Wishlist – Autumn 2014

Nå er høsten kommet for fullt, og snart kryper gradestokken enda et par hakk nedover, og vinteren står for tur. Noe som betyr at det også er garderoben sin tur til å få fornyet seg litt igjen! Jeg har laget et lite inpirasjonsinnlegg med høst-vinter outfits som står på min ønskeliste.

Når jeg nettshopper bruker jeg selvfølgelig Startshop.no som mellomledd, for å få tilbake penger for nettshoppingen. Noe jeg anbefaler alle dere lesere å gjøre! Du kan enkelt, raskt og ikke minst gratis bli medlem HER! 

Her er min ønskeliste for høsten og vinteren 2014 

Søt paljett-topp fra Miss Selfridge , kan bli din HER

Babyrosa cardigan i strikk fra Soaked In Luxury, kan bli din HER



Denne søte blondebodyen fra Oneness HER!

Partypumps fra Nellyshoes HER

 

Deilig parkas fra Svea med fuskepels, kan bli din HER


Marineblå parkas fra Jeane Blushkan bli din HER


Gjør deg selv eller kjæresten litt ekstra glad! Sexy, gjennomsiktig undertøysett i svart og rosa HER


Søtt blondesett i herlige høstfarger! Kan bli ditt HER


Supersøtt lyserosa kosesett Kan bli ditt HER

Off-shoulder kjole fra Oneness, kan bli din HER

Denne røde,knallfine blondekjolen fra Oneness! Kan bli din HER


Elsker denne marineblå classy og enkle, men likevel sexy kjolen fra Nelly Trend. Kan kjøpes HER

 

Denne utrolig kule jumpsuiten fra Oneness. Love it! Kan bli din HER


Søt peplumtopp med blonder! Kan bli din HER



Vinrød blondetopp fra Miss Selfridge. Kan bli din HER


Denne herlige strikka-jakken i beige , fra Custommade HER!


Denne supersøte kosebuksen fra Alexander Wang! Du finner den HER

Tøffe leopardbukser fra Diesel, HER


Bukser i immitert skinn, fra Diesel. Kan bli dine HER!

8 kommentarer
    1. Hei Rannveig!
      Har fulgt bloggen din en god stund nå opp gjennom årene, og må si du er en sprudlene flott kvinne! Jeg husker jeg syntes du var litt rar/fjortis i starten før din første unge kom til verden, men du har forandret deg så mye og jeg føler jeg kjenner deg bedre. Barna dine er nok stolte over å ha deg som mor, for du takler det så utrolig bra! Du virker som en flott mor som sprer utrolig med kjærlighet. Stå på videre, og gi en stor F om hva andre sier. Ta det som komplimang – de er nok bare misunnelige (typisk jenter for å føle seg selv bedre- opplegg).
      <3

    2. Dette har jo blitt en ren reklameblogg… veldig spennende å se øreplugger og klær i annenhvert innlegg.. eller ikke…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg