Mamma med baller i lufta

Heia!

Har for tiden utrolig mye å tenke på, og enda ikke nett, så bloggen litt nedprioritert, desverre. De siste dagene har det vært knallvær og ungene koser seg masse. Har sett masse på biler og fått prøvekjørt en. Mest sannsynlig blr jeg å kjøpe en av de nærmeste dagene. Hurra 😀 Og skal man ha bil, må den jo være fin også…

I dag er Nathaniel hos pappaen sin og skal være hos han til lørdag, og i mellomtiden får jeg unnagjort del 2 på langkjøringen imorgen. Hadde del 1 i ettermiddag/kveld. Nå er det liike før altså! Snart bare 5 dager til oppkjøring jo 😀 superspent og en god del nervøs, ja! Men jeg SKAL bestå!

Nå skal jeg egentlig avslutte her og så hører dere nok mer fra meg imorgen!

Blogges kjære lesere <3

27 kommentarer
    1. Weeee, sånn rattmuff har jeg også 🙂 🙂 Totalt avhengig, og klarer meg ikke uten 🙂 Jeg bruker skinn muff på sommeren og pelsmuff på vinteren 🙂

    2. Rattmuff er ulovlig!! sorry for det er jo driiit kuult! fjortiiis,
      Rannveig da, ikke bryt loven med rattmuff, husk du er et forbilde.

    3. For rattmuff er lurt å kjøpe FØR du har bil? Du vet at ratt har forskjellige størrelser, sant? Uansett så er det ikke fint, bare sykt harry..

    4. Lykke til med oppkjøringen! Det kommer du til å klare fint:D
      Du kledde forresten veldig godt litt kortere hår, kjempe fin!:)

    5. Så fæle leppene dine er, ser helt unaturlig ut. Syntes ikke du hadde vært heldig med vippene dine heller, se ut som de klumper seg 🙁

    6. Marianne: ja det er opptil en hver enkel og måtte ha det en vil ha, men jeg kom bare med ett tips, har erfart selv når jeg var 18 år og skulle “pimpe” opp bilen mest mulig med lys og alt annet harry greier en kunne putte i og på bilen. Så det var ikke negativt ment!

    7. Husker bestefaren min hadde noe sånt på rattet….skikkelig stilig !
      Jeg forbinder den saken der med rånere og folk over 70

    8. Dere som bruker disse pelssakene på rattet: Har dere ikke varme/aircondition i bilen…? De der pelsmuffene er livsfarlige å bruke da de er glatte og glipper ganske lett hvis du må gjøre en unnamanøver.

    9. Det er ikke umulig å få en rattmuff til å passe på et hvert ratt altså. Jeg kjøpte ett som var altfor lite, men med litt hjelp så satt det som et skudd. Alle som kommenterer her er absolutt NØDT til å pirke på noe hele tiden virker det som.

    10. Jeg bruker alltid rosa rattmuff på rattet om vinteren. Selv om det ser passe harry ut er det deilig å holde i noe som ikke kjennes ut som at det skal fryse av meg hendene halv 8 om morran. Klarer ikke kjøre med vanter, så i stedet for å holde på et iiiiiiskaldt ratt er det mye greiere med rattmuff 🙂

    11. MYE finere med kortere hår, aldri gå tilbake til extentions 🙂
      ser veldig mye bedre ut og mer voksen ut 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg