Vi menn shoot behind the scenes

 

Heia!

Som jeg nevnte for dere var jeg på fotoshoot med Vi Menn i går. Har jo tidligere vært på en del shoots, men denne var den desidert MORSOMSTE! Jeg kan virkelig ikke huske å ha ledd så mye. Frode, fotografen, og Inga, makeupartisten, var bare helt herlige mennesker! Noen mennesker er bare morsomme å være med. Rett og sleett.

Brukte noen timer på sminke og hår, og deretter noen timer på selve fotoshooten. Location var et gammelt fjøs som ikke hadde vært i bruk siden 2001, så her var det en del edderkoppspinn. Jeg vet ikke om jeg har nevnt det tidligere, men edderkopper er en av mine største frykter. Så her måtte det en del fjerning av edderkoppspinn før bilder kunne taes. Hadde høy overalt da vi var ferdig , tilogmed i rumpa også! Sånn er det når man skal ligge å rulle naken i høyet 😉  I dag tar ryggen min livet av meg, men det må man regne med etter en slik shoot ettersom du skal posere i stillinger som ingen mennesker normalt ville valgt selv i en naturlig setting. Haha 😉 

Var relativt kaldt, men det er jo noe man blir vant med ettersom timene går. Jeg har deltatt på fotoshoot ute i snøen i 30 minusgrader tidligere, så dette var vel egentlig bare barnemat! Men, gøy var det uuansett. Og nå gleder jeg meg til å se bildene, som jeg ikke får se før alle andre får det! Bildene kommer i bladet i begynnelsen av August, så da må alle løpe å kjøpe Vi Menn! 

Endelig ferdig!

Da shooten var ferdig dro jeg på pizza og filmdate, noe som var helt himmeeelskt  med tanke på at jeg nesten ikke hadde spist noe hele dagen! Så var det rett hjem i senga!

Bildene over er tatt med mobilkamera ved siden av selve shooten, så de er litt elendig kvalitet… men hva tror dere om bildene? Tror dere de blir bra? Jeg er spent! 

30 kommentarer
    1. Hadde du ikke vært mor hadde slike bilder vært greit, men siden du er det virker det veldig horete og billig å stille opp på noe sånt. Du har jo ingen samvittinghet ovenfor de to små jo???

    2. Herregud,nå får dere ta dere sammen. Og ta noen bilder for vi menn gjør ingen uegnet til å være mor. Er så lei av bitre,negative,moraliserende,bedrevitende anonym kommentatorer at jeg spyr snart. Kommer aldri til å forstå meg på andre som har et behov for å trykke andre ned. Tenk positive tanker,si positive ord – så vil det positive gro;-) Misunnelse er en sykdom-Get well soon!

    3. Og hvordan vet du det Kikki. Kan dere ikke la henne leve sitt liv som hun vil, ingen av dere har noe med det.

    4. Jeg får virkelig vondt av barna dine som har en mamma som elsker å vise puppa sine til alle!
      På tide å begynne å sette de forann deg selv!

    5. linni meister har flere ganger blitt fotografert lett kledd og nesteb naken, men henne er det klasse over. det er ikke noe klasse over deg, det er bare horete

    6. Enkelte kommenterer at det er synd på barna og foreldrene hennes, men dette er jo naturlig – kropp altså. Nakenhet er naturlig, og hva vi velger å gjøre med den har da ingen andre noe å si noe på. Kan godt være foreldrene hennes er stolte over hva hun faktisk får til, for når det er sagt så er det ikke alle som klarer å strekke seg så langt til å komme i et herreblad, eller i et hvilket som helst bland. Vi har forskjellige mål i livet, dette er målet til mange, blant annet Rannveig, det betyr ikke at vi som lesere har rett til å rakke ned på henne som mor, datter eller person – akkurat som at vi ikke har noen rett til å rakke ned på hverandre bare på grunn av hva slags mål vi har i livet.
      Det er kult at hun tør, virkelig.

    7. Kule bilder. dere som sier at hun har barn,kan hun ikke leve for det? kjære vene. flere mødre som har stilt opp lettkledd vel

    8. Man kan vel leve selv om man er mor, handler om hvilke valg man tar for å være et godt forbilde. Hadde aldri latt min datter gjøre dette, det handler om selvrespekt. Å leve er vel ikke å bli fotografert halvnaken?

    9. Ser full ut på det nederste bildet… Fikk du servert alkohol for å tørre å gjøre mer under shooten?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg