Den største kjærligheten et menneske kan oppleve.

I dag er det mandag. Ny uke, nye muligheter! Dagen har egentlig forløpt helt som normalt. Etter at jeg hentet gullungene i barnehagen, har det gått i middagspising, lek, og masse kos. Nå er de i hver sin seng på hvert sitt rom og sover søtt.

Fikk tatt et par nydelige bilder av de mens de kjørte firhjuling i ste, haha! Det er virkelig helt herlig å se på de mens de leker sammen, den beste følelsen man kan få tror jeg. Følelsen av å ha skapt noe så vakkert og fantstisk helt selv! Følelsen av å være heldig for å få lov til å være mamma for disse to nydelige små barna mine hver eneste dag. Jeg er så stolt, at ingen ord i verden kan beskrive det! 

Det er rart det der, med hvordan jeg trodde jeg elsket noen før jeg ble mamma. Jeg kan med handen på hjertet si at jeg ikke visste hva det betød å elske noen før jeg hadde fått Nathaniel. Det er den største kjærligheten et menneske kan oppleve, og det tror jeg at samttlige av verdens mødre og fedre kan si seg enige i! 

Ekte kjærlighet er når du hver dag setter noen andres behov forran dine egne, og at din egen lykke er avhengig av at de er lykkelige 

Verdens beste 

Hva har dere lesere gjort i dag?

11 kommentarer
    1. Hallooo Rannveig:) Jeg vant gavekort i konkurransen din, men vet ikke hvordan jeg skal få kontakt med deg?? Prøvde å sende deg en mld her på blogg.no, men du får sikkert så mange mld at det er vanskelig å rekke å se igjennom alle ! 🙂 Sender du gavekortet på mail eller trenger du adressen min?? 🙂
      Nydelige bilder av barna dine forressten 🙂 Kan si meg helt enig med deg i at det å få barn er den største kjærligheten man kan oppleve i livet altså. De er virkelig meningen med livet <3

    2. For et koselig innlegg! Gleder meg enormt til å oppleve det å få barn selv, men er enda en stund igjen til jeg blir mamma da termin ikke er før i April. :-))
      Ønsker deg og dine en fin mandag kveld og en flott uke i vente!
      mange klemmer, fra
      mammaglede

    3. Helt enig . får sommerfugler i magen min, når jeg er sammen med lille sønnen min <3
      Man blir ett bedre menneske når man får barn, 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg