Nye vipper eller negler? Se hit!

//Reklame

Hei kjære lesere! 

I og med at jeg hele tiden får nye lesere, tenkte jeg å tipse dere om en utrolig fin skjønnhetsalong midt i hjertet av Oslo, kalt Beautyalle!

Har flere ganger tidligere skrevet om de, og det er rett og slett fordi jeg er så utrolig fornøyd! Det har seg slik at jeg har et samarbeid med jentene på salongen, men jeg skriver dette mest fordi jeg er helt ærlig. Jeg er superfornøyd, og både jeg og venninnene mine sverger til denne salongen! 

Tenkte å vise dere noen bilder for hvilke behandlinger de tilbyr! Jeg har blant annet fylt Teosyal i leppene mine på denne salongen, og er kjempefornøyd! Teosyal er en type leppefiller akkurat som den noe mere kjente Restylane, og gjør tynne og kjedelige lepper fyldige og ungdommelige igjen! 
Da jeg var der for et par uker siden fikk jeg fikset både neglene mine og vippene. Utrolig fornøyd, som alltid! 

Lepper, teosyal! Jeg er avhengig! 

Negler… 

 

Her har hun lagt på Shellac, som er en type neglelakk som holder i en måned! Perfekt for meg som jobber delvis som bleieskiftarbeider, og følgende da vasker hendene 100000 ganger om dagen. Men ikke en ripe i neglelakken!  Neste gang skal jeg sette på gel negler, gleder meg allerede! 

Fikk også satt etterfylling på vippene mine… Deilig! 

 

 

Hva synes dere?

De tilbyr også en rekke andre behandlinger, slik som hudpleie, fillers, botox, permanent makeup, og mye, mye mere! Dere kan trykke HER for å se hele oversikten over behandlinger de tilbyr. 

Beautyalle ligger sentralt til på Bygdøy alle, noe som passer meg helt perfekt siden jeg ofte er i Oslo og det uansett ikke er langt unna hvor jeg bor. De er i tilegg utrolig billige i forhold til andre salonger, i tilegg til at jentene som jobber der bare er suuperkoselige! 

For timebestilling eller dersom du har noen spørsmål kan du gjerne stille de i kommentarfeltet her, så svarer jeg, eller du kan kontakte Beautyalle på telefonnr 400 68 792 eller sende de en epost til [email protected]

 

Håper dere alle sammen får en fantastisk kveld videre! Nå er det natta her. 

Blogges! 


22 kommentarer

Siste innlegg