Eplet faller ikke langt fra stammen

God kveld! Naa er det egentlig alt for sent, og jeg skal finne sengen veldig snart. i dag har jeg tilbringt dagen i Oslo. Har blant annet satt paa vipper og fikset neglene hos flinke Kasja paa Lashes By Kasja. Er saa fornøyd! Fine lange fyldige vipper og perfekte rosa gelenegler som ikke sliter paa mine egne negler. Superduperfantastisk! I tilegg til veldig koselige jenter paa salongen. Noe som alltid har mye aa si i og med at man skal sitte der en stund! 

Kjole HER //Clutch HER

 

Aaaaah jeg bare ELSKER det nye haaret mitt. Det er sa vanvittig deilig aa slippe aa sette paa clips hver dag, at jeg faktisk ikke kan beskrive det med ord. 

Ellers har jeg og Nathaniel hatt kosekveld siden Emma har pappadag i dag. Vi gjør alltid noe ekstra koselig de dagene det er bare oss to, i og med at han da kan faa ha oppmerksomheten min helt for seg selv, noe som selvfølgelig er kjempestas! I dag har vi sett paa Brannmann sam mens vi spiste ostesmørbrød til kvelds, og lakket litt negler. Man kan se at han er min sønn, for aa si det saann! Han elsker aa lakke negler, haha. 

43 kommentarer
    1. Det må jo være fryktelig dårlig kvalitet på vippene og neglene du får satt på når du må fylle på/sette på nytt en gang i uka?

    2. Ser mye bedre ut de vippene og neglene enn beutyalle gjorde.
      De har ansatt en fæl polsk jente der som har null peiling på vipper og negler. gjør en dårlig jobb, og hele stedet der mista respekt . bra du har slutta å dra dit

    3. OMG Rannveig, ser du viiiiirkelig ikke at du ødelegger trynet ditt fullstendig? Du ser bare overhodet ikke tiltalende ut!!! Du som var så fin før du begynte med dette tullet! *rister på hodet*

    4. Kjææære tid!! Du ser helt rar ut. Hvordan i all værden følse det og være så hinsides opptatt av utseende sitt,Blir du ikke sliten kjære deg?. Det virker som at du bruker alle dagene dine på en salong. Du har jo 2 fine barn vil du ikke gå foran som et godt eksempel for di? Du lar jo utseende ta over livet ditt med alt du fikser på og hele tiden skal forbedre. Tenk på barna dine og på hvordan di ser på mamman sin.Dette kan ikke være sunt? Og det er ingen ordntlige menn som orker en dame som er så selvopptatt og har et så falskt ytre. Du fremstår altså så overfladisk og vemmelig beklager at jeg sier det. Du burde få deg en hobby som er sunt for barna dine og se deg i. Tviler ikke på at du er en god mamma til barna dine men håper du ser det selv etterhvert at det er ekstremt..Denne bloggen handler kun om ditt utseende og rakke ned på andre. . Du ser jo selv hvor latterliggjort du blir det kan ikke føles godt for deg.. Ellers vil jeg si under alt dette så er du jo en flott jente.

    5. Er det noen du prøver å etterligne med den munnen? I så fall er det ikke vellykket. Det virker som du synes at det er fint det du gjør med den. Men for oss som ser på ser det ser bare meget pussig og snålt ut.

    6. Du ser kjempe bra ut for tiden! Ser mye mer voksen ut med det nye håret. Du burde fortsette å ha den hårfargen! Og leppene er perfekte etter min mening 🙂

    7. Mange som sier at sønnen din er dømt til å bli homofil etter oppførselen…. Er det ikke bare en periode barn har?

    8. Altså folk er født homofile. Men at han kommer til å bli svææært feminin, fordi mora presser på han rosa klær og neglelakk.. ja, det er nok sant..

    9. Du kledde de fargene utrolig godt. Sånne jordfarger passer deg bra, samme gjør de på meg siden jeg har også brune øyne og veldig lik hudtone. Spesielt fargen på leppene var veldig fin på deg 🙂

    10. mistet jobben din ?? Hvorfor ?
      Teit av dere over å si at hun har mistet jobben.. jeg kan ikke huske å ha lest det noe steder ? Kan jo være hun jobber 80% ish eller noe vell ?

    11. Kjempefin hårfarge! Synd du fikk satt på Extensions, det var MYE finere uten! Munnen din ser ikke bra ut! Du var så my flottere da den var naturlig!

    12. Ser ut som du holder på å drite deg ut når du lager duckface.. anbefaler deg å ikke gjøre det igjen

    13. Heisann! Jeg lurer på om jeg skal ta resylane, men er opptatt av at det skal se naturlig ut..hvor mye har du? Vet du hvordan det er fordelt i over og underleppe? Klem

    14. Hvorfor svarer du ikke på hvor katten er? Regner med du ikke har den lenger da. Var visst ikke lenge den hadde “en plass i hjertet ditt”… Maks en måned? Ser du på dyr som en forbruksvare?

    15. katten er jo borte fordi hun slapp den ut for tidlig? Var jo det vi prøvde å fortelle deg. Men vi lærer alle av våre feil 🙂 Synes du kledde hår og sminke -fargene veldig godt| Men er noe rart med munnen eller måten du strammer leppene på.. Det jeg egentlig lurer på er nesa di, vet at du sikkert aldri kommer til å svare meg, men kanskje noen i kommentarfeltet kan? Er nesa operert? synes den ser så innsmalnet ut ved neseborene og litt skjev som ved en operasjon.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg