Jeg slutter å blogge

Haha, nei da… Jeg gjør selvfølgelig ikke det! Det er bare det at jeg har 10000 andre ting å tenke på om dagen, så bloggen blir desverre litt nedprioritert.

Denne helgen har bare sust avgårde i en ualminnelig høy fart, så jeg legger like godt bare ut litt bilder slik at bildene kan tale for seg selv.

Så det! Kommer til å blogge bedre og mer detaljert når jeg får meg en ny pc! 😉

Ellers kan dere gjerne følge meg på Instagram dersom dere vil se flere bilder fra vår nokså hektiske hverdag.

Blogges <3

37 kommentarer
    1. Hei! Nathaniel er helt nydelig, men jeg bare lurer på hva som har fått deg til å endre mening ang. å vise han på bloggen? Var det i utgangspunktet pappaen som ikke ville, eller hva endret seg?
      Don’t get me wrong – synes det er kjempebra at du viser han fram, og kan vise alle bloggleserne hvorfor du er så stolt av han 🙂 Helskjønn var han!

    2. Alldeles herlig 🙂 Men hvor har du fått tak i de skoene til Emma? Er på jakt etter slike sko til barnebarnet mitt, men finner ikke så små sko 🙂 Ha ei fin uke du og…

    3. Så herlige de er!!! Gøy å se Nathaniel også. Veldig lik deg 🙂 Hvorfor har du ombestemt deg ang bilder? Misforstå meg rett, syns det er veldig koselig å se han, men vet du sa at en av grunnene var at du ikke ville han skulle bli gjenkjent i barnehage osv 🙂

    4. Dra blogg lesere med overskriften…
      Det funket på meg 🙂
      Fine barna dine, ekstremt søt gutten din forstår han er mannen i ditt liv 🙂

    5. har jo så mye å gjøre så fult forstålig om du hadde sluttet, men synes ikke du skal det 🙂 men er jo ditt valg da 🙂 men så koselige bilder da 🙂

    6. E er svæææær!! Synes du bør tenke over kostholdet litt. Du baker boller og kaker så det tyter ut av ørene på dere. Bak heller sunnere ting, og ta vare på unge. Barnemishandling vil jeg si dette er. Du som ikke har jobb bør vel kunne investere litt mer tid i ordentlig matlaging!

    7. Jeg synes bilstolen til Vesla så vond ut å sitte i. Er sikkert bra for en baby men en ettåring vil jo gjerne sitte litt mer oppreist å ordentlig.

    8. Den bilstolen er jo helt ny og tilpasset hennes vekt, så nei, jeg tror ikke det er noe i veien med den bilstolen det, Victoria.

    9. Herregud for noen herlige barn du har <3
      Elsker palmen til lillemor 😀
      Hva som gjør at vi plutselig får se så masse bilder av din sønn ? Kan du skrive ett innlegg om hva som gjør dette ??
      Og dere to over, Rannveig hadde ikke hatt hun i den bilstolen vist det ikke var trygt 🙂 🙂

    10. Om jeg ikke tar helt feil så ser den stolen ut som en cybex sirona, og da er den helt perfelt for Emma.. kan brukes opp til 18kg, og har både sitte og liggestilling. Kanskje hun akkuratt har våknet, derfor ligger i den stillingen? Come on, tror Rannveig vet hva som er best for sine små..
      ha en fin dag!:)

    11. Rannveig, når det gjelder disse lite intelligente kommentarene om datteren din håper jeg virkelig du ikke bryr deg. Emma ser helt normal ut, alle barn er da forskjellige. Og så små barn skal ha kjøtt på kroppen, for å si det sånn 🙂
      Ha en fin dag

    12. Hvorfor i all verden skal hun snu bilstolen, kim andre..? Istedet fir at hun skal slutte å blogge, kan vel heller du slutte å lese..

    13. Therese: sikkert fordi ha bryr seg om ungen fordi det er tryggest å sitte bakovervendt…
      Men… Hektisk hverdag? Du burde prøve å ha jobb i tillegg du 😉

    14. Hvorfor har du ombestemt deg og begynt å vise bilder av barna dine? Du var jo ganske klar på at du ikke skulle vise dem av fler grunner for bare noen måneder siden, hva har endret seg?
      Ser det er flere som lurer, og det hadde jo vært hyggelig om du faktisk hadde svart leserne dine en gang i blant.

    15. Selv om en bilstol er ny, best i test og koster mye behøver den ikke være god å sitte i. Min vurdering var gjort ut ifra bildet der jeg synes sittestillingen så litt vond ut. Ikke noe i veien med sikkerheten regner jeg med.

    16. Kriss: du har ikke peiling på hva du snakker om! Det er ganske vanlig at små barn har en del kjøtt på kroppen, men det forsvinner jo når de begynner å vokse. Ta deg sammen! Sitter faen ikke å skriver sånt om et lite barn, skam deg!

    17. Kriss, du er bare teit! Enn å si sånt om barn, dine foreldre budre tenke litt over hvordan de har oppdratt deg og du burde tenke litt over hva sosial intelligens er. Det er ingenting unormalt med E, og hun er i alle fall ikke svær!

    18. Les deg opp på info om barn under 4 år og bilkjøring. Hvor “sterk” nakken er,og hvor lite som skal til under en eventuell kollisjon. Det sykeste her er at hun er mere opptatt av at bilsetet skal være rosa enn hvor sikret datteren er når hun sitter feil vei.

    19. Kjære vene..hvorfor trur dere at setet står feil vei? Må vel klare å se at setet sitter bakovervendt, og at hun sitter bak på fører siden. Jenta sitter heeelt trygt og riktig. Studer litt nøye før dere legger nesen opp i alt!

    20. Kim Andre: snakk om å drite seg ut! Du ser vel at setet er montert bakovervendt eller er du helt blind!!!?? Rannveig kjøpte dette setet nytt da hun kjøpte bil, altså bakovervendt sete. Hun kjøpte også nytt bakovervendt sete til eldstemann. Les deg opp mann, skaff briller og slutt å drit deg ut. Du får ikke tatt Rannveig på noe her, hun gjør alt rett. Min datter er 3 og sitter forovervendt, dette pga at hun blir bilsyk. Når man må snu de pga slike ting så kjøper man det beste setet de kan ha da.

    21. Kim André: Snakk om å drite seg loddrett ut! Hva med å faktisk se på et bilde før du drar raske konklusjoner?

      Dersom du faktisk SER på bildet før du bare sveiper igjennom i jakten på noe å ta meg for, vil du oppdage at både min datter og min sønn sitter helt perfekt etter hvilke anbefalinger som gjelder ifht. sikkerhet. Altså, med andre ord, nettop BAKOVERVENDT. Idiot.

    22. Hvorfor bruker du billig bleier til barna dine? Du som absolutt må ha merkeklær til dem for h&m osv.. Ikke er bra nok…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg