Alenemamma – the hardest thing I’ve ever done

Har lenge tenkt på om jeg burde si noe om, og hvor mye jeg eventuelt burde si, om hva som skjedde rundt den tiden jeg ble alenemamma. Jeg misliker generelt å skrive personlige innlegg, samtidlig som jeg vet det er det dere lesere liker best… Det setter meg i en utrolig sårbar situasjon, en situasjon som gjør at drittslengere kan slenge dritt om noe mer enn utseende og overfladiske ting som jeg generelt bryr meg lite om. Slenge dritt om ting som kanskje går litt dypere enn som så. Men, har kommet fram til at det er det beste å fortelle dere sannheten. 

Det har seg slik at ting ble gjort og sagt, ting som er nærmest utilgivelig, og jeg måtte ut før jeg kunne ha det bra med meg selv igjen.  For å kunne se meg selv i speilet og faktisk innrømme at jeg har det bra.Det kunne jeg nemlig ikke på daværende tidspunkt.

Og helt ærlig? Nå, har jeg det mer fantastisk enn noen gang! Mange lurer på historien rundt dette, og det må jeg desverre bare si at den kommer dere aldri til å få.  Jeg er ikke ute etter å henge noen ut, og derfor holder jeg disse kortene tett til meg selv hvor kun de nærmeste venner og familie vet alt om hva som faktisk skjedde da jeg tok valget i å gå fra min daværende samboer og pappa til mitt barn. Det er muligens noe av det vanskeligste jeg har gjort, men samtidig, det beste som kunne skjedd meg.

Det var som om hele meg var todelt, bare-meg delen av meg ville bryte ut, men mamma-delen av meg skrek at det er det beste for familien og ungene å holde sammen selv om du ikke har det bra! Konklusjonen ble jo da, at når ikke jeg har det bra, da har ikke ungene det optimalt heller. De er mere tjent med å ha en lykkelig mamma! 

Det jeg kan si er at jeg ble sveket på en måte som omtrent ingen jente her i verden hverken ville godtatt, eller kunne ha fortsatt å levd med.  Det kom som et stort sjokk for meg, men samtidig var det det lille dyttet jeg trengte for å komme meg ut og bort, langt bort. For å ta det store, skumle skrittet det er å bli alenemamma, til to små!  

90 kommentarer
    1. Du bestemmer over ditt eget liv, og selvfølgelig, utroskap er et stort brudd på tilliten, noe som ikke er bra for verken deg eller barna. En far skal være trofast og tillitsfull ellers er han for ustabil som far. Det er ikke opp til meg, men jeg synes at du gjorde det du kunne gjøre, for det var ikke noen bedre løsninger! Du er flink som alenemamma til to, det er veldig tøft. Stay strong! <3

    2. Du sier at historien rundt dette aldri vil komme ut. Du har da skrevet tidligere at samboeren din var utro, og av kommentarfeltet har vi lest at han skal ha barn med en annen i desember. Hva som er sant eller ikke vet ikke jeg. Det jeg vet er at han ifølge deg har vært utro, ifølge kommentarfeltet ble da hun han var utro med gravid. Jeg vet også at mens du var samboer spilte du inn en sexreklame som reklamerte for sextlf.
      Det som må være ganske frustrerende med å være sammen med en blogger og spesielt etter at det er slutt er at du kan henge ham ut så mye som du vil. Jeg skulle veldig gjerne likt å høre hans versjon av et samliv med deg der du alltid skulle hande dyreste merkeklærne og skrøt av hvor god råd dere hadde.
      Jeg tror nemlig ikke at du R er veldig lett å leve med. Dette er det inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha lest bloggen din en stund, og at det i denne saken helt sikkert er 2 sider, og at du har hjulpet godt til selv med å havne i den situasjonen du er i.
      Dette er nok en krass kritikk. Jeg vil deg ingenting vondt. Bare skriver noen ord om hva jeg som leser sitter igjen med som leser. Håper du lærer på livets vei, og ikke trør i de samme fellene om igjen. Lykke til.

    3. Hei:) Var selv alene med mine 2 i lang tid. Det var tøft i starten, men så gikk det seg fint til. Er jo så utrolig givende å være en mamma- det beste som finnes! Virker som du har vokst mye og at du gjør en veldig god jobb:) Nattaklem

    4. Man gir det beste av seg selv til andre om man har det godt med seg selv, har du det bedre nå så har mest sannsynlig dine barn det også til tross at dere har gått hver deres vei 🙂

    5. Tror nok du kan skylde deg selv. Kanskje ta litt bedre valg for barna dine. Ikke lurt å lage barn med hvem som helst vettu.

    6. Leser på barnimagen at du slipper ut kattungen din på 3-4 mnd og lar den være ute hele natta alene? Du er helt frisk ikke sant?
      Håperr du blir meldt for dyremishandling!! Katta di er visst nå funnet 3 km hjemmefra deg!
      En kattunge skal holdes INNE til den er MINST 6 mnd. Og uansett i tre mnd etter du fikk den.

    7. Sofie: med mindre du har konkrete bevis, så har ingen rett til å anklage folk! Det er tomme og løse rykter satt igang av haug skravlekjerringer som ikke har andre hobbyer enn å rakke ned på andre. Du burde bli anmeldt for falske rykter og anklager.. lykke til…

    8. “leser på barnimagen at du slipper ut kattungen din på 3-4 mnd blablaosv” hahaha jeg dør, get a life liksom xD (og det er ei KATT!!)

    9. Anbefaler alle dere som er hjemme og alikevel ikke har noe å ta seg til å se på god morgen norge. Skal handle om nettmobbing og hva det kan føre til. Har du ikke noe pent å si, say nothing at all. Ønsker alle en fin dag 🙂

    10. Nina: Det er ei katt?!
      Blir helt skremt over folk som tror katter klarer seg selv og at det ikke er så nøye med de.
      Men du er kanskje ikke særlig oppdatert?

    11. Får lyst og gi deg en god klem rannveig! er så lett og legge lokk på så !ngen skall “see” hvor vont du egentlig har det , men veldig bra at du klarte og skrive det ned , så er det enklere for andre og forstå ! Bildene du legger ut viser to lykkelige og hærlige barn 🙂 så en god jobb med dem har du i vertfall gjort!!! Det brude du gi deg en mange klapp på skulderen , ingen er perfekte selv om en gjærne vill virke sånn,kan ikke si at jeg enig med tlf “karieren” din, men hvem er det som ikke kan gjøre en feil ?? viktigste er og rette den opp 🙂 Barna dine er det viktigste for deg og det syns!
      Syns folk skall se seg selv i speile på sine egene feil her inne og IKKE la sjalusien ta overhånd!
      Lykke til Rannveig! jeg har stor tro på deg som mamma!! Ps jeg jobber som persjonlig rådgiver og ser “tversj i gjenom folk “, klem mia

    12. Du er fantatisk og du kunne ikke ha sagt det bedre! Jeg har opplevd akkurat det samme, og nå er jeg lykkeligere enn noen gang. Selvom det selvfølgelig er tøft til tider å være alenemamma.

    13. jeg forstår ikke hva du skriver Rannveig.. Du vil fortelle sannheten, å så sier du ettepå at vi aldri får vite det?

    14. Du skriver at du har kommet fram til at det beste er å fortelle leserne sannheten,også skriver du at det er ingen som har noe med hva som skjedde?hehehe,good one 😉
      Men vi vet jo allerede hva som skjedde: typen din var utro! Dette langet jo du ut om i et lengre innlegg da du oppdaget det! jaja Rannveig, du er litt av en skrue du,hehe :p

    15. HVORFOR KAN DERE IKKE RESPEKTERE AT HUN IKKE VIL GÅ INN I DETALJER? ER DERE SÅ SYKT OPPHENGT I LIVET HENNES AT DET ER ALT DERE BRYR DERE OM? skjerp dere, get a life ;).. Rannveig vær stolt over deg selv, du gjorde det beste for deg og dine barn <3

    16. Har vært alene med Dennis i snart tre mnd og gjett at jeg har fått respekt for alenemødre! For det er jammen meg tungt å aldri få hjelp eller avlastning… Nå er pappaen hans bare borte på skole og kommer hjem igjen til jul, men jeg har virkelig fått føle på hvordan det er å gjøre alt alene, så klapp på skulderen til deg!!:) Og du har helt rett, når mamma har det bra, da har barna det bra!
      Og fint bilde btw:)

    17. Han var utro og du skrev at du skulle gå fra han for dette kunne du ikke tilgi osv,at du måtte lære barna dine at du ikke kunne akseptere hva som helst osv..men så ble dere sammen igjen,OG etter en liten stund så ble det slutt igjen…Husker jeg mistet respekt for deg på det tidspunktet.Alt du sa om lære barna prinsipper og bli sterke selvstendige mennesker var jo bare vås..du krøp jo tilbake like etterpå..

    18. Bra du har det bedre Rannveig. det W gjorde var ikke bra,og har jo lest litt her og slik at han var utro og venter et barn til.
      Men synes du er utrolig sterk og utrolig flink med ungene. så er det sterk og snill med W enda og lar E besøke han,mange som hadde blitt vanskelige og ting måtte gått gjennom fvk eller retten, så synes du bare er helt Fantastisk.

    19. Helt utrolig at du slipper ut katten din som er knappe 4 mnd alene og at den til stadighet er ute sent på kvelden og natten ALENE! Er dette samme pusen som du fikk for UNDER 1 mnd siden? I så fall burde den bli tatt fra deg, du kan tydeligvis ikke noe om katter og har heller ikke satt deg inn i hva det vil si å ha katt! Alt for å fange opp en ny leser eller to på bloggen… En katt er ikke noe man skaffer seg fordi den er søt, men fordi man har ett ønske om ett familiemedlem til og helt seriøst, du setter vel ikke ett familiemedlem i konstant fare med vilje?
      Det er DYREMISHANDLING å slippe ut en så liten pus alene!!
      Anbefaler deg å lese MYE om katter og kansje få noen råd fra dyrleger og i dyrebutikk for det trenger du!

    20. Å herregud da! Er det ikke ungene hun gjør noe feil med så er det katten! Er det ikke bv som skal ringes så er det politi eller dyrebeskyttelsen.
      Er dere andre helt uten feil? Jeg tviler på det,og selv om Rannveig ikke akkurat er min favorittperson i diverse valg hun gjør så er det unødvendig og kritisere ALT hun gjør og ikke gjør!
      Vil hun dele litt av livet sitt med oss så deler hun det hun vil!! Det er ikke noe fasitsvar på livene våres,og synet hver og en av dere har på f.eks barneoppdragelse og hverdag er ikke nødvendigvis samme syn frøken Olsen i nabogata har.
      Se dere i speilet før dere belærer andre! 😉

    21. Det dere ikke har fått med dere er at den eksen til rannveig har gjort gravid er selveste bloggeren Anna(mammatilmichelle)..

    22. Om det er Anna får vi se når ungen kommer! W har tydelige sterke gener og da vil den ungen være lik E…. Jaja…. La de gale styre!!!! Synes bare synd på uskyldige små det går utover!

    23. Herregud, svært sjeldent jeg kommenterer blogger.
      Du skal ha all kudos for at du ORKER å møte disse idiotene i kommentarfeltene hver eneste dag.
      Ser det på diverse nettaviser også, og jeg mister helt troen på menneskeheten.
      At det er mulig. Stå på, gjør det som gjør deg lykkelig, og i mens kan du tenke på at det er mange andre som også sitter og rister på hodet over kommentarene du får. Blir helt matt av folk..

    24. Sjelden jeg kommenterer, men føler bare jeg må si at å spille inn en reklamefilm for sextelefonen og utroskap er ikke sammenlignbart overhodet. Hallo i luken! Rannveig, jeg syns du ser bedre ut enn noensinne, og det er bedre å være lykkelig alene enn ulykkelige sammen, barn eller ei 🙂

    25. Enda er det flere som kommenterer anonymt…..Hva er greia med det å hva feiler det dere? Er dere pysete som ikke tørr å vise hvem dere er? Da synes jeg dere skal drite i å kommentere på bloggen til Rannveig! Jeg synes du er en veldig sterk å flink dame, Rannveig! Stå på 🙂

    26. Nei men er jo alt dere skal ta denne stakkars damen på og da… særlig oppdatert?! jo jeg har hatt katt selv, og vet at de kan stikke av i tide og utide…. Men å sitte på et mammaforum og sladre om noe sånt da?! hvor lavmål er ikke det!!!!!

    27. sølvi birgitte wærness: hvorfor folk er anonyme? fordi det ikke er alle som gidder å rævsleike toppbloggere for å få lesere selv! så hva er verst? å være falsk og smiskete som deg eller å si meningen sin som anonym?

    28. Hadde det bare vært slik at katten hadde stukket av..men nei, denne katten er ute alene både dag, kveld og natt. Hun er 4 mnd gammel! Ikke engang min katt som er over 1år er ute på kvelden og natten! Uansett så har ikke en så liten katt noe ute å gjøre alene!
      Det virker jo ikke ut som om Ranveig bryr seg om pus heller…lurer veldig på om hun har lært noe av dette eller om pus igjen er ute alene…Hun svarer jo ikke noe på kommentarene her eller på dinbaby!
      Så Ranveig, ett direkte spm til deg: tar du mer ansvar ovenfor pusen din nå?

    29. Seriøst? Enkelte her burde virkelig tenke seg om igjen før de taster på tastene på tastaturet. La nå Rannveig får være i fred! Greit hun har gjort noen feil her og der, men er all den drittsleningen virkelig så nødvendig? Tror ikke dere er så veldig mye bedre heller, alle vi gjør feil! Og det med katten er helt meningsløst å skrive om til dere som tar opp dette i kommentarfeltet, har dere bevis? Nope, så la jenta være i fred. Har dere ikke noe pent å si så kan dere holde kjeft. Om jenta ikke vil skrive om alt det som skjedde, så la vær å klag, herregud, blir oppgitt av enkelte her.
      Hjelper heller ikke å slenge dritt under anonym for hun kan lett finne ut hvem dere er sånn btw.
      Håper virkelig alt ordner seg for deg Rannveig, og at du en dag finner deg en mann som virkelig gjør deg lykkelig. Klem sendt med vinden til deg fra meg <3

    30. Å fortelle om w har gjort ei annen jente gravid eller ikke vil jo bare være å bekrefte rykter, ikke å henge ut noen. Og hvis w skulle føle seg truffet så synd for han, da skulle han beholdt buksene på.

    31. Nina: “det er ei KATT!”Javel? Så du ser på katter som verdiløse? I så fall sier det litt om din sympati og håper for Guds skyld ikke at du har barn som bærer med seg så lite respekt for dyr som deg.
      Sølvi: Grunnen til at folk er anonyme er fordi folk har bedre ting å ta seg til enn å drive BLOGG. Og hjelper lite å skrive fullt navn og etternavn. For det første er det dødsteit og for det andre er det like enkelt å juge til seg fullt navn som å skrive “Anonym”.
      Når det er sagt. Håper ikke du lar den lille pusungen din være ute om natten allerede som folk her påstår. Da bør du heller gi den bort, for det er virkelig ikke bra. Du setter et godt eksempel for barna dine med å ikke tolerere utroskap, du skal aldri angre på valget ditt. Det viser at du er sterk og villig til å gjøre alt for at barna dine skal ha det bra! For det er bedre at du har det greit med deg selv og er lykkelig med de to små enn at du stadig skulle gått rundt og vært nervøs for at det skulle skje igjen eller vurdere brudd. Og de ryktene folk kommer med; herregud. Voks opp.

    32. Hallo!! Tror dere virkelig Mamma til Michelle hadde kalla ungen sin for William, viss det var William som var sammen med Rannveig som var faren til ungen hennes??? Det trur eg ikkje mykje på!!!

    33. Du har jo skylda selv da R. Du tiltrekker deg jo kun slike type gutter. Ingen ekte mann vil ha en dame med to barn med to forskjellig og du er bare 21 år. I tilegg eier du ikke nåla i veggen, sex reklamer, charter Rannveig, ikke utdannelse el god jobb. Hallo?..
      Unge jenter les denne bloggen og lær hvordan dere IKKE skal gjøre i livet!

    34. Har ikke sagt at jeg ser på de som verdiløse, men de er ikke sidestilt med oss mennesker… Og ikke er det snakk om mishandling her…. Og ja jeg har faktisk barn 🙂 Det du sa blir like dumt som å si at jeg håper for guds skyld at du ikke har barn, så de blir like usaklig og dømmende som deg… eh

    35. Nina! En katt er kansje ikke likestilte med oss, men skaffer du deg ett dyr skal dette dyret være ett fam.medlem. jeg ville gjort alt for at min katt til en hver tid har det beste. Blir den syk/skadet skal den ha den beste behandlingen, den skal ha kvalitetsfor, vaksiner, kontroller og ikke minst så skal katter kastreres/steriliseres før de slippes ut! Hvis du ikke synes dyret du skaffer deg er likestilt med dere andre i familien er det bedre å ikke få seg ett dyr! Å slippe en 4 mnd gammel pus ut alene er faktisk dyremishandling, og noe dyrebeskyttelsen ser veldig alvorlig på!
      Håper ikke det er slik holdning til dyr du lærere dine barn!

    36. Eh… du som kaller deg NAVN kl 00.10 Pappaen til E heter W I L L E M ikke William som du tror. Kanskje greit med litt fakta før man driter seg ut 😉

    37. Mammatilmichelle skal nok ha barn med en i Stavanger siden hun skriver at Michelle kommer til å kjenne faren til lillebroren. Og mammatilmichelle er så ordentlig at hun aldri ville laget barn med en som allerede var i et forhold.

    38. Det kan hende barnefaren er en god far, eller er man det når man går bak ryggen på barnets mor og er utro..? Ødelegger mulighetene for at dere kan fortsette som familie. Forstår at det er tøft å bære alenemor, men kan ikke godta det du har opplevd. Du er en flink mamma som setter barna dine først. Noe av det viktigste et jo at barna kan ha kontakt med fedrene sine. Så flott å lese at sønnen din har mer samvær med sin pappa.

    39. Først var W utro, det ble slutt. Så tok R han tilbake, han nektet å si hvem han hadde vært utro med. Så viste det seg at han hadde gjort denne jenta gravid, så da fikk også R vite at det var bestevenninnen hans som han hadde vært utro med. Hun prøvde i noen uker å takle det, men da han ville ta del i ungens liv – han skulle være med på ordinærul- ble R kjempe sjalu og kastet han samme dag. Da ble R alenemor. Ikke pga at W var utro og gjorde ei annen gravid, men fordi han ville stille opp 100% for ungen.

    40. Dere kan diskutere katter, utroskap og livet til Rannveig generelt. Det eneste jeg klarer å tenke på er at jenter faktisk frivillig ligger med W. Hva er galt med de damene egentlig? Eeewwww…

    41. Hvem passer katten for deg når du er i Oslo? Og har du hatt fri fra jobb i dag og, eller var du “syk”?

    42. Hadde jeg vært mann og sammen med R hadde jeg også vært utro. Hvorfor? Fordi man får som fortjent. Det hun ikke forteller er hvor mange ganger hun var utro før W.

    43. Kjære deg som skriver om R har tatt seg fri fra jobb eller om hun er “syk”. Hvis du leser forrige innlegg ser du at hennes nydelige barn har spysjuka 🙂 SELVFØLGELIG er hun da hjemme med dem

    44. Nå har jeg skikkelig sure sokker her altså. Men jeg må fortsatt ha de på, Rannveig har ikke skiftet headeren sin ennå 😳😳😳

    45. Kjære deg igjen. Ungene ble levert til alle fedrene sine tidlig i dag. Hun var ihvertfall og tok sol på formiddagen, så hun kunne nok ha vært på jobb i dag jo.

    46. Føler at det er en ond sirkel her nå. Ja, kommentarfeltet er festlig, men er det verdt det? Vi vet jo alle hva som kommer til å skje. Først er det stille et par dager, så kommer et irritert sinna-innlegg hvor R tar oppgjør med alle hatersene samtidig som hun påstår at hun ikke bryr seg. Så kommer et eller annet reklameinnlegg om vippeextensions eller noe man kan sprøyte i leppene sine, med bilder fra i fjor. Begynner å bli så kjedelig at kommentarfeltet snart ikke veier opp for det lenger.
      *bytte sokker

    47. hvofor sendte du N i bhg idag hvis han hadde spysyka igår?
      dem skal være hjemme i 48 timer etter siste oppkast/diaré.
      tent at han kan smitte di andre barna

    48. Sløveste jeg vet er mødre som sender fra seg ungene når de er syke. Er du mamma da tar du vare på ungene dine! Stakkars unger…

    49. ewww, tror aldri mammatilmichelle ville lagt seg med W. Jeg mener, se på forskjellen. Mammatilmichelle er en vakker jente med “klasse”, og W, ja han er ikke den man snur seg to ganger etter.

    50. Jeg skjønner ikke hvem i helvete som har funnet på at barnefaren til mammatilmichelle er Willem?? Må jo være tomt i topplokket på den som fant på det. Det sier jos eg selv at det ikke er det! herregud!

    51. 08.04-Gina.. William og Willem er nå for faen meg ikkje så stor forskjell da. Sorry for at jeg tok feil da. Trenger ikke hisse deg sånn opp for ein filleting heller da! Blir så frustrert av sånne folk!!!

    52. ” Fra og med i dag så skal bloggen oppdateres hver dag,design skal byttes ut kjappere enn dere rekker å bytte sokker, og ting skal generelt bli mye bedre enn før! ” sitat forrige fredag… Syns du har klart deg bra første uka jeg rannveig!

    53. Huff, dette kommentarfeltet altså. Det er tydeligvis ikke de skarpeste knivene i skuffen som bruker barnimagen-innlegg som kilder. Hørt om kildekritikk? Og det at folk rundt i Norge kan sitte på ræva å kommentere dritt på ei 21 år gammel jentes blogg etter at hun har delt noe så traumatisk å sårbart er bare helt utrolig! Hvor har dere vokst opp hen? Hvor er empatien deres? At dere ikke skammer dere? Man burde rydde i egen hage å drite å rydde i andres. Rannveig, du har vist oss at du er utrolig sterk og jeg har masse respekt for deg som person og mamma. Selv om det er vanskelig håper jeg du klarer å overse disse drittungene uten noe livserfaring. De aner ikke hvordan det er å gå i dine sko. Stå på kjære deg!

    54. Jeg vet ihvertfall at om det hadde vært en kategori på Vixen Blog awards som het “bloggen med flest haters” så hadde denne bloggen her vunnet glatt! Hun legger opp til det selv, virkelig. Det er ikke ETT eneste innlegg om noe i nærheten av interressant, det er hva de ha spist til middag, gullunger, teosyal, botox, vipper, soling/solarium og rosa leppestift, og MASSE negativitet/sinne/irritasjon. Den oppskriften er ikke veldig vellykka, litt kjipt at ikke Vixen har en sånn kategori, for der hadde R vunnet overlegent.

    55. 13:09:Savner er liker knapp her. Kunne ikke vært mere enig med deg, klart seg overraskende bra første uka 👏👏👏

    56. Hadde vunnet blogg kategorien ” gjør motsatt av meg så får du et bra liv” Stakkars R for et roteliv!

    57. Herregud for ett opplegg! Går det ikke an å legge igjen en fin kommentar? Har aldri lest så mye dritt rettet om en person før. Er sjokkerende å lese. Dritt, negativitet, trakassering, ja rett og slett mobbing!
      Og når det gjelder en KATT. Hallo i luken. Katten klarer seg utmerket fint, og for de som er så redd for at den er ute SENT om kvelden. Er forsatt en katt! Den ser godt i mørket og klarer seg like bra om dagen som om natten!
      Syntes du gjør en kjempe jobb. Travel hverdag med to flotte barn! Imponerende. Syntes du har en bra blogg. Er innom av og til å leser 🙂

    58. 19:38: Det handler jo ikke om synet til katten! Problemet er at kattunger ikke utvikler retningssans før de er 6-8 mnd, og bør ikke slippes ut alene før det. Ufattelig mange uforsvarlige katteeiere som ikke leser seg opp på det å ha katt. Derfor det forsvinner så utrolig mange av de, og ofte ender det opp med at de har rotet seg helt bort og kommer aldri hjem eller blir påkjørt og drept. Så, nei, de klarer seg ikke “utmerket fint” alene.
      Går selvfølgelig helt fint å lufte katten i bånd med tilsyn, men de skal ALDRI bli sluppet ut alene før 6-8 mnd. Håper kattenungen din finner et annet hjem nå som hun har rotet seg bort, Rannveig. Slike som deg burde aldri ha dyr.

    59. hei..
      jeg har aldri kommentert på bloggen din før.. men jeg vil bare si at.. jeg syns du er utrolig flink!
      Du er en utrolig god og flink mor. Du setter barna dine høyest og du er et så godt menneske! Håper du vet det. <3 Ha en fin dag

    60. typen va utro ja, hmm.. “Det er jo heldigvis sånn at personligheten har vel så mye å si, men det betyr ikke at du skal drite i utseende ditt av den grunn ! Dette er grunn nr.1 til at menn er utro, tro meg ! ” kjent setning Rannveig? 🙂

    61. Angående den katta; tror dere virkelig “barnimagen” er et nyhetsmagasin? Der alt som skrives er sant? DA har både foreldrene deres og utdanningssystemet feilet når de skulle ha lært dere om kildekritikk! Og OM det skulle vise seg å stemme at katta ble funnet 3 km fra Rannveigs hus (blir alltid like overraska over alt folk “vet”, til den minste detalj!), hvorfor kan dere ikke la tvilen komme henne til gode og heller tenke at katta kanskje klarte å stikke av?! Og om Rannveig gjorde en feil og slapp ut katta; vel, da har hun nok lært nå. Og i følge dere her på kommentarfeltet så endte det jo uansett godt; katta ble funnet!
      Og tydeligvis har Rannveig stalkers; hva med deg som vet at Rannveig sendte barna sine til fedrene tidligere på dagen og at Rannveig senere gikk for å ta sol, og heller ikke dro på jobb! Er du klar over hvor syk du fremstår når du skriver sånt? Og enten så burde du tatt deg turen til psykologen ellers er dette noe du bare finner på (noe som også får deg til å virke psyko, men ikke fult så psyko som det første alternativet).
      Og igjen; kildekritikk folkens! Selv om en person her på kommentarfeltet skriver at W gjorde Anna gravid, betyr ikke det dermed at det er sant;)

    62. At hun tok sol visste jeg for hun la ut bilde på instagram, hvor hun og la ut bilde hjemmefra hvor hun pakket til oslohelg. Det var feil at ungene ble levert tidlig til fedrene, beklager den. Jeg trodde bare ikke at R var så dum at hun leverte de i barnehagen dagen etter omgangssyke. Men; og i følge bilder på insta, så var jo far til N med å hentet, så det klarte hun faktisk. Trenger ikke være stalker av den grunn. F eks vet jeg og hvilket disco hun var på i natt og hvem hun hang rundt, alt ut i fra sikre kilder; hennes egne bilder, mer eller mindre ettertenkte i så måte.

    63. BV og dyrevern er tilkalt. Uansett,er jo bare et tidsspørsmål før hun mister begge deler,men HEY,da blir det jo mere tid til fest,sminke,vipper og botox!

    64. Dette med katten stemmer jo 🙂
      All infoen som ligger på din baby, er hentet ut fra samtaler mellom hun som hadde katten, og en annen. Alt er bekreftet av rannveig selv, så dette er ikke tull i det hele tatt. Hun lar kattungen som hun har hatt i 3 uker, være ute over natta. En katt uten retningssans.. Stakkars lille vakre vesen =(
      Leser på dib har dyrebeskyttelsen og fod har gitt klar beskjed om at rannveig IKKE skal få katten sin tilbake. Så godt å høre at det riktige ble gjort !

    65. NAVN: jeg hisset meg overhode ikke opp, bare påpeket at kommentaren din var helt uten fakta. Men du derimot blir lett hissig. Tenk å bli så sint for at noen påpekte at du tok feil. Sånne folk irriterer meg!

    66. Tror de fleste slipper kattunger tidlig ut – det går nok fint.
      Hvis dere har noe negativt å si kan dere vel slutte å lese bloggen! Dere må jo være avhengig av bloggen:p

    67. Mia: det er ingen grunn til å tilkalle bv på grunn av denne bloggen. La de bruke tiden sin der det faktisk er behov!

    68. Bra at bv og dyrebeskyttelsen er informert! Men bv er jo alt inne her da. Rannveig har mer enn nok med seg selv dessverre.

    69. Fy hvor mye dritt du får her på bloggen! Skjønner ikke hvordan folk kan være så forferdelige mot deg.. Og si at de håper du mister begge deler(unger og katt), utifra hva jeg leser her på bloggen og på instagram så må jeg si at det virker som Rannveig gjør alt for barna sine.
      Nei jeg håper du er en sterk person Rannveig, for så mye dritt er det ikke alle som takler.
      Stå på Rannveig.. Du virker til å være en god mor! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg