Premenstruell bitch

Hei kjære lesere! 

Ettersom jeg ifølge noen er konstant premenstruell, vil jeg bare konstatere at dette er MIN blogg, jeg skriver om MITT liv, og hva som skjer i det. Er dere misfornøyd med det, foreslår jeg at dere enten slutter å lese bloggen min, eller lage deres egen blogg! Det står dere i deres fulle disposisjon til bare for å ha det klart. Ettersom dere, som åpenbart ikke har noe til overs for meg, leser bloggen min, så må det jo bety at dere finner livet mitt veldig interessant! Eller tar jeg helt feil nå?

Når det er sagt, så er jeg faktisk ganske premenstruell akkurat nå.  Så HELT på bærtur, var dere faktisk ikke. Er nemlig ikke så lett å være premenstruell skjønner dere, ikke bare har man vanvittig vondt, men så får man lyst til å spise sjokolade konstant!

Akkurat nå ligger snuppa å sover, og jeg har utnyttet det ved å shine leiligheten blant annet! Deilig! Blir nok enda noen hjemmedager på oss før hun er klar for barnehagen igjen. Er jo uansett kjempekoselig å ha noen fridager, kjenner jeg savner litt å ha så mye tid med henne slik som vi hadde før.

 

Og ja, når vi snakker om jobb…  som jeg tidligere skrev, så har jeg 3 forskjellige jobber, enn hvor mye dere prøver å benekte det for dere selv. Det spiler nemlig fint liten rolle for meg hvorvidt dere tror jeg lyger eller ikke, så lenge det funker for meg og min familie. Jobber på en møbelbutikk ( som ordinær ansatt, og ikke noe NAV greier?) og med ordinær lønn. I tilegg jobber jeg som modell fra tid til annen, og så har jeg jo bloggen som skal oppdateres jevnlig i og med at det er en del av min inntekt.. Og dere som påstår at blogg ikke er en jobb, dere kan rett og slett gå å ta dere en stor bolle! Eventuelt bli toppblogger selv og merke hvilket forventningspress og prestasjonspress som følger med! Kom gjerne å si det samme til meg etter dere har hatt noen uker som toppblogger selv. Good luck med den innstillingen,noe mer enn det er det vel egentlig ikke å si. 

Og med det vil jeg bare ønske dere alle en fantastisk dag videre, haters som lovers! 

Blogges! 

34 kommentarer
    1. Du skriver aldri om noe interessant, du er på topplisten fordi du har dreti deg ut så mange ganger. Begynn å bruk hodet ditt istedenfor å bruke krefter på å slenge dritt til folk som bare forteller deg sannheten, megge 🙂 du klarer jo ikke bruke hodet ditt. Er det eneste du tenker på deg selv og kjefte på leserne dine? Har du ikke noe annet enn dine barn? Du burde våkne opp fra din sorte onde sirkel. Du er full av hat..

    2. Du , TCMN og et par andre ligger på topplisten da dere til stadighet lover å endre heading,dere skal skrive om både det ene og det andre etc.. og blogging er slitsomt? Det er bare for lættis til å kommentere videre.

    3. Jeg tror jeg slutter å lese bloggen din nå. Jeg har aldri skrevet noe stygt, og leser bloggen fordi ditt liv er interessant. I det siste har det bare vært innlegg med klaging til haters, noe jeg er ganske lei av. Tror forøvrig andre toppbloggere legger mye mer arbeid i bloggen enn det du gjør.
      Ingen hat, takk for meg 🙂

    4. Hmm.. Hvis du synes det er så mye forventningspress og stress å blogge, så la vær. Det er ingen som tvinger deg. Du og andre bloggere blir bare fornermet når noen sier at det ikke er en ordentlig jobb. Joda, det er en form for inntekt, men en ekstremt simpel en! Dere bloggere er bare ikke vant til å jobbe ordentlig, og derfor føler dere at det er tungt. Nå har du flere jobber, og det er flott det. Men den møbeljobben har du nettopp fått, og å være modell fra tid til annen er ikke tungvint. Og å være “modell” i Norge tjener man ingenting på.
      Jeg har selv hatt en blogg hvor jeg oppdaterte flere ganger daglig, en fast 100% stillingsjobb, i tillegg til en ekstrahjelp-jobb hvor jeg jobbet 4-6 ganger i uka. Så jeg jobbet 12 timer nesten hver eneste dag, de andre dagene 8 timer, og jeg tok meg tid til 1-2 timer trening hver dag, i tillegg til at jeg var både hårmodell, undertøys/bikinimodell fra tid til annen og oppdaterte bloggen! Og det var SIMPELT!:)
      Synes alle dere bloggere klager alt for mye! Men som sagt, dere er bare ikke vandt med ordentlige jobber..

    5. Det æ ikke skjønne med dæ e at du ska lage et eget innlegg til dine haters å fortelle dem at d vet så lite om ditt liv, du ber dem ta sæ en bolle osv. Også sir du enda at du ikke bryr dæ om dem? Men du gir dem jo oppmerksomhet. Skjønne? Det vise jo bare at du har tenkt over det dem sir, og tatt til dæ det dem har skrevet. Det e så teit. Slutt med det. Du lage jo bare enda større greie utav at du skriv til dem.
      Stadig e det nåkka i innleggan dine som e sikta mot dem. Greit, du velge sjøl ka du skriv om. Det e jo tråssalt din blogg, men det e jævlig kjipt å sitte å lese en masse dritt du skal slenge tilbake for å forsvare dæ sjøl. Nei, da vil æ heller lese om de kjedelige reklameinnleggan om barberhøvla og babyting. Det e gørrkjedelig, men mye bedre enn de forsvarsinnleggan du stadig kommer med. Lykke til videre med blogginga, Rannveig.

    6. Fortsett sånn Rannveig!! 🙂 Jo mere dritt du skriver til leserne dine, jo bedre går bloggen? eller? Er enig at blogging er en jobb, og ja, er også enig at du kan skrive hva du vil og hvordan du vil. Men hvis du vil fortsette å blogge som en jobb, gir jeg deg et godt råd om å roe deg litt ned. Du sitter på en høy hest nå, men er ikke veldig mye som skal til før du detter av. Jeg vet ikke om jeg liker deg eller ikke, går vel like mye opp og ned som innleggene dine. Hvis du begynner å se litt over de usaklige og idiotiske kommentarene du får på inleggene dine og heller tenker litt positivt og skriver om innterestante ting tror jeg det kommer til å gå mye bedre for deg! 🙂

    7. Er det så hardt å blogge så slutt ! Verre er det ikke.
      Legg ned bloggen og konsentrer deg om mammarollen og jobben.Du virker så sint og irritert at det må koste mer enn det smaker.

    8. Hei. Jeg har lest bloggen din en stund nå, og jeg rett og slett digger deg. Du har alltid en god forklaring på alle fordommene alle kommer med, og du er utrolig fornuftig og flink til å snakke for deg! Ja, du har kanskje gjort dumme ting, men hvem har vel ikke det? Jeg syns du er råtøff og du har virkelig bein i nesa. Jeg syns det er utrolig godt jobba av deg at du klarer å komme deg igjennom dagene med tanke på alt du har gått igjennom, som brudd med typen, flytting og all hatingen du får på bloggen. Allikevel klarte du å ta bil lappen, skaffe bil, skaffe nytt sted å bo, få begge unger i barnehagen, skaffe deg jobber og oppdra familien din. Jeg blir faktisk så imponert av å se at du klarer deg såpass bra på bakgrunn av at du må gjøre nesten alt alene. Stå på!

    9. Men det e tho jævlig feil sånn egentlig. For du er jo ikke toppblogger. Klarer ikke finne bloggen din på blogglisten?

    10. Du glemte å nevne jobben din som Call girl , NASTY Carl girl ……utrolig at du er på toppen egentlig for skal jeg være helt ærlig synes jeg både du er mindre pen og ganske ekkel på mange områder . Det er ikke fordi jeg er missunerlig jeg sier dette . Jeg ser nemlig på meg selv som ganske pen , og ja da er det litt snålt at DU ligger på toppen . Men er nok alle de festlige kommentarene da , for det er derfor jeg gikk inn hit nå .

    11. Kjære Rannveig. Først og fremst; å kalle deg selv for toppblogger er vel litt å ta i eller? Grunnen til at folk leser bloggen din er for å slenge dritt og ha noe å le av. Sånn blir man ikke toppblogger av, men man blir en middelmådig stakkarslig blogger med leserantall sånn midt på tre.
      Og kjære deg. Modell fra tid til annen? Det er stor forskjell på å være modell, og det å være en trashy glamour”modell”. Alle kan være glamourmodeller. Man trenger ikke være pen i trynet (noe du beviser), og man trenger ikke kunne noe som helst om det å være en ordentlig modell. Når du har vært modell for noe annet enn vi menn og sextelefon reklamer, så vis oss gjerne resultatet. 🙂
      Lykke til med jobbinga på Bohus! Håper ikke de leser bloggen din.
      Smask

    12. Nettopp slike innlegg som avler frem enda flere haters..
      SMIL, blogg om noe nyttig og overse all dritten, så får du flere positive tilbakemeldinger skal du se. 🙂
      Og nei jeg prøver ikke å bestemme hvordan du skal skrive bloggen din, kommer bare med et velment råd.

    13. Jeg tenker som så at om du hadde sluttet å skrive bare negative ting om leserne dine, sluttet å bry deg om de som slenger dritt, og begynt å skrive hyggelige innlegg, poste bra bilder (kanskje ikke fra mobiltelefonen) og skrevet nyttige innlegg. Kanskje vært litt ydmyk også(?) så hadde bloggen gått mye bedre, og du hadde ikke hatt en blogg som alle følger bare for å lese i kommentarfeltet, men en blogg folk leser fordi det er interessant. Jeg liker å lese bloggen din, men jeg synes det ett trist at hvert eneste innlegg har en eller annen form for kritikk mot leserne dine uansett om innlegget handler om dagens outfit eller hva du har til middag.
      Jeg liker som sagt bloggen, men i det siste har jeg også gått inn og syntes at det er mere interessant å lese hvilke kommentarer du har fått enn hva du har skrevet i selve innlegget. For stortsett står det det samme i innleggene dine for tiden. “Jeg kan skrive hva jeg vil for det er min blogg, og liker du det ikke kan du bare slutte å lese den”.

    14. Digger bloggen din! Noe av det jeg beundrer mest med deg er at du hever deg over alle haters! Stå på 🙂
      De er bare gamle sure kjærringer som er mektig sjalu

    15. Det er jo kommentarene som er grunnen til at folk leser bloggen for å få seg en god latter!
      Kaller deg ikke toppblogger når du ligger som nr 15. Toppblogger er 3 på topp! Sånn som Sophie Elise og Mamman til Michelle.

    16. Toppblogger!? Hoho!! Mamma til Michelle, Fotballfrue, Andrea Badendyck osv. DET er toppbloggere! Du er ikke i nærheten engang. Du bruker tid på negativitet, og ærlig talt…It’s getting old.

    17. Jeg syns bloggen din rett og slett er lite innhold i for tiden,og du driver til stadighet og stikker til leserene dine,som faktisk er de som gjør at du er på lista fortsatt. Jeg har lest mange “bunn-blogger” som faktisk har bedre innhold enn din og hadde fortjent plassen din. Jeg har vært fast leser i over to år nå,og den siste tiden har jeg bare skumlest innleggene og hoppet rett på kommentarene..
      Du burde heve deg over de negative kommentarene og heller svare i kommentarfeltet istedenfor og starte hvert bidige innlegg med “kom ikke her og si…..” så alle får det midt i øyesynet! Du burde ikke ta alle under en kam! Det taper du mye på!
      Jeg syns forøvrig at du får veldig mye unødvendig pes,for du virker igrunn som en flink mamma og alt,men du burde forandre litt på,som jeg nevnte over,måten du behandler leserene dine på.
      Håper lillesnupp blir frisk snart,men dere får bare gjøre det beste av det og kose dere sammen 😉

    18. De få gangene jeg kommer over en blogg fordi noen har delt dem på Facebook,så er det en ting som forundrer meg.. Det klages over at lesere kritiserer eller ikke er enig med bloggskriver. Da kommer mitt spørsmål. Hva hadde du forventet?? Og hvorfor fortsette og skrive hvis det plager deg så fælt at du får kritikk?? Og seriøst? PMS er slitsomt fordi du har lyst på sjokolade hele tiden??! Jaggu godt du har viktige og seriøse problemer jenta..

    19. Hvis jeg var deg så ville jeg satt alle kommentarer til godkjenning på alle innleggene dine slik at du må se gjennom de før de godkjennes og publiseres. Forstår du allerede i begynnelsen av en kommentar at den er negativ, slett den. Publiseres disse kommentarene online så oppnår disse inkompetente, sløve menneskene akkurat hva de vil – nemlig å lese ditt neste blogginnlegg hvor du tar deg selv i forsvar.
      Du har nemlig ingenting å forsvare deg selv over, og jeg fatter ikke at du ikke blir sliten av alt det utrolig folk kan komme på. Jeg måtte selv sette på kommentargodkjenning da jeg lå på topp5 for hundre år siden, med 10 000 lesere daglig så fikk jeg også en del useriøst rettet mot meg. Med en gang jeg sluttet å publisere negative kommentarer fra anonyme lesere, så sluttet de til slutt å skrive 🙂
      Synes du har en fin blogg og jeg synes også at du gjør godt her i livet i motsetning til hva alle som ikke tørr stå frem med egne navn mener! 🙂

    20. snakk om å sparke seg sjøl i ræva.. :p hadde du oversett de negative kommentarene så ville det nokk også blitt mindre av det.. å som mange andre så sett eg ett stort ? med at du liksom e en toppblogger? for ett par innlegg sia så gikk det væll over ei uke mellom to innlegg… sjekk bloggen til sophie elise og mammatilmichelle om kordan man driv en blogg..

    21. RANNVEIG: Når skal du skjønne at folk ikke leser bloggen din,som forøverig kun inneholder stikk i siden til de du tror leser bloggen din?! De (vi) er her for å lese alle de latterlige kommentarene som gjør at du går i flint. Du er ingen toppblogger,du er en sytepave som allerede etter 3-4 arbeidsdager tar ut sykmelding pga sykt barn. Lykke til med den jobben. Garanterer deg at du overlever i arbeidslivet i MAX 2 måneder. Du er og blir en taper utav en annen verden. Ingen synes du er attraktiv. Mannfolk ser på deg som et lettvint knull,noe jeg skjønner sånn som du byr deg frem. Du er og blir et null. Skjønner..? Neppe,men jeg sier det igjen; FUCK OFF.

    22. P.S alle har skjønt at “vannkoppene” til stakkars E bare er oppspinn fordi du er sliten av “alle” jobbene dine. Slutt å lyv. Du er allerede meldt ifra til arbeidsplassen din. Og,å ligge naken foran en fotograf og klø deg på f***a er ikke å være modell,det er å være billig. Prostitusjon kan det også kalles. Du får penger for å kle deg naken,så mannfolk har noe å dra i laksen til. Lykke til. TAPER.

    23. Dette har jo bare blitt trist? Du får dritt slengt i trynet uansett hva du skriver, men jammen er du flink til å slenge tilbake også. En flink blogger skriver gode innlegg og legger ved flotte bilder. Du kan umulig bruke mye tid på bloggen din- det kan du ikke mene? Gi deg nå, før dette blir enda værre. Redd deg selv før skuta er HELT på bunn..

    24. Nå er det vel ikke veldig mange på topplisten på blogg.no som har en kvalitetsblogg. Går man på blogglisten derimot, så er det mye gode bloggere. Og der kommer nok aldri du til å dukke opp frøken Heitmann. Eneste du gjør er å “dedikere” blogginnlegg til de såkalte “haters´ene” dine. En veldige lite gjennomført blogg. Kanskje du burde spørre Camilla Pihl, Kristina Andersen etc. om noen tips! Da kan man kanskje begynne å snakke gode penger på blogging også.

    25. Når er det W skal bli pappa igjen? Stemmer det at han skal ha tvillinger eller er det bare en denne gangen og? Gleder mini seg til å bli storesøster? Skal hun bo hos dem fast? Forsto d gjennom felles kjente

    26. Haha, prøv å jobbe 100% ved siden av alt annet! Oioi, deltidsstilling!
      Og ja, alle skjønte at E ikke er syk, kanskje litt redusert, men nok til at du kan gå hjemme noen dager…. Haha
      Enig med de over! Er innom for kommentarene!

    27. Dette er det latterligste jeg har sett jenter…
      Hvordan i all verden har dere samvittighet til å si så fæle ting til en annen kvinne.
      Dere har ingenting med hvor syk Emma er, er hun syk så er hun det! Og det klarer moren hennes fint å avjgøre helt selv.
      Jeg blir flau av å lese kommentarene deres. Håper dere lærer bedre folkeskikk til ungene deres.
      Har dere ikke noe pent å si så la vær. Hva i all verden har Rannveig gjort mot dere for å fortjene dette ?
      Hun er jo bare ei vanlig jente som gjør så godt hun kan.
      Hold opp å oppfør dere som små skolejenter hele gjengen. Skam dere, alle sammen !

    28. Synes det er så gøy med folk som slenger dritt om utseendet og føler at de alltid må fortelle hvor pene de selv er x)
      Et nett troll ser som oftest ut som et troll.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg