Vippe extensions – Før/etter

//samarbeid

Hei kjære lesere

Rett før vi reiste hjem til Alta, var jeg igjen hos søte og superflinke Tina hos Beautyalle for å få satt påfylling med vippe-extensions, som jeg er helt hundreprosent avhengig av! Var greit å få det gjort før vi reiste hjem. Møtte faktisk en superkoselig leser da jeg var der. Gøy! Det er alltid så deilig å få nye vipper. Man føler seg rett og slett som en ny person. Som mamma er det utrolig viktig å gjøre slike ting av og til, for selv om man er mamma, er det like viktig å ta vare på utseendet sitt nå som før. Alle mødre fortjener å se bra ut! Og det er deilig å gjøre litt ting for seg selv og utseendet sitt midt i en hektisk småbarnshverdag. Det gjør rett og slett under for sjelen! 

Og, hva er vel bedre enn å våkne ferdig sminket, og å slippe mascarasøl nå om sommeren? Jeg skal ikke klage! Under har jeg lagt med noen bilder av før/etter slik at dere kan se den store forksjellen! 

I tillegg til vippe-extensions utfører Beautyalle en rekke behandlinger slik som

– Brasiliansk voksing

-Negledesign/Fransk Manikyr

– Fillere ( restylane, juvederm, teosyal) 

-Botox

Når vi reiser hjem til sør igjen, mest sannsynlig i begynnelsen av August, så skal jeg faktisk prøve Brasiliansk voksing for aller første gang. Mange sier det gjør vanvittig vondt, men jeg tenker… jeg har vært gjennom to fødsler, alt etter det blir barnemat. Jeg ofrer gjerne litt smerte for å la barberhøvlen ligge på hylla! 😉 

For timebestilling eller dersom du har noen spørsmål kan du kontakte Beautyalle på telefonnummer 400 68 792  , Epost: [email protected] eller besøke hjemmesiden deres: www.beautyalle.no .

Beautyalle ligger til sentralt på Bygdøy Alle, og er lett å finne fram til. Lik også gjerne Beautyalle på facebook her! 

 

Har du tatt vippe-extensions hos Beautyalle? Hva synes du? 

22 kommentarer
    1. Flott resultat! Det må være deilig å slippe å ta fram mascaraen på morgenen – bare stå opp og føle seg bra 😉 Godt å se at du klarer å ta vare på deg selv oppi en hverdag som tobarnsmor! Jeg synes du er flink, og du fortjener å gjøre noe for deg selv også 🙂 Selv har jeg aldri tatt vippe-extensions, og har heller ikke tatt brasiliansk voksing, men har vært inne på tanken, så kan nok hende det blir testet en dag 🙂 Ha en fin kveld videre! 🙂

    2. Navn: Der dreit du sånn på draget at det stinker helt hit:) Enkelte ord skal særskives vet du! Blant annet “for så vidt”. Ikke greit å være like rævva som R i norsk!

    3. Ser ut som leppene dine har blitt ødelagt av all restylanen og at du ikke klarer å lukke dem. Ikke pent med duckface

    4. Kjempefint! Jeg går også til Beauty Allé for vipper, filler og neglestell. Beste (og ikke minst billigste) stedet i byen 🙂 En liten perle.

    5. Jeg har blitt avhengig av brasiliansk 🙂 Ganske så vondt første gangen, selv om jeg også har to fødsler å sammenligne med… Det går liksom ikke an å sammenligne 🙂 Gang nr. 2 og så videre er det betydelig mindre smerte hvis det er noen trøst! Prøvde det første gang i fjor sommer, før vi skulle til Hellas – det var supert! Anbefales absolutt 🙂 Jeg tar ca. hver femte-sjette uke nå.

    6. Satt å leste kommentarer fra forrige innlegg, blir så forbanna over hva folk klarer å få seg til å skrive. grøss-

    7. Det må være 5. gangen du skriver samme innlegg. Vi skjønner det nå! Ser forøvrig rart ut når du ligger der med åpen munn. Raper du, eller kom du nettopp noe du hadde glemt?
      Dette her er ikke ille ment, men du kunne godt ha lagt deg 5 kg. Ta vare på deg selv!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg