Helgen som gikk + dagens outfit!

Hei kjære leser!

Nå tenkte jeg at jeg skulle oppdatere dere litt! Har hatt en superherlig dag med familien på Hovedøya i Oslo! Tok ferga dit og var der stort sett hele dagen i det knallfine været. Nathaniel var helt i ekstase over å ta STOR båt ( som han selv sa) han badet og stortrivdes i vannet og i varmen, samme med lillesøster, selv om det ikke ble noe bading på henne! 

Vi hadde, i likhet med veldig mange andre, med piknikkpledd og mat + engangsgrill, og har med andre ord fått stappet mer enn nok god mat ned i magen for hele uken! Heerlig. Lillemor koste seg masse kravlende rundt på piknikpleddet  til tross for manglende bading. Var nok litt for kaldt vann for en liten kropp på ikke mange månedene.  Badingen tok vi derimot igjen når vi kom hjem, da jeg og ungene fyllte opp badebassenget på terrassen og badet der. Til stor glede for begge to. Jeg har virkelig verdens vakreste, godeste og alt i alt verdens herligste barn <3 

Nå skal jeg avslutte her, men før jeg gjør det skal dere få se noen bilder av dagens outfit! 

Topp HER // Denimshorts med nagler HER . 

Hva synes dere? Jeg virkelig ELSKER det! 


Hva har dere herlige lesere gjort i dag? Ha en fantastisk kveld videre alle sammen! Blogges!

32 kommentarer
    1. Så hyggelig 🙂 vi har vert 6 dager på hyttetur,noe som var HELT nydelig for alle 3 🙂 badet og koset oss masse

    2. Folk er av forskjellige meninger altså, men ikke alle som har silikon kan gå uten BH. Tror dessverre du er en av de.

    3. På denne bloggen kan du lese om min hverdag som hjemmeværende ung tobarnsmamma, TVkjendis og mye mer! Legg gjerne igjen en kommentar eller ti!
      Haha tv kjendis? Kødder du med meg??
      Forresten så ser du sykt harry og fjortis ut

    4. Herregud så frekke noen av dere som kommenterer er, det er så unødvendig. Har man ikke noe hyggelig å si, så hold kjeft.
      Digger shortsen din, Rannveig! Skulle ønske jeg hadde kropp til å gå sånn 🙂

    5. Hei! Jeg lurer på en liten ting. Sitter nå å ser på unge mødre på tv. I den episoden som vises maler du i leieleiligheten din. Men du søler, maler med rull og grunner ikke. Hvordan reagerte eierene på det? Måtte du betale noe??

    6. huff .. du trenger virkelig hjelp når det kommer til mote. er jo så barnslig å dødsharry. Å får all del, ta på en bh, når puppene står ti lvær sin kant av landet, så er det på tde 🙂 Kommentarfelte er jo det beste med hele bloggen din* du dabba av nu når du ikke får låvt til å blogge av værken N eller lillemor!

    7. *Julia – ha du ikke noe positivt å komme med, hold kjeft! – veit ikke hvor gammel du er, men se og voks opp! – og til dere andre som bare slenger på med dritt komentarer HELETIDEN, hvorfor? hva er vitsen? … voksen oppførsel blandt dagens ungdom/jenter hadde vært fint i grunn! .. dere ekkle jenter der ute som bare skal hetse, så spørr jeg dere igjen.. hvorfor? .. dere er vell bare tøffe i trynet bak pc skjermen eller? er dere ukonfirtable med dere selv? eller hva er greia? .. dere kommer virkelig ikke langt her i livet ved å bare slenge dritt til “alle” rundt dere! VOKS OPP FOR H*LVETE! – ALLE kler seg forskjellig! har dere ikke noe positivt å si… hold kjeft!

    8. * Julia: Huff, du trenger virkelig hjelp når det kommer til norsk rettskrivning…
      Lær deg og/å-regelen, forskjellen på får/for og hver/vær osv. Også skrives det verken, ikke værken. Låv = lov. Kommentarfelte = kommentarfeltet. Utover dette er det alltid stor bokstav i begynnelsen av en setning. 😉

    9. Hei:) kan ikke du skrive om dialektendringer. Jeg regner med at sønnen din har endret dialekten sin litt. Det hadde vært veldig spennende å høre om!

    10. Det er tillatt med begge deler, men “hverken” er fra gammelt av og på vei ut. Sjekk fakta før du retter på andre. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg