Dritkjapp blogging

Først og fremst, jeg har fått tilbake min “gamle” (egentlig svært nye) PC! Noe som med andre ord betyr at jeg ENDELIG kan skrive Å igjen! Så til dere som har klaget, ingen mere aa i bloggingen min lengre. 

Bortsett fra det har jeg blandt annet blitt blondine igjen, jeg har fått en kompis til å fikse bilen min, og jeg har hentet mamma på flyplassen i dag. Kjempekoselig! Hun skal være her til søndag. Og ja, hun har forresten kjøpt TV til meg. Noe som var på tide, ettersom det kan bli noe stille uten nettop det.  Selv om det aldri er stille her i huset, i og med at jeg har to små.  Nathaniel var sjeleglad da bestemor var med å hentet i barnehagen i dag, og vi har koset oss masse.

Nå skal jeg avslutte. Imorgen skal vi på julemesse, og så har jeg shoot for Scandalbeauties  i Oslo og Nathaniel og mamma skal være å titte litt rundt i byen i mens.  Håper dere lesere har hatt en fantastisk dag, det har nemlig jeg. Lykkelig over å ha min kjære søte mamma, og verdens beste bestemor på besøk.

35 kommentarer
    1. Seriøst. Du er den mest ubesluttsomme personen som fins! Blondt hår igjen? Etter alt du sa om det når du farga det “brunt”?

    2. Du har jo vært blond hele tiden da… Og du som snakket så nedsettende om det å være platinablond nylig.. Jeg slutter å lese bloggen din nå, klarer ikke å ta NOE av det du skriver seriøst lenger.

    3. Å til alle andre… Velkommen etter… For ja hu er jævelig ubesluttsom og når hu har lagt seg til en mening, så blir det som regel stikk motsatt!
      Å du skal på shoot nå igjen… At du ikke går lei av og vise kropp… Nei f… du digger jo og vise kropp, for ett forbilde du er, eeeeeeeeeller ikke!
      Men noe må en tjene penger på… Og du som brøler ut at du ikke tjener så lite, gå og skaff deg den jæv.. tv selv!

    4. Så utrolig teit du e, du over her. Tror det bryr Rannveig lite om du slutte å lese bloggen hennes. Usakelig – det e ordet.

    5. Synd du gikk bort fra litt mørkere hår! Du kledde det så godt, og det så vanvittig mye bedre ut en det lyse du har nå. Du var knallfin, og så mer oksen ut, da det var mørkere. Spesielt før du satte på extensions! Men poenget er vel kanskje at du IKKE kan se voksen og “skikkelig” ut når du skal fotografere for scandale beauties?
      Syns dette er et trist eksempel på at det er viktigere for deg å “selge” enn å framstå som envoksen mamma for dine 2 små!

    6. Vil bare tipse deg om gruppen fruktfatet på Facebook. Der noen har skrevet “rannveig vs rene?” Å ei som heter Inger skriver hun var bestevenninne med deg før siden dere har barn på samme alder. men etter å ha sett hva slags mor du er sånne det en grunn til st dere ikke er venner lenger, at du lot ungen ligge på gulvet å skrike fordi du måtte sminke deg for å treffe en gutt, å at faren hennes lurte på om du kunne være normal etter første gangen du var på besøk der.

    7. Herregud ! Du er en udugelig hore . Slutt og kle av deg for faen og få deg utdanning ! For barna dine ! Håper dattera di blir akk som deg ! Uten utdanning , er med på sex reklame for penger og viser helle kroppen til Norge og ikke glem 2 barn med 2 forskjellig menn så de i barne h ungene går på kan snakke om at de alle har sett hu mora naken ! Og flyttet ja så si hver 6 mnd? Forbanna utstabil kjerring ! Få hue ut av ræva og tenk på unga dine ! Ikke håret ditt og hvordan du kan se mest ut som en skitten hore ut på byen !

    8. Så fint du har fått igjen pc din :). var litt slitsomt med aa,men ikke noe jeg brydde meg veldig om,men litt, så koselig og ha besøk av mamma/bestemor 🙂

    9. Vet du hva, lille Trine? Jeg synes synd på foreldrene som har oppdratt en så ubehøvlet datter. Hvis du ikke har noe fornuftig å si, får du lukke den fæle munnen din og ta deg et kurs i høflighet.

    10. Drar ut på byen og lar moren din passe på ungene. Og når vi kommer å hilser på deg fordi vi skal møte en, så er du tydeligvis veldig stolt av å ha vært med på charterfeber.. Og at du er så glad for å ha fans. Eneste grunnen er fordi vi hilser på en ordentlig måte når man møter nye mennesker. Vi er ikke fans… Ouf.. Blir sliten av deg:( (helt greit å dra ut men ikke nekt for det til bloggen)

    11. Det sa hun til meg når jeg så “hei” og nikket smått med hodet fordi hun gliste mot meg som en viril hest i det vi passerte hverandre. Hvem var det da som omtrent reiv av meg armen? Jo,det var Rannveig. Med en setning som gikk omtrent såher “vet du kem e e? E e ho Rannveig fra Charterfeber”… Aw may gad tenkte jeg og gikk videre,ned på toalettet for å tappe ut igjen noe øl,men da fulgte hun jammen meg etter,i den altfor korte kjolen sin. “Æ har vært med i unge mødre også,-og tv2 hjelper deg”.. “Også har æ Norges mest leste blogg”.. Så svarte jeg endelig da; Ja,so what. Da ble hun forbannet og klappet til meg! Cudos til den duden som holder ut med dette hespetreet,om hun har en dud da. Hun ga utrykkelig klar beskjed om at vi kunne gjøre ting nede på toalettet om jeg var interessert ihvertfall,men så full blir jeg aldri. Ville ikke ha tatt i henne med en pinne en gang.

    12. Hvem er det som er tapere?
      Jo, det er de som møter Rannveig på byen, og springer hjem for å kommentere på bloggen hennes hva som har skjedd, bare for å sette henne i et dårlig lys for leserne, og som mamma. Fy søren altså.

    13. Fy faen så mye stygge kommentarer! Hun er da ingen hore selv om hun tar litt drøye bilder til tider. Syns du er tøff jeg, Rannveig! Du er kjempefin både med blondt og litt mørkere blondt hår, kler begge deler. Tror du blir enda finere på bilder om du prøver å smile vanlig i stedet for å lage andenebb. Ikke la han scandalbeauties-duden utnytte deg, har hørt litt av hvert om sånne fotografer, nemlig. Fant du igjen katten din forresten? Jeg likte ikke at du slapp den ut siden katter ikke har utviklet stedsans før de er ett år, men er jo ikke sikkert du visste det. Nå vet du det ihvertfall. Håper du fant den igjen, at den ikke streifer rundt alene.

    14. Jeg syntes synd på dine foreldre for og være ælig ! Så flaut så
      Skam
      !
      Vis du vil være hore vær
      Hore ikke motsi det ! For er det du er du er skitten og ser skitten ut ! Syntes jeg sa det på en høflig måte jeg . I forhold til hvordan du slenger med munnen r!

    15. Er ikke lenge siden du skrev dette: ” For å si det sånn, når jeg ser på bilder av meg selv med platinablondt hår, som jeg hadde inntil April i år, grøsser det nedover ryggen min. Grusomt er det best dekkende ordet jeg kan komme på!”. Tok ikke lange tiden før du endret mening? Men når jeg tenker meg om så er jo det typisk deg.

    16. Kjøpte din mor TV for at du skulle slippe lisens? Isåfall burde du ikke nevnt det på bloggen.
      Kan du svare på spørsmålsrunde snart?
      Hva med ett innlegg og bilder fra leiligheten?
      Hvor skal du feire jul? Skal begge barna feire med deg?
      Har du startet på julegaveshopping?

    17. Kl 12:43: Rannveig er nok fint nødt til å betale lisens selv om hun har fått tv’en. Tv lisensen må betales av dem som låner/får tv’en, ikke giveren.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg