Vinn Canon speilreflekskamera til en verdi av 5 000;- !

Heia!

Akkurat nå vil jeg bare tipse alle mine lesere om søte Kine sin flotte konkurranse, der dere kan vinne et flunkende nytt Canon speilreflekskamera til en verdi av hele 5 000 kr! Å bli en toppblogger er en stor drøm mange jenter der ute har. Jeg får en god del henvendelser fra jenter med denne drømmen. Og en av de viktigste elementene i en god blogg er nettop fine bilder, så det å ha et godt kamera til å ta bilder med er rett og slett alfa omega dersom drømmen er å nå langt med bloggen. Så jenter…. nå har dere sjansen! 

For å delta på konkurransen, kan dere trykke HER! 

Ellers ønsker jeg dere som leser bloggen min fordi dere liker den, en fantastisk kveld videre og en god natt! Og tusen takk for alle fine kommentarer, det varmer  Akkurat nå har jeg mer enn nok å henge fingrene i, så bloggen blir desverre litt nedprioritert. Men jeg LOVER å komme sterkere tilbake veldig snart! Så får også bloggen nytt design og header innen de nærmeste dagene, etter mye mas fra mange av dere! Hihi 🙂 

Blogges 

19 kommentarer
    1. Er dette en jente du kjenner??. tilogmed toppbloggere deler ut aldri så mye verdie gevinster som macbook pro, merke deksel og nå dette??? det er noe som ikke stemmer med bloggen til kine. hm mange har mistanke om at dette er bare for å få flere lesere??

    2. Hun har tilbydd flere andre toppbloggere titusen for å reklamere for henne, men ingen andre ville det.

    3. Hvis du skal anbefale en blogg Rannveig, kan du ikke anbefale en blogg fordi du liker bloggen, og ikke fordi du får betalt for det? Denne bloggeren du anbefaler har ikke ekte konkurranser en gang. Hun bare dikter opp premier, og annonserer vinnere som ikke eksisterer i virkeligheten. I tillegg har du linket til din egen blogg der det står Kine.

    4. Morsomt at du som pleier å bruke elendige mobilbilder, sier at et godt kamera er viktig for gode bilder på en blogg.

    5. Det er skikkelig irriterende å trykke seg inn på bloggen din, når du bare reklamerer for andre bloggere igjen. KJØPT og BETALT? skjønner ikke hvorfor jeg trykker meg inn her lengre.. Mammabloggeren som ikke blogger om barna sine, ikke blogger om seg selv og sitt liv, men reklamerer for ditt og datt, samt. sprer kvalme mtp. abortreglene i Norge. Med dette var det min siste tur innom din tidligere ganske så fin blogg. Hadebra!

    6. Gud hjelpe meg …. Du har et forvrengt syn på virkeligheten !
      Toppblogger?
      Tror du skal spandere på deg et fotokurs og lære litt om hva gode bilder er og du er vel heller ikke den jeg ville spurt om tips ang blogging.
      Du kan vel ikke akkurat kalle dette du driver med for suksess??

    7. Denne bloggen eksisterer ikke lenger.
      Er det jeg får opp..
      Men er det ikke den bloggeren som liksom gav bort datamaskiner, ipad +++++++
      Kikket på den bloggen, å da hun satt opp en konkurranse var det flere som skrev om ikke hun hadde lovet dette før +++++.
      Så det var nok en svindel blogger.
      Prøvde å komme seg opp med å late som om hun gav bort ting…
      Ha en fin sommer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg