Ingen er perfekte

Dere vet disse bloggerne, som alltid skal fremstille sin hverdag som perfekt? Vel, det kryr av de. Jeg vil ikke si at min blogg gaar under denne kategorien. I dag har jeg en slik dag, som absolutt ikke gaar helt min vei. Du vet naar du mister ting i bakken gjentatte ganger, alt du sier blir feil tolket, og generelt blir ting daarlig paa saanne dager. 

Jeg skal love dere at disse tilsynelatende perfekte damene faktisk ikke er saa perfekte som de liker aa framstille seg selv. Alle har daarlige, tilogmed jævlige dager, det er menneskelig, og høyst normalt. Heldigvis har jeg to vakre smaa skatter som lyser opp min dag uansett hvilket humør jeg var i i utgangspunktet. I dag har jeg vært hjemme med lillesnuppa i og med at hun var syk i gaar. Saa da har vi hatt en kosedag. Var saa herlig aa se henne igjen at jeg har virkelig ikke ord!  Ellers har vi bare gjort det normale, hentet storebror i barnehagen, spist middag, og begge to sovnet med en eneste gang i halv 7 tiden. Jeg er saa heldig, at jeg har ikke ord for det. Alt er ikke lett her i livet, men jeg vet jeg hvertfall har oppnaadd to fantastiske ting her i livet,  og det er mine to smaa skatter! 

Fhm chubby and I love it. 

God natt! 

9 kommentarer
    1. Hei… Synes du skal sperre kommentarfeltet ditt en stund! At et par idioter sitter å kritiserer deg hele tiden, hvorfor gidder du å dra de inn i hverdagen din! Ser du tar et par oppgjør i uken, men er det ikke lik så greit å overse det? Du som menneske fortjener bedre enn dette! De er kun ute etter oppmerksomhet og plage Deg. . Ikke la de få lov! Det er på tide å heve hodet og slutte å bry seg om andres meninger! Du får en bedre hverdag da 👍 ment som et positivt innspill! Så lei av alle disse små, ubetydelige, forferdelige og grusomme menneskene som bruker tiden sin på å kritisere og rakke ned på andre! Come on, get up and get out 😊

    2. Slik som du fremstiller ditt liv? For oss som leser virker livet ditt perfekt.. I våre øyne er du i denne kategorien.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg