50% paa extensions og mye mer for de 20 første som bestiller!

Etter helgens lille store drama, har ikke blogglysten vært veldig tilstede for a si det saann. Følelsen av aa ikke ha telefon er ubeskrivelig, jeg mener… virkelig Ubeskrivelig. Det er naa jeg merker hvor avhengig jeg faktisk er av den lille Apple dingsen. Skummelt avhengig, faktisk! Jeg lurer paa om det jeg kjenner er abstinenser. Kan det være det? Haha. 

Det jeg egentlig ville fram til , var at dere har ikke faatt sett mitt nye haar ordentlig! Jeg var jo som sagt hos flinke og flotte Noushin paa Noushins Beauty Center her pa fredag, og fikk meg lengre haar. Og jeg er saa vanvittig fornøyd! Det er akkurat passe lengde til at det ser helt naturlig ut og blir som mitt eget naturlige haar. 

i tilegg har hun hatt keratinbehandling paa haaret mitt før hun satte i extnesions, slik at jeg slipper rettetang! Deilig! Har ogs piercet begge ørene mine helt oppe paa øreflippen, utrolig søtt! 

Piercing oppe i øreflippen. Elsker det! 

Keratinbehandling. Det foregaar ved at hun har keratin i hele haaret, for saa aa føne haaret del for del helt til det blir helt rett. Deretter gaar hun over med rettetang, før hun skyller ut keratinet fra haaret. Og voila, helt rett haar! Hun fønet haaet mitt paa helt vanlig maate etter behandlingen, og vet dere hva, ikke en eneste bølge. Vanligvis er jeg avnengig av aa føne haaret mitt paa en spesiell maate for aa faa det slik jeg vil ha det, og deretter rettetang. Men ikke naa lengre! Jeg kan beskrive dette med ett ord, tidsparer i min noksaa hektiske hverdag som alenemamma til 2 smaa. 

Og deretter, keratinextensions for aa faa litt mer lengde paa haaret. 

 

Det er ogsaa viktig med riktige produkter for aa holde haaret helt rett. Disse er helt fantastiske! Og du faar tak i de paa Noushins Beauty Center. 

Hva synes dere om haaret? 


Mange tror keratinbehandlingen sliter paa haaret og forveksler dette med anti-permanent(og det er det IKKE!!) Behandlingen sliter ikke paa haaret. Tvert i mot, saa styrker det haaret ditt, i og med at behandlingen kun bestaar av Keratin, som er det haaret vaart for det meste bestaar av naturlig. Saa denne behandlingen bygger opp haaret ditt, samtidig som det blir helt rett. Eventuelt, hvis du har rett haar men vil ha fall/krøller, er dette ogsaa fullt mulig.  Noushins Beautycenter ligger sentralt til i Oslo redd ved Raadhusplassen, i Tordenskioldsgate 7. De har kjempefine, store og lyse lokaler. Det er en sann fornøyelse aa være der, og Noushin er rett og slett superkoselig. Kundeservice staar sterkt paa denne salongen!  

 

Og naa kommer vi til det beste av alt! Jeg har en helt heeerlig gladnyhet til dere. I og med at jeg var saa fornøyd selv, saa er det en glede for meg aa meddele at dere lesere fra og med i dag kan faa hele 50% avslag paa farge/striping, utglattende keratinbehandling, piercing i ørene, og extensions paa Noushins Beauty Center. 

MEN, dere maa være raske! Dette gjelder kun de 20 første som bestiller time og oppgir bloggen min som referanse.  Deretter vil de neste 20 etter det faa 25% avslag paa disse behandlingene. 

Dere kan enten booke time online HER, eller ringe Noushins Beautycenter paa telefonnummer 99437243. Og HUSK aa oppgi bloggen min for aa faa rabatten. Kommenter ogsaa under her etter du har bestilt time! 🙂 

Første til mølla!

 

16 kommentarer
    1. Syns du ble veldig fin på håret jeg ! God reklame for en salong som helt sikkert er kjempebra 🙂

    2. Skjønner ikke hva som skjer med munnen din på de bildene … Ser stygt ut . Du som er så fin når du smiler , Rannveig!

    3. Hei 🙂
      SUPERT tilbud! Ringte inn å skal møte dem for veiledning på hva jeg skal gjøre med håret mitt! Og hvor mye fester jeg skal sette inn! Nummeret neders på bloggen din for å bestille time hos dem, er feil! 🙂 Sånn at du får rettet opp på det!

    4. skjønna ikkje ka du gjer me munnen din når du smile… de ser rett og slett jævlig ut. og det verste av alt? du har et sinnsjukt fint smil til vanlig. så for din egen del anbefala eg( og sikkert 90% av alle andre lesarane dine) deg til å smile skikkelig, sånn for din egen del. håre ditt ser forresten jævlig bra ut!!:)

    5. Håret ser frøktelig slitt og pistrete ut nederst ja… Vurdert å klippe tuppene? Hadde sett mye mer stelt ut da. Ellers fin hårfarge øverst!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg