Hard helg

Heia!

Nå er det blitt noen dager siden sist jeg blogget, så da følte jeg at det var på tide å oppdatere dere litt nå!

Akkurat nå sitter jeg bare å slapper herlt av etter en noe slitsom helg. Som jeg nevnte for dere jobbet jeg i går. Serverte i et bryllup på Kjelsås. Utrolig kult bryllup og ble kjent med mange herlige folk. Og ettersom jeg var ferdig relativt tidlig og jeg uansett hadde barnefri, ble det en tur ut på byen med noen kompiser i Oslobyyy. Utrolig fett kveld/natt om jeg får si det! Ble også litt autografskriving!

Ettersom jeg hadde det dritfett har jeg ikke så mange flere bilder enn dette. I dag har vi vært i barnebursdag til lille Isabella som ble et helt år! Kjempekoselig og helt FANTASTISK arrangement. Tror aldri jeg har vært borti finere bursdag!

Nå skal jeg bare slappeaa videre og se litt Viaplay, og sove snart. Imorgen starter jeg nemlig å jobbe!

Ha en fin kveld videre folkens! Smask og suss

22 kommentarer
    1. På fylla hver gang du har “barnefri”? Det er dumt å rakke ned på andre alenemødre når du gjør akkurat det samme selv når anledningen byr seg.

    2. Et bevis på at Lizbeth osnes kun kommenterer for å selv få klikk. Hun leser jo ikke hva som står i bloggposten. Pr-kåte snylter. Kanskje du burde fått deg jobb heller Lizbeth, istedenfor å drive dank?

    3. hahaha, deler du ikke bildet med din nye kjæreste? For en flott farsfigur du vanker rundt med! nope.. kidding.

    4. Herregud. Selv om hun er mor må jo hun få lov til å gå ut på byn osv….Hun må jo også få ha det litt gøy innimellom. Til dere som skriver at hun kritiserer andre mødre for å være på fylla, det er bare de som får barnevakt hver helg og går ut og fester isteden for å være med barna sine

    5. Gud bedre for en hektisk helg!!!
      Blir skremt av hvor lite som skal til for at man definerer dagene sine for travle og hektiske perioder.
      Jeg er selv tobarnsmor , jobber tredelt turnus (100%) og unger som har aktiviteter 3-4 ganger i uka.
      Dette er sånn livet er for veldig mange og man kan ikke syte over hvor slitsomt det til enhver tid.
      Dropp litt av festingen og spar kreftene til noe fornuftig.
      Og du skal bli sykepleier? Tviler på at du er på rett hylle frøken…

    6. Mina – blir skremt av hvor lett det er å dømme andre mennesker, og at alle tror at deres liv er så mye mer slitsommere enn andres. Tror du Rannveig deler hele privatlivet og alt hun gjør på bloggen? Da jeg jobbet tredelt turnus (100%) hadde jeg et mye mer avslappende hverdag enn nå, fordi jeg hadde tilgang på barnevakt som steppet inn om både jeg og barnefaren jobbet ettermiddag eller natt+ at barnefaren var inn i bildet -nå er han ikke det lengre. På den tiden hadde jeg til og med tid og mulighet til et sosialt liv når jeg ikke jobbet. Men jeg tviler ikke på at du syns din hverdag er stressende til tider, selv om mange ville synes din hverdag er virker som en drømmehverdag i forhold til stress. På samme måte som jeg heller ikke betviler at Rannveig har en stressende hverdag. Har heller ikke opplevd at Rannveig syter på bloggen, men hun skriver at hun har hatt en hektisk dag osv., noe jeg ikke tviler på.
      Selv er jeg helt alene, alle dagene i året, med en som har ekstra behov i hverdagen. Eller, jeg har kanskje noen timer barnevakt i året når vi er på besøk hos foreldrene mine sånn at jeg skal ha litt tid til å gjøre noe annet, men aldri en hel dag! Og ja, jeg bor langt unna foreldrene mine, fordi de har flyttet til et annet land på grunn av jobb. Barnefaren har ikke lengre kontakt med barnet vårt – og heller ikke hans familie, og det er noe de valgte selv da faren ikke ønsket det. Og til tider er det både hektisk og stressende å være helt alene om absolutt alt som preger vår hverdag, men sikkert ikke mer enn hva både du og Rannveig har i deres hverdag, for jeg tror at vi tilpasses hverdagene våre. Men når hverdagen våres endrer seg (eks. når foreldre går fra hverandre, man får en ny baby, ny jobbhverdag osv.) ser vi kanskje at den hverdagen vi hadde tidligere ikke var så stressende som vi tenkte da.
      Det må være rom får å kunne si at i dag var det hektisk/slitsomt/leit uten at sånne som deg, som tror de har det så mye mer slitsommere enn andre, skal komme med kommentarer om at hun ikke kan vite hva en hektisk hverdag er! Du aner jo ikke hvordan hverdagen til Rannveig er, du er ikke Rannveig.
      Og på hvilken grunnlag mener du at Rannveig ikke passer sykepleieryrket? Fordi hun syns at den hverdagen hun har nå er hektisk? I så fall er jeg sikker på at Rannveig lett vil klare å tilpasse seg den hverdagen også, men jeg håper ikke du jobber i helse- og omsorgsyrker, dømmende som du er!
      Her har vi bare to aktiviteter etter skoletid ukentlig, resten av uken gjør vi som vi selv vil, om det er en tur på lekeparken, skogen, treningssenter eller bare være hjemme osv. Syns ikke det er nødvendig å gjøre hverdagen stressende og slitsom for både barn og voksne, 4 aktiviteter er jo nesten hele uken det! Det blir fort slitsomt etter en lang skoledag/barnehagedag for barna. Og hvordan har du mulighet til å bli med barna dine på alt, når du jobber tredelt turnus. Men om det passer dere så kjør på, men da bør ikke det bli et stressende element i hverdagen deres (noe det virker som det er siden du måtte nevne at dere hadde 3-4 aktiviteter i hverdagen i innlegget ditt, i sammenheng med at du har en stressende hverdag).

    7. Ruben Rasshøl : At du vil fremstille degsjæl som..ja, nettopp…et rasshøl. Trur ikke du får så jævla mange stjerner, akkurat. Idiot (i tidligere tiders betydning av ordet!!)

    8. Ruben: Er du bitter fordi du ikke nådde Rannveig på sextelefonen? Eller er du bare så jævla skinnhellig at du mener du i din fulle rett kan rakke ned på dine “undermennsker”? For du er jo sikkert perfekt, har jeg rett? Nei fysj, så kvalm du er.

    9. dirk pitt: og hva var poenget ditt? at han er et rasshøl? det ga mye betydning og så så voksent da gitt. kan ikke akkurat si at du virker som en hyggelig og fullkommen sjel selv.

    10. En ting er jo positivt med at Rannveig er på fylla når hun har barnefri, hun har jo rakket ned på “udugelige” mødre som er på fylla mange ganger, nå venter vel en unnskyldning til de? 🙂 Glasshus, osv. Rannveig er jo kjent for akkurat det, å rakke ned på mødre på fylla, og de som har tatt abort. Jeg synes også Rannveig er mye finere med kort hår, hennes naturlige mørke farge er kjempefin, bare synd den kun synes i etterveksten!

    11. Måten du skriver på er helt annen enn tidligere, som om noen andre skriver for deg. Mye bedre å lese nå :)Lykke til med jobb 🙂

    12. Frøken “drikker kun 2-3 ganger i året”, hehe. Du er virkelig på toppen når det gjelder dobbelmoral.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg