Så var det de 10 prosentene da…

Hei kjære lesere! Først og fremt vil jeg bare si at jeg digger alle dere som legger igjen fine og hyggelige kommentarer og ellers bare følger meg fordi det er spennende og dere liker bloggen.

MEN. Til dere andre netttroll som åpenbart ble mista i bakken som barn eller noe i den duren, dere har tydeligvis i alle fall ikke antydning til sosiale antenner. Når fant dere ut at det var greit å slenge ut eder og galle til fremmede mennesker, og i tillegg til å være så feig som å gjøre det anonymt?

La meg bare si dere en ting. Jeg vil anslå at jeg på bloggen min deler ca 5-10 % av mitt daglige liv. For eksempel, så er det med god grunn at jeg dropper å dele mitt privatliv og hva som skjer i det her. Det er en god grunn til at jeg dropper å si hvor jeg bor, og det er dermed en god grunn til at jeg heller ikke sier hvor jeg jobber. Og HVA jeg jobber med? Vel… Det er ganske langt unna prostitusjon eller “kuksuging” som noen så fint foreslo, for å si det sånn.

I dag har jeg for eksempel malet og innredet barnerom! Så lenger unna enn overnevnte kommer man vel strengt tatt ikke.

Ellers er dagene ganske hektiske for tiden. Mye avtaler og møter, kombinert med jobb, alenemammarollen og blogg. Det tar tid og ikke minst energi

! Imorgen har jeg to møter før jobb, og så har jeg en utendørs fotoshoot før jobb på torsdag (hjelp… KALDT) Lørdag er det barnebursdag for prinsessa, og søndag er vi invitert i en venninnes datter sin barnebursdag i Oslo. Hektisk, men likevel koselig uke! 🙂

Nå er det snart natta! Ha en superfin kveld kjære lesere <3

56 kommentarer
    1. Rannveig,
      dette er kun for å være snill. Firmaet ditt er jo registrert på adressen din, så det er ikke så vanskelig å vite hvor du bor. Muligens det er adressen du har flyttet I fra, eller adressen til daglig leder W, men et raskt søk på google street view så lignet huset mistenkelig på huset der Emma satt i ei huske på et av innleggene dine for ikke så lenge siden. og jobben din er ikke så vanskelig å fostå heller når prislappene viser på produktene og du har kafedate på strømmen storsenter i arbeidstiden… Dette er kun for å være snill. Vil ikke at du skal ha stalkere på døren

    2. Skal ikke uttale meg om noe som helst av din hverdag og alt det der.
      Men jeg vet ikke helt hvem er blitt mista i bakken til tider.

    3. Igjen så dedikerer du tid på de som kommenterer negativ på bloggen,og hiver med en spydig kommentar i samme slengen, men det er jo ingen bombe fra “voksne” frøken Heitman!
      Det er som du skriver selv; en annerledes mammablogger, det skal fa…meg være sikkert og visst!

    4. Gratulerer så masse med jobb 🙂 Er det rommene til barna dine? Du er så flink og kreativ. 🙂
      God natt, hilsen Thea.

    5. Det rosa rommet er jo i en butikk, om jeg ikke tar helt feil nå, ser slik ut. Emma er jo en baby 😛 Bruk hodet folks..
      Stygt å kalle R for K u k s u g e r.. skam dere.

    6. Jeg synes det er merkelig hvor dobbeltmoralsk du oppfører deg. Sånn generelt. Jeg er ikke en av de som spyr ut drit, men jeg synes ikke du er så mye bedre. Mista i bakken som barn? Klarer du ALDRI å overse folk, eller i det minste heve deg et hakk høyere opp enn de når du tar til motmæle? Jeg er mor selv og prøver å tenke og kommunisere litt voksent mtp at man faktisk er et forbilde for sine egne barn og hvordan man ønsker de skal snakke til og om andre 🙂

    7. Åherregud…æ har lest den her bloggen ei stund nu, har aldri kommentert før men nu e æ lei av å nestn bare se dritt kommentara. Å nestn alle klage hele tia på ho Rannveig. Alt ho gjør mene dokker tydeligvis e galt! E dokker perfekt liksom? Nei. For ingen e de. Har dokker ikke bedre å gjøre enn å sitte å leite etter masse feila og ting å klage på ho R å rakke ned på ho? Ingen e perfekt!! Men har dokker tenkt på at ho Rannveig åsså faktisk har følelsa? Nei vettu ka ta å skjerp dokker å finn på noe bedre og gjøre om dagan!! For de her e faktisk mobbing!! Ta nu å tenk!! Fyfan.

    8. Synes du skrev at det var 3 soverom. Du har soverom på kjøkkenet og de to ungene på hemsen?? Altså ingen soverom?? Var det den beste leligheten du kunne få?
      Du har sikkert fått jobb i en butikk for der trengs det ingen utdannelse.

    9. er folk helt tette i hodet? SER dere ikke at bildene er fra BUTIKK?!?!?! mest sannsynlig bohus på et visst senter i strømmen…

    10. Off… …”fotoshoot før jobb på torsdag (hjelp… KALDT) ??”
      Kjære Rannveig…vurder klær? Resten av oss bruker det i september, vi har to barn,mann,hus,heim,jobb,god lønn og ullstrømper!!!
      Jeg liker deg og bloggen din,men ikke bli for blond da kjære du…. trist dette !!

    11. Fotoshoot ja… Hva skal du stappe opp i dåsa denne gangen, da? Det er litt i tidligste laget for julekuler… Men kongler fins det vel på denne tiden av året?

    12. du vet at du kan takke deg sjøl for at du får så mye dritt? Du trur du e så mye bedre enn alle andre å e ekspert på å dømme folk.. kem som e mista i bakken kan væll diskuteres..

    13. Ingen som vil fortelle hvordan de vet hvordan Rannveig og barna sover ? Tenkte meg det. Blir jo kun spekulasjoner det da. Og antakelig ønsketenkning fra enkelte om at de må sove på “rare” steder i huset. For da kan de slenge dritt.
      Trur Rannveig og barna sover godt om natta, jeg. Hvor og hvordan er uvesentlig. 🙂

    14. Er ikke kaldt nå om dagen hvis man har på seg litt klær i anstendighetens navn :).
      Men du har selvfølgelig tenkt å ligge med rompa bar, så da får vi håpe det er et fryktelig uvær på torsdag, sånn at fotoshooten blir avlyst slik at ikke barna dine får enda mer å skjemmes over.

    15. Hei Martin
      Joda jeg kan fortelle deg hvordan jeg vet hvor R og barn sover i leiligheten, R sover til venstre for kjøkkenet, E nærmest kjøkken til høyre, N til venstre for E. Annonsen lå lenge på Finn etter innflytting (slettet nu da).Utleier heter RK. R har dobbel glassdør inn til rom som står åpne, gardiner foran dør.

    16. Kjære R…. Om vi skriver navna våres eller ikke spiller ingen rolle…. Hva hjelper det deg at du får greie på hva vi heter, ehhhh… IKKE EN DRITT hjelper det! Du har ip adressa våres og om du måtte ha frem hvor vi bor henn, så stikk til snuten, da får du greie på det! Men det at vi velger og være anonyme(noe som vi egentlig ikke er, grunnet ip adressa) så er det ett fritt valg av alle og gjøre forde vi bor i ett fritt land!
      Å du skriver om at uka de er hektisk, hahahahaha… Kanskje vi skal bytte, da skal jeg love deg at du kan kalle en uke for hektisk!

    17. Flott at du har fått jobb og håper du trives der.
      Men kjære deg …. Helt greit at du ikke vil fortelle hvor du jobber, men vurder bildene dine 2 ganger før du legger ut .
      Trenger ikke være rakettforsker for å se at dette er et utstillingsrom , når det henger lapper på produktene .
      Lykke til i jobben😊

    18. Du velger selvfølgelig selv hva du vil skrive om, men det er mye fokus på disse “haters” dine. Uansett hva du gjør og sier så vil alltid noen slenge med leppa til deg. Slutt å fokuser så fryktelig på hva alle andre kommenterer. Lev slik du ønsker og steng ut alt annet som ikke gir deg noe positvt.

    19. Heia 😀 Så fint det blir!
      ett lite tips: Dersom du maler listene på rommet til Emma, som egentlig tar veldig kort tid, så blir det enda finere.. Hva slags tak er det?? Såg ut som at det mangler panel eller noe?? 😀

    20. Denne bloggen gir meg alltid en god latter, både selve blogginnleggene, men også kommentarene 🙂
      Så Rannveig; alle som ikke liker deg, må ha blitt mistet i bakken som baby? Er det det du indikerer?

    21. Selvfølgelig er hun usikker. Siden hun trenger disse fotoshootene hun er med på, det er jo kun for å få en bekreftelse. Så usikker og så liten tro på seg selv. Du burde heller prate med noen om problemene dine. Tar seg ikke så bra ut å stille opp naken i blader når man har små barn. Ikke store barn heller.

    22. heehe…. Jeg leser ikke innleggene dine lengre, jeg går rett på kommentarfeltet – MYE gøyere !
      Ironisk nok så ble jeg faktisk mistet i gulvet når jeg var liten 🙂 Flaks for meg ble jeg ikke hevet i bakken slik du absolutt må ha blitt ! SLUTT å rakk på oss, så slutter vi å rakke på deg !
      Du er så forbanna dobbelmoralsk at jeg snart spyr !

    23. 08.29 : Hei.
      Javel. Grunnen til at jeg spurte var at jeg ikke kan fatte hva det angår andre. Og at det blir brukt mot Rannveig. (Som alt annet) Er det ikke lenger godt nok å ha tak over hodet med soveplasser? MÅ man ha 5 soverom, 2 bad, 2 stuer og kjempekjøkken og eget hjemmekontor for for å ha det bra?
      Rannveig : Du og barna har det sikkert fint og bra. 🙂 Og gratulerer med ny jobb.

    24. Rannveig e flink å dømme folk å måten ho uttale seg på så vil folk reagere.. ho har en blogg å da kan man ikke bare vente koselige tilbakemld med de div uttalelser hun kommer me.. at du ikke tåle fakta e helt greit, men spar deg for resten av møkka… btw, morsomt at du kjenne meg såpass etter 2 mld her at du kan kalle meg noe som helst… :p

    25. Rannveig
      Så utrolig flott du er med kort hår. Og fargen er nydelig. 🙂
      No extentions again. Ever. Never. WhatSOever… ok ?! 😉

    26. du er så jækla mye bedre selv rannveig. du er en m o b b e r! bare se hva hun skrev til en stakkars jente på insta! du prater om å bli voksen fordi man får barn, du er bare en liten jentunge. og klarer DU å ta deg av barn så klarer ALLE det.

    27. Jeg skrev en lang kommentar tidligere. Konstruktiv kritikk. Den har du slettet, men mye ræl står igjen. Hva er greia med det?

    28. Hei Rannveig!
      Jeg leste kommentarene over, og ble helt sjokkert! At voksne mennesker kan oppføre seg sånn er bare helt uakseptabelt. Jeg har både lest bloggen leeenge, og sett deg på unge mødre. Du virker å være ei helt fantastisk mamma, og ei ung kvinne med et stort hjerte. De som kommenterer dritt på bloggen din kan ikke ha et veldig interessant liv når de holder på sånn som dette her. Jeg håper virkelig du ikke tar det til deg!!!! 🙂 Misunnelse kler ingen! Men jeg kan skjønne hvorfor de er så misunnelige på deg 😉 Virker som du har et kjempekjekt liv med flotte unger, gode venner, støttende familie og nå en ny jobb? 🙂 Så kjekt! Jeg er kjempeglad på dine vegne, og ønsker deg bare det beste for fremtiden. Det kan jaggu ikke være lett å være alenemamma til to, toppblogger osv. <3 Du er sterk!!
      Stor klem til deg <3

    29. Ungene dine går vel i asak bhg eller noe?:) for du bor vel i leirsund, ikke så langt unna barnehagen. Og begynt å jobbe på habitat?

    30. Hvorfor i alle dager gidder “tapere” sitte å lese bloggen din, når de bare slenger dritt etterpå. Hvis man har så mye dritt å komme med, og samtidig irritere seg så grenseløst over en person man på ingen måte kjenner. Hvorfor i “#¤% lese bloggen? Og til de som ikke skjønte at det rosa rommet er en utstilling burde få sjekket hjernecellene sine. Makan! Ta dere sammen drittunger. Få dere ett liv og stopp mobbingen!!! Jeg er sikker på at dere sitter der feite i sofaen uten ett liv og ikke en dritt annet å gjøre. Ranveig!! Stå på, vær deg selv. Drit i alle negativt snakk! Folk er bare misunnelige og har verken den flotte kroppen din eller pågangsmotet ditt…..GO girl 🙂

    31. om det e misunnelse som gjør at folk e negativ mot rannveig, korfor e ho det mot andre da? misunnelse?

    32. Hun tjener penger på bloggen.. og alle dere som liksom hater henne, forstår dere ingenting? Hun vil jo ha haters for å få faste lesere på bloggen og mer penger inn.. Dere bidrar. Hun gjør seg litt til og dere går fem på…gang på gang. Morsomt! Hun er nok smartere enn de fleste av leserne sine. Nydelige unger som hun er en god mamma til og penger nok til å storkose seg i hverdagen.

    33. Må le av alle disse teite og barnslige kommentarene jeg leser på denne bloggen. Det oser sjalusi av dere alle sammen. Man rakker ikke ned på en person man ikke kjenner eller vet noe om og at på til slenger dritt? Det står sjalusi i panna på dere alle sammen!
      jobben din ser så spennende og kreativ ut, Rannveig! Virker som du trives på jobb, og det er jo det som teller 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg