Ikke frykt, nå er selfie-stangen her!

//Reklame

Jeg har en godnyhet til alle oss selfie-lovers.  Nå er nemlig selfie-stangen her, noe som enkelt lar deg ta bilder uten å måtte be om hjelp fra andre. Hvor genialt er ikke dette? Ingen flere rare grimaser, ikke flere selfies der du må anstrenge deg for å ta et bilde. Ikke nå lengre.

Jeg er hvertfall blitt helt hekta på min, haha! 

Disse utrolig kule slange-earplugsene med mic og fjernkontroll til iPhone kan bli dine HER

Selfie-stangen kan bli rotert i hvilken som helst retning, og passer alle smarttelefoner! Den veier omtrent ingenting, og kan tas med hvor som helst.  Helt genialt. 

Den finnes i flere forskjellige farger, blant annet rosa, oransje og blå, og den kan bli din HER til kun 199 kr! 

Hva synes dere? 

14 kommentarer
    1. haha, jeg syns egentlig sånn selfiestang er sykt kleint. Men hver for sin smak 😀 Kule øreplugger i hvert fall da

    2. Hehe…det må da være det mest unødvendige og merkelige som er oppfunnet…hadde ikke falt meg inn å hatt noe sånt i hus.. Men hver sin smak…

    3. Forstår at du har lyst til å fremheve neglene dine, men det er ikke pent å holde frem produktene på den måten du gjør. Det er som klør og er veldig lite pent i en produktpresentasjon.

    4. Blir så kåt når jeg tenker på deg og alle vinklene du kan fotografere deg nedentil med selfiestangen. Skulle ønske det var min stang du holdt i,Elisa! Nå går det for meg!

    5. Du sier du er hekta på stangen; merkelig at du aldri har lagt ut bilder der du har brukt den , verken her på bloggen eller på insta. Å
      Utrolig skitne klær ungene dine har på seg i forrige innlegg. Ja, jeg har unger selv, men jeg skifter klær etter barnehagen om de ser sånn ut.

    6. Synes det er utrolig dårlig når dere skal klage på henne. Jenta er 21 år med 2 barn, vær heller positiv.

    7. Anonym 13.23: Herregud da menneske! barna hennes er under tre år! På de bildene der er de sikkert kommet hjem fra barnehagen, og i barnehagen blir unger litt skitne på klærne. Det er sikkert ikke lenge til leggetid på de bildene der, hvis Rannveig skal bytte klær på de hver gang de søler på seg, så gjør hun ikke annet iløpet av en dag. Uansett hvor flink en 1 åring og en på snart 3 er, så griser de på seg uansett. Jeg er sikker på at Rannveig vurderte det som unødvendig å bytte klær på de der når de sikkert etterpå byttet om til nattdrakt uansett.
      Det er ikke ofte at jeg forsvarer Rannveig i kommentarfeltet, men dette ble for dumt.
      Du har utrolig søte barn, Rannveig!!

    8. Du sier du tar betalt for reklame; hvor mye fikk du fra Sophie Elise og kjæresten?
      Rene gjorde du vel en byttehandel med!

    9. Synes det virker så kleint med en sånn stav. 😛 Som om det ikke er kleint nok å se folk ta selfies med bare armen liksom, haha. 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg