Welcome December

Hei igjen kjære lesere! I helgen har jeg faktisk hatt barnefri, og har fått gjort en del ting jeg vanligvis ikke gjør. Jeg lever i den troen om at jeg faktisk må “leve livet” på en litt annen måte enn jeg gjør til vanlig når jeg bare har meg selv å tenke på, som nå i helgen. Jeg er tross alt fortsatt veldig ung, og jeg lever bare en gang! 

Helgen har virkelig vært helt fantastisk fra begynnelse til slutt! Vært ute her i Lillestrøm, vært med venner og bare hatt det gøy. Og var superherlig å se gullegutten min igjen i dag da jeg hentet han hos pappaen sin.

Herlig helg med masse herllige venner! 

I morgen er det jo faktisk første Desember. Igjen! Hvor i alle dager ble tiden av? Denne måneden kommer hvertfall til å bli helt fantstisk , jeg og ungene skal nemlig hjem til kjære mor i Alta og feire jul med familien. Noe jeg ser stort fram til. Nå er det ikke lenge siden jeg hadde besøk av henne, men jeg kjenner det skal bli deilig å ha litt mammatid igjen. Bor jo laaaaaaangt vekke fra all familie, så når vi først møtes, er det utrolig koselig. 

i og med at jeg har ungene på julaften, så skal fedrene deres ha de på nyttårsaften. Så jeg aner faktisk ikke hva jeg skal finne på da, men det får tiden vise. Blir nok bra uansett, selv om det naturligvis hadde vært veldig koselig å ha de da også.

Nå er det natta her! Gleder meg veldig til imorgen tidlig, når ungene skal åpne første pakke i adventskalenderen!

Sov godt , så blogges vi snart!

32 kommentarer
    1. Så deilig med barnefri noen ganger, det fortjener du 🙂 Kjempefin er du også, så ikke hør på alle haterne!
      Jeg vet, tiden går så altfor fort, plutselig så er julaften her, og da skulle jeg gjort så mye for å vært hjemme i Norge 🙂
      Håper du får en fin mandag kjære deg, hilsen fra Sydney!

    2. Venninna de var jo bare 100 ganger finere en deg. Men du skriver at N har hvert hos faren sin, har faren hans tatt fly ned fra alta og hentet han eller åssen funker dette?????? For etter det jeg husker så bor faren til N i Alta???????

    3. Så trist at du ødelegger utseendet ditt! Leppene dine ser forferdelige ut med alt du sprøyter inn i dem, og trutmunnen du lager. Håret ditt hadde vært SÅÅÅ mye finere i en mørkere farge, og uten fæle extensions. Og DU hadde vært så uendelig mye flottere om du kledde deg litt anstendig.
      Du var søt før du begynte å “forbedre” på utseendet ditt. Nå ser du bare kunstig og lite pen ut.
      Skulle ønske du ville innse at du er MYE penere med en mer naturlig look!

    4. Hva skjer med bloggen din om dagen, Rannveig?
      Ingen koselige innlegg om søte barn og adventspynting. Her er det bare mamma som pynter seg, og det har vi sett så mange ganger at vi begynner å bli lei….
      Hadde vært fint med noen hverdagsinnlegg igjen. Synes bloggen din har tapt seg mye i det siste.

    5. Du får til og med advent til å bli slutty. Kan du ikke gjøre oss leserne og deg selv en tjeneste ved å kle deg litt mer anstendig nå i adventstiden?

    6. Jeg er ikke noe fan de fleste av de valg Rannveig har tatt og tar i livet, men give her a break, om hun har barnefri så hvorfor kan hun ikke gå ut når hun vil?

    7. Selv om man er ung mor trenger man ikke feste hver helg Rannveig. Får deg til å virke umoden og lite voksen!

    8. Er ingenting som tyder på at du er mamma, de valgene du tar reflekterer absoultt ikke den personen du så hardt ønsker å fremstille deg selv som. Men for all del, klin med andre jenter på fest – sånn som andre 14 åringenr. Lurer bare på når du skal få en åpenbaring og se deg selv uten i fra.

    9. God bless you og alle de gode valgene du tar. I dette forsøket på å være morsom feilet du, du er ute på byen når du har barnefri fordi det er sjeldent, virkelig? Du trenger ikke komme med unnskyldninger fordi du e blitt en som du alltid har sett ned på, det er temmelig rart hvor lik man blir de man hater. Det er så synd så synd at det livet du lever ikke er overkommelig med det livet man BØR leve som mor.. Tenker virkelig på barna dine denne julen.

    10. Så fine bilder av deg 🙂 Koselig at du er sammens med vennene dine og fester innimellom, alle trenger tid til seg selv,spesielt når man er alenemor :). jeg er ikke noe glad i og feste lengre,men det er pga alderen, men utrolig deilig med barnefri en gang i blant og bare tenke på seg selv, slappe av,spise godt mat, ta seg et glass vin og se på film,noe som ikke er noe lett når barna er hjemme. Desember er en nydelig måned,er nok min favoritt mnd,så koselig <3

    11. Vil ønske deg en fantastisk førjulstid, en fin første desemberskveld, i hvertfall det som er igjen av den – og at du koser deg i massevis! Dersom du også trenger litt julestemning har jeg en video på bloggen min der jeg har filmet mitt “julerom” nå etter at alle dekorasjonene er på plass. 😀
      Mange klemmer i fra meg!

    12. Jeg er innom bloggen din hver dag, fordi jeg liker bloggen din rett og slett! Men det er noe jeg reagerer veldig på.. Det er det at du kler deg veldig lett.. Det ser ikke ut som du går kledd i kjole, men en topp.. :s Jeg vil ikke la være å lese bloggen din, men det er bare noe jeg reagerer veldig på.. Du er tobarnsmamma, og du bør tenke litt på hvordan du går kledd 😮

    13. På fest med alle de herlige vennene dine? Ser ut som du og hun andre skanky tøsen er alene? No friends?

    14. Til Ane : får du opp noen andre bilder enn meg? Hvis du syns dette er fine bilder…..
      Må bare spørre, for de bildene som popper opp på min skjerm er ikke spesielt lekre.

    15. Faktisk barnefri? Du har jo det hele tia syns nå jeg. Få på deg klær, du er sikkert et forbilde for mange unge jenter. Du må tenke litt med den hjernen du har fått utdelt. Dette er ikke fint eller bra. Det er sikkelig horeaktig. . Håper du tar til vette snart, hvis ikke burde det bankes inn i deg for og oppføre seg sånn som deg sku faen meg ikke vært lov… kvalm

    16. Oh yees, så mange utrivelige folk det var her!
      La R kle seg som hun vil. Hun går da ikke slik til hverdags? Om hun er ute når hun har barnefri – flott!
      Det er vel henne som sitter igjen med skyldfølelse og angst om noen år. Ikke vi.
      Men hva skjedde med adventskalenderen i år, Rannveig? Ifjor tok du helt av, nå nevner du vel strengt tatt ting i hvert innlegg som relaterer til deg som ungdom – ikke som en tobarnsmor..

    17. D er ikke så lenge siden du rakket ned på mødre som festet hver gang de hadde barnefri, og du hadde ikke ord for hvor dårlige mødre de måtte være.
      Men nå gjør du d jo selv?? Ganske dobbeltmoralsk vel..
      Selvfølgelig er d lov å ha d gøy når man har barnefri! Men vær forsiktig med hva du sier og mener om absolutt alt, ettersom du setter deg selv i en litt pinlig situasjon når du selv handler som de “dårlige mødrene” du snakket om for litt siden…

    18. Grunnen til at hun tok seg friheten til å rakke ned på andre mødre, er fordi hun var sammen med willem. Nå må hun jo lure inn pappa nr 3 skjønner dere vel?

    19. Er det noe rart med bildene, eller har du så langt hode? Utrolig høyt hode bak, hvis du skjønner… Hvis man først begynner å se på det så blir man virkelig fascinert…

    20. Flott at du fortsatt går for YOLO og kjører på med tidenes korteste kjole. Ønsker du virkelig at din datter skal se opp til deg når du framstår på denne måten?
      En ting er å stå for det man mener og være sterk, men du trenger da ikke åpenbart spille på sex i alt du gjør når du allerede bør være moden nok til å forstå at man også kan kle seg anstendig når man skal på fest? Mitt tips til deg er å vokse opp og bli moden, eller skaffe deg en stylist – for dette ser ikke bra ut hverken for ryktet ditt eller for barna dine som må vokse opp med en slik mor.

    21. Håper foreldrene deres er stolte over å ha oppdratt barna sine til å bli mobbere!! Fy fader så stygge folk er mot hverandre.. Sikker på ingen av dere hadde gått opp til noen på gata og sagt det samme som dere skriver. Gjør det dere til en bedre person å slenge så mye dritt? La mennesker være seg selv, hvordan hun kler seg har da ingen ting med hvordan hun er som mor, å kalle noen for en dårlig mor skal mere til en hvordan hun kler seg eller tar seg en fest når hun har fri. Jeg blir helt sjokkert over så mange dårlige mennesker det finns. Om dere ikke liker henne så hvorfor i f.. Lese bloggen hennes? Jeg er ikke henne største fan men stort nok menneske til å la andre være seg selv. Hjelper ikke si noe til sånne folk for de vill alltid være stygge mot andre. Pass litt mere på dere selv syns nå jeg!!! God jul til deg Rannveig

    22. Det e ikje sexy å vise alt. Oppmerksomheta du eventuelt får fra gutta e pga at du nesten ikje har klær på dæ, flashe titts og gigantiske “k*k suger leppe” og de tenke automatisk at du e lett og få til sengs. Sånn e d bare. Det e bare rein fakta.
      Æ skjønne ikke kofør du vil at gutta skal se på dæ på den måten? Du gjør dæ sjøl til et objekt.. Håpe du blir litt mer reflektert med åran!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg