Girls night out

Heia kjære leser!

Har ikke hatt tid til bloggen før nå, så tenkte å oppdatere dere litt nå før jeg tar kvelden! I går kveld hadde jeg det rett og slett superkoselig. Dro ut med ei venninne og spiste Asiatisk mat, og østers faktisk(!) noe jeg aldri hadde smakt før, kult å bare ha gjort det, men ikke noe jeg blir å bestille igjen, hihi 😉 

Etter middagen dro vi ut på et utested her i Lillestrøm og så kom ei til venninne av meg som jeg ikke hat sett på en god stund, kjempekoselig! Møtte også et par dedikerte lesere noe som også såklart var kjempegøy. Alltid stas å møte lesere, men desverre ikke alle som tør å komme bort. 

 

Ellers har vi bare hatt nok en herlig dag i dag! Sola har skint, har vært på tur med ungene, og de har badet ute og kost seg masse. Imorgen kommer søsteren min og kjæresten på besøk og er meldt knallvær da og, så det ser vi veldig fram til!

Blogges!

33 kommentarer
    1. Du er veldig pen på det siste bildet og ellers alltid når du smiler fra hele ditt hjerte.
      Ser at hevelsen på leppene dine er borte.Det er jo så vanlig med det når man nettopp har tatt fyller og en periode etterpå også men,det kan jo ikke alle skjønne.Så dine gamle bilder og der ser man at du selv har naturlig fyldige og pene lepper 🙂
      Jeg har ikke mye til felles med deg men har respekt for deg og liker å lese bloggen din.Du er en sterk person som ikke bryr deg om hva andre kommenterer.Jeg får rett og slett vondt i mitt hjerte av å se hvor slemme enkelte kan være.
      Ta vare på deg selv og dine engler.

    2. Skjønner ikke at folk vil bli sett med deg,og det forklarer nok hvorfor ikke alle “tørr” å komme bort….

    3. Hahahaha ALLE, eller de fleste, ser vel at det ikke er østers di fjåtta… Østers serveres på egne fat, oppå is, bare for å ha sagt det 🙂 Så du østersjenta “Pia”…har vel aldri prøvd det da :))))
      En god kveld på byen for mor gjør godt…er mor lykkelig er ungene lykkelig… Jepp jeg veit – har vært alenemor til to 🙂
      Digg å lese “sure oppstøt” på bloggen till Rannveig…fra anonyme lesere… Sier seg vel sjøl det hvem som er ekte og ikke her inne 🙂 Klem

    4. Ser ut som du koset deg 🙂 viktig og komme seg ut innimellom og pleie vennskap også :). hadde jeg møtt deg,hadde jeg nok snakket til deg,men er alltid litt redd for det,fordi en gang traff jeg fotballfruen,hun virket bare sur og ville gå

    5. Har virkelig begynt å få sansen for deg i det siste, og jeg må si du virker som en veldig god og moden mor 🙂 Virker som du vet hva du vil, og det er bra! Har du noen planer for høsten? Begynner Emma i barnehagen og begynner du å studere? 🙂

    6. Så bra at du har fått en kveld ute på byn med venninner. Det har alle godt av en gang i blandt 🙂
      Du er fantastisk flott mamma <3 Barna dine er heldige som har deg 🙂

    7. Skrives hverken desverre eller deSSveRRe, men dessverre uten store bokstaver i S og R. Bare for å være vanskelig 😉

    8. grete von hippie: ja du forstår henne sikkert bedre enn mange andre. hun er rene kopien av deg mtp verdier og interesser her i livet. du var vel slik hun er som ung, og hun blir slik som du er når hun blir gammel.

    9. Syns alle burde se serien “trolljegeren” som har startet på TV3. Og tenke seg om to ganger før de vurderer å skrive krenkende kommentarer. Det kan få konsekvenser for de det gjelder.

    10. Nå skriver Rannveig at hun spiste asiatisk mat OG østers. Det må være måte på flisespikkeri fra noen av dere som kommenterer.

    11. 14. plass på blogg.no er vel ikke noe å bli rik av vel … hva skal du gjøre den dagen det ikke kommer inn penger fra blogg.no lenger?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg