Ditt problem, ikke mitt

Hei kjære dere!

Føler de siste dagene bare har sust avgårde (akkurat som at ikke alle dager gjør det….) men har altså gått ekstra fort i det siste! På tirsdag fikk vi besøk av min kjære mamma og verdens beste bestemor! Utrolig koselig å ha henne på besøk, for er jo som kjent ikke veldig ofte vi møtes i og med at hun bor på andre siden av landet.

Siden sist har jeg for det meste  egentlig bare gjort det normale. Jobbet, osv… og ja, så var jeg å fikset neglene mine hos søte Iwona på Beautyalle nå i går. Jeg er så utrolig fornøyd. De er så…. meg!

går var jeg og en jentegjeng ute og spiste i Oslo for å feire ei venninne! Utrolig koselig kveld, som endte med karaokepub. Hahhaha, mest lættis jeg har gjort på en god stund, men det var faktisk utrolig gøy! Skal uten tvil gjentaes, haha.

Forresten, så har fortsatt ikke barnevernet tatt ungene mine for dere som sprer slikt tull i kommentarfeltene her på bloggen min. Hva får dere egentlig ut av det… kjenner jeg egentlig er sykt nyskjerrig på det egentlig!

Jeg har heller ikke bedt den gravide venninnen til eks typen min om å kjøre meg til Oslo i går(lol) Det som skjedde var at jeg manglet plutselig sjåfør i går, og ringte blant annet eksen min for å spørre om han hadde noen kompiser som skulle kjøre dit. Hva han har sagt videre til andre mennesker etter det er helt ute av min kontroll, og helt ærlig none om my business, eller intereesse, for å si det slik. Helt ærlig gir jeg en god og grei og blank faen i det! Dessuten, OM det hadde stemt at jeg hadde spurt om denne gravide venninnen til eksen min kunne kjøre meg, hva faen er egentlig problemet ? Kan plutselig ikke gravide kjøre bil lengre? Kjære deg, du er gravid, ikke dødsyk.Det er en forskjell. Jeg har heller ikke nektet noen å ha kontakt med noen, eller påvirket noens valg om abort/ikke abort.. som sagt, disse personene og alt det dramaet og tullet der er heldigvis ikke en del av mitt liv eller mitt problem lengre og det er jeg så vanvittig glad for. De som vil ha kontakt med hverandre skal GJERNE for min del ha kontakt med hverandre, for å si det slik.  De aller fleste av dere aner ikke hva jeg prater om her, og det er helt OK- Grunnen til at jeg skriver dette fordi jeg er DRITTlei av at enkelte mennesker prøver å ødelegge ryktet mitt og fremstille meg som en elendig person. Takk for meg! 

Nå skal jeg jobbe litt med et annet blogginnlegg, og så er det natta. 

 

Ha en fantastisk fin kveld videre!

30 kommentarer
    1. Stå på Rannveig! Du er råtøff synes jeg 🙂 Ønsker deg en god natt og helg når den runder hjørnet 🙂

    2. Jeg synes virkelig synd på deg som har hatt så mye uflaks med gutter. Ikke bare er han utro mot deg, noe som er utilgivelig, men han gjør den jenta han er utro med gravid når han nettopp har blitt pappa, og burde ta ansvar for den lille jenta han allerede har. Slik jeg har forstått det så ga du han til og med en sjangse til, før du fikk vite at han ventet barn med venninna si. For et sykt drama. Skjønner ikke hvordan du orker å i det hele tatt ringe den fyren, eller ha noe som helst kontakt med han etter det han har gjort mot deg. Var jeg deg hadde jeg slettet han fra livet mitt for godt på alle mulige plan. Du har virkelig hatt uflaks. Håper du har lært nå, hvilke typer du skal holde deg unna. Husk, de fleste gutter/menn holder ikke på sånn der. Det er overhode ikke vanlig. Du har rett og slett bare hatt veldig uflaks med menn. Håper du finner en stabil mann som behandler deg ordentlig neste gang. En som både kan gjøre deg og barna dine lykkelig, og gi dere ubetinget kjærlighet, trygghet og stabilitet.

    3. Du klarer utmerket godt selv å fremstille deg som en elendig person. Før likte jeg bloggen din, men nå er jeg bare drit lei, og blir bare nedfor når jeg ser at du skal angripe, kritisere og anklage folk i hvert innlegg.. Jeg ser INGEN andre bloggere som en gang gidder å bry seg om alt det negative, hvorfor skal du konstant lage dramainnlegg?

    4. Ute igjen, og nå i ukedagene? Du som kun var ute en-to ganger i halvåret du liksom. Var det ikke du som rakket så kraftig ned på mødre som stakk ut hver gang de hadde barnefri? Latterlig. Det er alt jeg hat å si. Slutt med alle disse motsigelsene dine, og prøv å stå for all den dritten som kommer ut kjeften din

    5. Skjønner det er mye urettferdig het og hets osv.men forsøk å hev deg over det..tar du igjen i hvert blogg innlegget kan du miste lesere som ikke orker at hvert nye innlegg handler om det negative. .Kan du ikke blogge om hverdagen, hva dere gjør osv uten å ta igjen, med ny oppmerksomhet til dem som kommer med dritt

    6. Anonym: Hvorfor bryr du deg så hardt om at Rannveig er ute? Hun er en fri person som alle andre, og må få låv til å treffe venner. Synes du skal passe deg selv i hva du gjør. Har du ikke noe bedre å kommentere til Rannveig, så vær så snill å ikke kommenter!
      Og til alle dere andre sutre mennesker, slutt å hakke ned på Rannveig! Hun har fått nok dritt i kommentarfeltet. Fei for deres egen dør

    7. Kjære dere anonyme som sier at Rannveig har ment ditt og datt om det å gå ut når man har barn. Da Rannveig skrev dette var datteren veldig liten og det var snakk om flatfylla. Ganske forskjell mellom det og gå ut på karaokekveld med gode venninner. Å gå ut med venner, ja generelt når man har barnefri ( eller er så heldig å ha bestemor der som kan passe barnebarna ) kalles sunnhet og egenpleie. 🙂

    8. Ærlig talt anonym. Rannveig gikk ut for å feire en venninne, ikke for å drikke seg drita eller noe sånt. Selv om man er mor så må man få lov til å gå ut, hvert fall for å feire en venninne.

    9. altså jeg har jo ikke barn selv, men jeg har mange venniner som er det og dem er da ute en gang i blant og skravler og kommer tilbake på det sosiale liv. dem reiser ikke på lang turer men dem er jo ute en kveld i blant og koser seg og slapper av.

    10. Jeg synes egentlig bloggen din er ganske intressang og lese, men du bruker alt for mye tid.. innlegg på å skrive om haterne i kommentarfeltet. det er jo det eneste du skriver om, du sier du ikke bryr deg om dem men at du skriver om dem viser bare at du faktisk bryr deg om dem. så om du virkelig ikke bryr deg.. sltt og skriv om dem heller fokusere på oss som faktisk liker og lese bloggen din og ikke vil høre om de oppmerksomhetsyke drittongene.

    11. Mange idioter der ute ,men hev deg over dem, du gjør ikke noe galt.
      Ha det koslig med venninner må være lov,selvom du er mamma :).
      Ha en flott helg 🙂

    12. Hei, jeg lurer på 2 ting. Den ene tingen er, hvorfor gjør du ikke sånn at du må godkjenne kommentarer før de legges ut på bloggen din? Da slipper du i hvert fall alle de nysgjerrige og sjalu kvinnfolkene som bare er ute etter å snoke og slenge dritt og rykter 😀
      Det andre er, når kommer svarene på spørsmålsrunden? Gleder meg til det 🙂

    13. Er enig med deg her R. Dette er ikke ditt problem. Skammelig etter alt som har skjedd at disse personene prøver å dra deg ned og ødelegge ryktet ditt.

    14. Nå er det vel på tide at du forandrer litt på den teksten som beskriver deg oppe i høyre hjørne.
      Hjemmeværende og TV-kjendis….? Er vel ikke noen av de to tingene som stemmer lenger?

    15. Hvor ble det av den nye headeren du snakket om?
      Hvorfor svarer ikke du på det leserne dine spør om, som feks det å stenge kommentarfeltet for å unngå hets?
      Jeg tror innerst inne at du er meget bevisst på dette selv, at det er kommentarene på bloggen som gjør at du får klikk!
      Greit at du får ufortjent mye dritt etter deg, men på en måte har du lagt opp til dette selv, ser du ikke dette selv ved å bla tilbake i innleggene dine og det du har skrevet tidligere? Du motsier deg selv til de grader enkelte ganger, at man kan jo begynne å lure!

    16. Det ville vært litt rart å spurt den typen din var utrr o med om å kjøre deg ja haha pg ikke pga at hun er gravid men pga det var dama han var utr o mot deg med

    17. Syns Rannveig er ekstremt tilgivende om hun har spurt dama eksen var utro med om å kjøre henne en plass. Det hadde ikke vært meg, for å si det sånn;) og gravide kan kjøre, det er null stress! Jeg var ofte sjåfør da jeg var gravid. Er det sånn at folk tror gravide er bevegelseshemmede kanskje? At det beste er å gro fast i sofaen?

    18. Du har en koselig blogg! Synest det er veldig kjekt å lese det du skriver om:) Er innom nesten hver dag for å se om det har kommet et nytt innlegg:) Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg