle over en blogg :p Kan dere ikke fortsette krangelen over facebook eller lignende? Så slipper vi andre og måtte lese alt tullet dere skriver når vi skal lese kommentarene til R 🙂

    23. Er ikke rart denne bloggen har mange lesere, folk kommer for å lese kommentarer. Er som et blad fylt med drama.

    24. Å kalle noen dårlig mor uten å kjenne de er veldig ekstremt.. Rannveig er en kjempe flink mor om hun røyker eller ikke.
      Solveig: Hvordan kan du vite om folk du ikke kjenner er en dårlig mor eller ikke? Du er vel sjalu på Rannveig og Mette.. Man er vel ikke en dårlig mor pga man kommenterer på en blogg?? Tipper Rannveig skriver blogg når ungene sover, tipper også at Mette kommenterer når ungen sover.
      Slutt å vær så sjalu, å slutt å kall folk for dårlig mor uten at du kjenner de. Det er ganske lavmål..

    25. Solveig: Du må virkelig ha problemer med deg selv. Kaller noen du ikke kjenner for dårlig mor, da har du virkelig lite å ta deg til. Er du mor selv kanskje? Siden noen har gitt deg lov til å dømme andre. Har du det vanskelig med deg selv?
      Get a life ;*

    26. Mette- men,du kan kalle meg hore? Er du like blåst som du utgir deg for,eller bare later du som? Såklart,R er sannsynligvis en bedre mor enn deg,siden du,SOM FAKTISK er mor sitter her inne nesten 24/7… Da vil jeg tørre å påstå at det er DU som har problemer med deg selv. Jeg klarer virkelig ikke å slutte å le.. Det var å provossere deg jeg ville,og jammen klarte jeg det også. Latterlig møkkakjærring.

    27. Mette og Solveig = Utifra hva dere skriver (forhold på 11 år, mor til barn osv.) så regner jeg med at dere er voksne. Mette, du er mor, tenk litt på hva du skriver, du kaller en person hore helt uten grunn. Se for deg ungen din i fremtiden, tror ikke h*n vil se opp til deg om du snakker sånn til andre. Solveig – ærlig talt….
      OPPFØR dere som voksne, det er farlig umodent å snakke sånn til hverandre. Blir virkelig flau på deres vegne. Hvis dere skal ha en diskusjon, så må dere seriøst klare å ha en voksen en.
      Dere er helt tåpelige å høre på. Skjerp dere.

    28. 22:34.
      Du må være ganske “lame” oppi hodet for ikke å skjønne at jeg gjentok det som stod lenger over??
      Og NEI…har ingen lærere i nær slekt, så der dreit du på deg 😉
      Marianne

    29. Marianne: Jeg bryr meg ikke så veldig mye om det du skriver, lite interessant i grunn så jeg skumleste og du skriver veldig dårlig i tillegg. Reagerte bare på at du, som sikkert selv er en liten taper, kaller folk for hore helt ut av det blå! Du har fått så fin oppdragelse ser jeg i de hyggelige kommentarene dine. Er nok fra en veldig flott familie. Du er ikke det grann bedre enn noen andre her. Ferdig snakka. Ikke interessert i å diskutere mer med sånne bedrevitere som deg. Da ser jeg heller maling tørke.

    30. Ikke vondt ment men why….WHYYYYYYYYYYYYYYY må du alltid gjøre deg til på bilder? duckface til de grader osv…når du faktisk er utrolig vakker naturlig??? Jeg syns du er kjempe fin når du er litt ekte på bilder. Blir så overfladisk med sånne trutemunner til tusen og egentlig ganske fjortisgreier….. som sagt ikke frekt ment men jeg bare forstår ikke helt poenget… du blir jo faktisk mer sexy/ustråling når du viser din ekte beauty! <3

    31. 23:32.
      Og ENDA fikk du ikke med meg at jeg gjentok det andre skrev lenger oppe…
      Herregud, du er ikke helt frisk du tror jeg 🙂
      Og du gjentar deg selv om og om igjen.
      Se på malinga di du…
      Marianne

    32. Herregud, syke folk som krangler på en annens blogg. Like idioter begge to. Dere gjør dere selv til latter.

    33. Anonym 01:32: Nå har jeg lest alle kommentarene og du er helt klart den som er nett troll, bare ute etter bråk og irriterende. Er du ferdig med det pisspreiket snart? Du sprer den jævla kloakken din over alt her. Nok er nok. Nå har de andre gitt seg. Da burde du og slutte. Eller har du ikke noe annet å ta deg til? Tro’kke du er noe friskere sammenligna med andre her. Kvinnfolk!!
      Bottolf, håper alt står bra til med deg og barna. Ønsker bloggeier en fortsatt din dag 😉
      Mvh, Per.

    34. Per…
      Slutt å kall ho Bottolf, det er itje pent. Ho heite da Rannveig.
      Slutt å vær så ekkel i kjeften som du normalt e her inne.(bortsett frå i dag ser eg)
      Du vise itje respekt for eit anna menneske du heller.
      Helsing Linda.

    35. Per15:14 : hvorfor leker du fortsatt at du er meg ??? Blir du ikke lei ? JEG blir ihvertfall lei av å få kjeft for det du sier…når folk tror du er meg ! Men kos deg med det videre… er noe som heter IP-adresse, vet du. Og Rannveig ser hvem som er hvem…
      KOPI :19:31. 🙂

    36. Stakkars deg Per, du får mye unødvenig mot deg.
      Bare sånn til trøst, så er det mange av oss som ikke er så dumme at vi ikke skjønner hvem som er deg eller ikke! Jeg ser alltid hvem som er hvem 😉 Bare blås i dem, Rannveig og mange av oss vet sannheten uansett!

    37. Må bare si det, Rannveig. Skulle ønske du heller kunne patte på pikken min i stedet for sigaretten 😉
      Mvh, din Per for alltid.

    38. Halloo!! For d første, ka i alle daga har folk me om ho røyke eller ikke, ekke d helt opp til ho sjøl?? Ånei ho ekke en dårli mor av den grunn. Vet om MANGE mødre som røyke, dessuten kan d være ho tar en i ny å ned. Betyr ikke at man røyke fast selv om ho står med en sigarettpakke i handa.. å får d andre, når dåkk tar bilda av dåkk sjøl, så tar dåkk jo i den posisjon/ ansiktsutrykke som dåkk syns e penest? Kanskje ho syns duckface e penest på ho sjøl. Ikke ka alle andre mene e fjortiss å fjorårets ansiktsutrykk. slutt å oppfør dåkk som en gjeng me småkids, sånn utskjelling til hverandre me å kalle hværandre dom, løs, hore når dåkk ikke vet kæm hværandre e en gang e jo latterli. Nettmobbing e ut!

    39. Røyk pakken på bildet trenger nødvendigvis ikke Være hennes egen. Kanskje den uheldigvis ble med på bilde . Alt har som regel en naturlig forklaring:) Så det så:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg