Vippe-extensions: Før/etter

//Samarbeid

Hei kjære lesere!

Jeg og ungene har hatt en fantastisk dag i dag i Ski, med gode venner og god mat. Været har jo vært helt vannvittig i dag, sol og regn som bøtter ned om hverandre. Så selv om vi dro ut av døra i morgest med tilnærmede vinterklær, så ble det etterhvert grillings på terrassen. Heerlig dag med herlige mennesker! 

Nå tenkte jeg å vise dere de nye vippene jeg var å satte på for noen dager siden. Som kanskje mange av dere allerede vet, så går jeg fast til Beautyalle i Oslo for vippe-extensions. De er virkelig helt super, og Tina, som setter på meg, er ufattelig dyktig i det hun gjør og ikke minst utrolig søt og veldig serviceinnstilt. Er alltid så fornøyd med vippene mine derfra og behandlingen jeg får!

Vippe-extensions er å anbefale for alle dere som ønsker å stå opp om morgenen ferdig sminket! Det er vel ikke å forakte det, vel ? 😉 Jeg kan hvertfall prate for meg selv, ettersom jeg har to små som gjerne vil ha min oppmerksomhet hele tiden, får jeg ikke mange minuttene forran speilet før vi går ut om morgenen. Mange der ute mener nok at man ikke trenger å sminke seg. Jeg har alltid vært opptatt av å se bra ut og presentabel ut til enhver tid, derfor er det å sminke seg som å ta på seg klær for meg. Med andre ord, noe jeg gjør uansett hvor jeg skal.  Derfor er det så fantastisk med vippe-extensions,  at jeg slipper alt mas om mascara og heller kan bruke tiden på andre ting. 

Beautyalle har også en rekke andre behandlinger slik som:

– Fillere ( Teosyal/Restylane/Juvederm)

-Botox

-Brasiliansk voksing

-Negledesign.

Snart åpner de også som frisørsalong, noe jeg ser veldig fram til. Da skal jeg definitift gå å ordne håret mitt der! Once you go Beautyalle, you never go back. He he! Fra spøk til alvor. De er utrolig flinke i det de gjør, og opererer også med veldig greie priser i forhold til så mange andre salonger der ute som koster deg skjorta. På Beautyalle betaler du kun 999;- for et nytt sett med vipper, noe som er utrolig billig. Så, tommel opp for god service, flinke ansatte og snille priser. Kan det bli bedre? 

Søte, superflinke Tina! 

For timebestilling eller en uforpliktende samtale kan dere enten gå inn på Beautyalle sin hjemmeside ( link) ringe de på telefon 400 68 792 eller sende de en mail til [email protected]

Hva synes dere? Har du vippe-extensions? 

18 kommentarer
    1. Hvor mange innlegg skal du ha om vipper før/ etter? Du har jo akkurat det samme innlegget ihvertfall 1 gang pr mnd? Det er pent, for all del, men det er bare så kjedelig med de samme innleggene hele tiden!!

    2. Syns det virker som du har et fattig liv, der hvor det meste dreier som om vipper,sol osv. Har du ikke meninger om ting som skjer i samfunnet vårt.som to barns mor burde du vel reflekrere over de ting som foregår i vårt land og verden. Ta å sett deg inn i litt og skap litt debatt om diverse som ikke er relatert til hvordan man skal se ut, er jo bare en maske du putter på deg.

    3. Jeg elsker når du skriver litt lengre innlegg, men du ka n jo ha litt mere mening i det du skriver. Altså ikke bare skrive utsende og sånne ting:( Men digger deg, men få litt mere mening i inkeggene dine

    4. Herre så slemme folk er mot denne jenta. Når man har et samarbeid med noen må man reklamere når man har gjort noe der. Dette er jobben hennes og hennes inntektskilde:)

    5. Hvorfor ble min kommentar fjernet?
      Jeg var ikke frekk eller usaklig. Du spør etter meningene våre og da må du nesten tåle at ikke alle er positive til at man “fikser og ordner” på utseendet.

    6. Når man har så lite og korte vipper som deg i utgangspunktet skjønner jeg at du setter på vipper. Men ikke bli tynnere nå, er ikke særlig fint. Da ser du bare syk ut.

    7. Du som “aldri” har barnefri.. Hvem passer ungene når du tar vippeextensions, går til frisøren, fikser negler osv?

    8. Stakkars dere som bare har noe negativt å komentere heletiden,dere må da ha veldig LITE å gjøre.. skjerp dere! Voks opp!

    9. Såå fine vipper du har fått, men hva skjedde med leppene dine? Kjenner deg nesten ikke igjen :-O

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg