Update

Heia!

Må bare beklage for at jeg er den elendige bloggeren jeg er om dagen. Har egentlig ikke gjort stort de utenom det vanlige de siste dagene. Fikk heldigvis tilbake bilen min i går etter at den var på verksted i, tok bare noen timer ( og jeg som trodde jeg skulle bli uten bil hele dagen!) Sykt deilig å ha bremser som ikke hyler lengre, om jeg får si det.. Haha!

Akkurat nå er Emma hos pappaen sin og skal være der til imorgen. Jeg og Nathaniel er ute å kjører en tur, skulle eeegenttlig på besøk, men ble ikke noe av. Så nå sitter han å sover søtt i stolen sin i baksetet og jeg venter bare på at han skal våkne. Så da kunne jeg jo like godt oppdatere dere mens jeg venter! Planene i dag er ikke så store egentlig. Hjem å lage middag, og senere skal vi på visning til en leilighet, noe jeg ser stort fram til 🙂

//Instagram @rannveigheitmann

Blogges <3

24 kommentarer

Siste innlegg