Lille mirakel har reist seg opp!

God kveld kjære leser!

Nå skal jeg egentlig finne sengen hvert øyeblikk, men først skal bloggen oppdateres.  I går reiste nemlig lille mirakeljenten vår ( bokstavelig talt mirakeljente!)  seg opp for aller første gang! Tiden har gått så utrolig fort, og jeg fatter ikke at hun allerede snart er 10 måneder gammel! Hvor ble tiden virkelig av? Føles som jeg nettop gikk rundt å vagget rundt og ventet, ventet og ventet på lillesøster… 

Fine fine Emmamagen <3 

Etter at lille prinsessa reiste seg første gang, har hun omtrent ikke gjort annet! Det er så utrolig gøy å se på, og hun blir SÅ stolt når jeg forteller henne hvor flink hun er. Dette er virkelig ett av livets store øyeblikk og en stor milepæl, det er det ingen tvil om, og da må såklart babyminneboka fram for å skrives i

Viktig å skrive ned milepæler i minneboka!  Har også flere minnebøker til Nathaniel, og det er så utrolig koselig å se tilbake på alt jeg har skrevet ned. Nå skal jeg avslutte her å finne senga. Følg meg gjerne på Instagram her for å se flere bilder fra vår hverdag <3 

Blogges! 

 

22 kommentarer
    1. Minste sønnen min er noen dager eldre enn Emma. Han lærte seg å gå forrige uke 😀 Er såå gøy! Viktig med minnebøker. Går fort i glemmeboka ellers 🙂

    2. jeg skjønner ikke hvorfor du skriver “en anderledes mammablogg” du skal jo framstå akkurat like perfekt som alle andre!!

    3. oi, dette må være første gangen jeg har fått sett et ordentlig bilde av nathaniel. Så skjønn han er:)

    4. Hei Rannveig.. vet at du ikke alltid leser kommentarene/svarer på de. men jeg lurer så veldig på dette med ølgjær? og hvordan det fungerer på håret. du kunne ikke hatt et innlegg om det? hadde satt veldig pris på det.

    5. tvkjendis sier du. Jeg har aldri hørt eller sett deg tidligere. Hvor er du kjent fra?? :O
      Ser ganske mye på tv, så det var litt overraskende. Men dersom det er paradice, så følger jeg ikke med på det ;D

    6. Du var/er veldig opptatt at sønnen din skal få leke med jente leker og ha klær i rosa. Skal Emma også få kle seg i blått og ha gutteklær??

    7. Så flink og stor jente 🙂 min begynte og åle seg fra 6 månders alder, reiste seg når han var 8 mnd,gikk rundt bordet og slike ting, krøp når han var 9mnd, gikk på 1 årsdagen sin og nå er han 16mnd og løper rundt :). må si at N.C er utrolig vakker 🙂

    8. Heldigvis kommer ikke babyen før i desember, så forhåpentligvis er det litt tid til å løse dette.
      Uansett om han velger å stille opp eller “forsvinne” vekk fra min venninne så vet jeg at den babyen kommer til å få det beste livet noen kan ønske seg!
      Bare syn hvis h*n må vokse opp uten pappan sin og søsteren sin

    9. Er dette sant Rannveig?? At du nekter W å ha noe kontakt med den nye babyen som er på vei?? Hva f er galt med deg? Dette er da for f ikke babyen som skyld!! Dette handler ikke om deg, men et lite barn som bare har en far og det er W!! Uansett om han var utro eller hva f, så skal da babyen få vokse opp med pappaen sin og få bli kjent med søsknene sine!!
      Du Tina, si til hun gravide venninnen din at hun kan bestille time på Familievernkontoret, han plikter til å møte opp første gangen. Der lager de en skriftlig avtale om hvor ofte han skal ha samvær med babyen sin, så har ikke Rannveig noe hun skal ha sagt.
      Omg Rannveig!! Er dette sant at du nekter et barn og bli kjent med pappaen sin, har jeg virkelig null respekt for deg og ønsker deg bare alt ondt i verden! Du aner ikke hvordan det er å vokse opp uten pappaen sin, å det at du støtter at dette skal skje med et annet barn, sier
      Bare hvor dritt kjerring du er!!!
      IKKE SLETT KOMMENTAREN MIN IGJEN!!!

    10. Syntes hun var sent ute med å reise seg jeg. Når barnet er 10 med går de fleste rundt bordkantene…

    11. Hei Rannveig, hvordan går det med deg for tiden?:) har du tenkt å gå noe mørkere på hårfronten, eller lysere?:)

    12. Haha. Kaller du det et mirakel så har du virkelig ingen aning på hva et mirakel er. For det der var vel egentlig i det seneste laget for å reise seg. Spesielt for ei jente.

    13. Det er da virkelig ikke sent for en baby å reise seg? Mye uvitenhet her ser jeg. Det er ingenting som er normalt eller unormalt i forhold til utviklingen. Det er skikkelig uvoksent og skammelig når man “konkurrerer” om hvem som er først til hva. Noen babyer er mer rolig enn andre og er kanskje ikke interessert i å utforske så mye og det kan derfor ta lengre tid selv om de sikkert hadde klart det om de hadde prøvd. Hvorfor er det sånn stress med at babyen skal lære seg alt mulig??? La barnet bruke den tiden det trenger uten at andre skal bestemme hva som er sent og tidlig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg