Vinn valgfri GHD rettetang + vinnere av BliVakker giveawayen!

//Reklame

Som jeg lovte dere, har jeg nå trukket vinnere av giveawayen med 2 gavekort på BliVakker. Litt sent, men bedre sent enn aldri, eller hva? De heldige vinnerne var Camilla Marita og Grete. Gratulerer! 

Som sagt, kjører jeg i gang en ny giveaway med det samme. Jeg ga dere et lite tips tidligere i dag, enhver jentes beste venn! Og det er selvsagt en GHD rettetang. Jeg er totalt forelsket i min GHD Eclipse, og har hatt flere forskjellige opp gjennom årene.

I og med at kvaliteten er slående, er prisen også noe stiv. De ligger ca på en verdi rundt 1700;- , med litt variasjoner. Men frykt ikke, dere har nemlig i dette innlegget sjansen til å få en HELT GRATIS! Jeg gir nemlig vekk en valgfri GHD rettetang til en superheldig leser i samarbeid med Startshop. Startshop.no er et bonusprogram som gir deg bonus hver gang du handler i over 200 kjente nettbutikker som Zalando(17%) Nelly(7%) BliVakker(18%) GetInspired(7%) og Hotels(7%).

Det eneste du trenger for å få mulighet til å vinne er:

1.  Være startshop medlem (bli medlem her!) 

2. Skriv i kommentarfeltet hvilken rettetang du ønsker deg (velg mellom Classic, mini, eller max)

3. Dele innlegget på facebook!

Jeg vil selvfølgelig sjekke at den som vinner har fulgt kriteriene for giveaway’en, om ikke trekker jeg enkelt og greit ny vinner. 

 

Trykk på bildene under for å komme rett til rettetangen DU ønsker deg eller for å lese mer om produktet

I morgen skal jeg til frisøren å gjøre første steg i min bli-ny forvandling ( jepp, på en søndag, noe som sikkert høres merkelig nok ut for dere) Og Nathaniel skal være med tanten sin i reptilpark, noe han aldrriiiiiii hadde fått meg med på. Haha! Men han er jo gutt og synes sånt er kjempekult, så da er det jo alle tiders at han kan gjøre det med andre! 

Nå skal jeg se litt på Viaplay og så er det noen timer med skjønnhetsøvn som står på planen

Blogges!

108 kommentarer

Siste innlegg