Tjen penger på nettshopping + jeg gir vekk 2 gavekort på Blivakker!

//Reklame

God ettermiddag i stuen

Har fri fra jobb i dag, så jeg har brukt dagen på å rydde litt i mailen min (kaos…) , og tatt noen telefoner. Snart hente to gullunger i barnehagen og så står Fiskeboller i hvitsaus og masse kosing for tur! 

Akkurat nå skal jeg tipse dere om en utrolig smart måte å netthandle på. Du kan nemlig tjene penger, samtidig som du shopper på din favoritt-nettbutikk! Kan det egentlig bli noe bedre? Det kan kanskje høres ganske komplisert ut, det virker også veldig komplisert for meg i begynnelsen, men nå har jeg satt meg inn i det og jeg kan med handen på hjertet si at jeg ikke angrer! La meg forklare…. 

Du registrerer deg på Startshop (registrer deg her) noe som tar under 10 sekunder. Å registrere seg er hundre prosent gratis, ingen skjulte lure-avgifter her med andre ord! Etter du har registrert deg er det bare å starte shoppingen!

 

Startshop gir deg bonus hver gang du handler i kjente nettbutikker som Zalando (17%) Nelly (7%) Blivakker(18%) Hotels(7%) CDON(2%) Blush(6%) Get Inspired(7%) og Tanum(7%)

 


For dere som enda ikke skjønte, kan jeg utdype det litt, punkt for punkt:

1. Registrer deg på Startshop. 

2. Handle i din favoritt-nettbutikk på vanlig måte. Kjøpet vil automatisk bli registrert på din Startshop konto.

3. Motta bonus. Etter at kjøpet er registert vil du motta cashbackpoeng. 1 cashbackpoeng=1 krone. Cashbackpoeng kan du enkelt overføre til din egen konto eller bruke som gavekort i favorittnettbutikken din! Ikke nok med det, du får i tilegg100 cashbackpoeng dersom en venn du har vervet tjener 100 cashbackpoeng 

 

Litt av en vinn-vinn situasjon med andre ord! Så verv alle dine venner og begynn å tjene penger på nettshopping slik jeg gjør 

 

I tilegg skal jeg være så snill å gi vekk 2 gavekort på BliVakker til en verdi av hele 500 kr! Eneste dere trenger å gjøre er:

1. Registrer deg på Startshop (Registrer deg HER)

2. Dele din vervelink ved å trykke : Verv via Facebook

3. Skriv i kommentarfeltet på bloggen at du er med, samt hva du ønsker deg fra BliVakker hvis du skulle være så heldig å vinne! NB: HUSK Å FÅ MED KONTAKTINFO I KOMMENTAREN DIN!  

Besøk også gjerne BliVakker sin nettside for å se deres brede utvalg innen makeup og skjønnhetspleie HER! 

 

LYKKE TIL 

30 kommentarer
    1. Snilt av deg! <3
      Er med! Hadde jeg vunnet hadde jeg nok brukt det på GHD - rettetang, herlig å få 500kr på avslag på rettetang <3 Eller så ville jeg ønsket meg hårprodukter fra Redken eller Tigi S.
      Navn på facebook, hvis du ville sjekke 😛 Ida Setsaa Clausen ;D

    2. Skuffa over at den spørsmålsrunden aldri kommer….. Skriver du bare at du skal ha det, for at folk skal sjekke innom bloggin din hele tiden…. Lesertallene øker og du tjener meir peng….. Dumt, hadde gleda meg veldig!!!! 😀

    3. Dette er jo tross alt en av jobbene dine, og skriver du at du skal ha en spørsmålsrunde, synes jeg du burde ha det. Er det ikkje det som er en jobb??? Å gjøre arbeidsoppgavene sine???? Slutt å “skryt” over at å blogge er enn jobb og hardt arbeid, når du ikkje følger den opp….

    4. Huff kommentaren min ble stoppet av Spam filteret, er nok for at jeg la inn Bli vakker linker 🙂
      Så da prøver jeg igjen 🙂
      Jeg er nå medlem hos Startshop, har også delt på min FB side 🙂
      Om jeg skulle være heldig så ønsker jeg og kjøpe.
      glóMinerals Body – Smoothing Salt Scrub 🙂 Den er bare helt fantastisk god, å min er tom så da hadde den vært super 🙂
      Å jeg ville ha kjøpt denne shampooen 🙂
      Tigi Bedhead Dumb Blonde Purple Toning Shampoo – den er kjempe god på mitt blekede hår. 🙂
      Krysser fingrne og håper.
      Ønsker deg og barna dine en kjempe fin Helg.
      Hilsen fra Monica
      [email protected]

    5. Registrert og delt! 😀 har sett mye på blivakker i det siste, er såå mye jeg kunne ønske meg! Spesielt produkter som virker litt bedre på huden min enn hva h&m sminket gjør.. 🙂
      [email protected]

    6. Se der ja, ny header som du lovet for ørten mnd siden!
      Kanskje ny innstilling i topplokket også da eller?

    7. Gjort som fortalt; blitt medlem og delt på facebook 🙂
      Om jeg hadde vunnet, hadde jeg enten brukt gavekortet på julegave til mamma eller tantebarnet mitt, eller hårprodukter.
      Krysser fingre og tær! 🙂
      Ha en fin dag!

    8. Jeg er med og har gjort det!
      Om jeg vinner så vil jeg nok bruke gavekortet på en julegave til moren min, det er en ting hun har ønsket seg lenge som jeg så gjerne vil kjøpe til henne.
      [email protected]

    9. Da har jeg registrert meg og delt på facebook 🙂
      Hvis jeg hadde vært så heldig å vinne ville jeg kjøpt meg en hårkur. Det har jeg virkelig behov for, stakkars håret mitt 😉

    10. Er med! Ønsker meg en fondation som dekker min acne,hudproblemer og flekker ,slik at andre slutter å slenge dritt.
      Victoriaaa97 @hotmail.no
      Digger måten du svarte opp sophie elises inlegg på. Gjorde ijallefall dagen min!

    11. Hei flotte Rannveig 😀 Jeg er med, og har registrert meg og trykt på verveknappen. Om jeg skulle vært så heldig å vinne så ville jeg kjøpt meg litt ny sminke eller en god hårkur fra joico. Føler meg som en grå mus for tiden, så det kunne ha hjelpt på selvfølelsen for å si det slik.. er alenemamma og jobber i bhg med unger fra 1-3 år…bruker all min tid på barn..kunne vært godt å skjemme bort seg selv litt nå altså!:) Ha en fin kveld videre..hilsen fast leser 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg