Kreativ matpakke på 1-2-3

Som den ekte husmoren jeg innerst inne er, er jeg over gjennomsnittet opptatt av matpakker. Jeg er av den oppfatningen av at når ungenes matpakker ser kreativ og morsomme ut, er det mer innbydende og appetittelig og spise den.  Har egentlig i lengre tid fått flere hendvendelser om å skrive om dette temaet, så da tenkte jeg at det kanskje var på tide! 


i og med at de faktisk tilbringer store deler av dagen i barnehagen, er det naturligvis viktig at de også der får i seg nok og riktig næring. Så jeg prøver å variere litt fra dag til dag, men det er noen faste ting de har med hver dag.  

I tilegg til brødskiver, er frukt, bær,  en yoghurt/drikkeyoghurt, og som oftest en babybel-ost,  ting de får med seg hver dag.  I tilegg til dette varierer jeg ofte med egg, frokostblanding,smoothies, oppskjærte gulrøtter, karbonader/kjøttboller, fiskekaker, pasta, macaroni og rosiner/tørket frukt.   Det er egentlig bare fantasien som setter grenser for hvordan man kan lage en kreativ matpakke. 

En annen morsom ting man kan gjøre for ungene er å bruke pepprkakeformer til å skjære ut brødskiver! 

Tilbehøret de får med seg i lucnhboksene putter jeg i små mini-bokser med morsomme former. Helt genialt og morsomt for ungene, absolutt en god investering! 

 

Disse er helt geniale!

Hva bruker du å putte i lunchboksen til ditt/dine barn? 

 

75 kommentarer
    1. Mi lille tøtta har frokost og lunsj i barnehagen 🙂 men veldig kreative matpakker du lage, kan tru E og N koser seg i barnehagen med dem 🙂

    2. Her i hus ser matpakken ganske lik ut som dine. Alltid en skive med, varierer hvilken frukt. Av og til en smoothi, frokostblanding eller bær. Bruker også de små geniale boksene til å ha feks. Druer, frokostblanding eller mandarinbåter i 🙂 synes det er veldig gøy å lage matpakken til sønnen min 🙂 og han spiser som regel alltid opp når han har litt av alt han liker 🙂

    3. Ser disse matpakkene innbydende ut? Og hva er sunt med frokostblanding,kjøttboller,pasta og babybelle ost…? Kalloribomber sender du med barna dine i barnehagen. Dessutten er sprett youghurten ikke bra,om du har fulgt med litt det siste året.

    4. kl. 22:02 OMG, matpakkepolitiet/nettroll; få deg et liv og pass på ditt eget kaloriinntak.
      Kjempeflott sunn og variert matpakke 🙂
      – Sykepleier

    5. Så flotte matpakker du lager, ungene dine er veldig heldig som får dette hver dag:) variert kost er viktig, og dette er sunne ting, i motsetning til all den sjokolade pålegget mange barn får mye av.
      – institusjonskokk

    6. Flink du er 🙂 Når tid får de denne matpakka i bhg, til lunsj eller ettermiddag? Gir du middag hjemme som siste måltid? Trenger litt inspirasjon 🙂

    7. Sunn, innbydende og god mat. Du er veldig flink du Rannveig. Man ser langt ifra, på ett halvt øye at du er en meget god mor. Fortsett sånn og gi blaffen i mobberne. Sånn som det feilinformerte matpakkepolitiet over her.
      – Hjelpepleier

    8. 22:02 : Men, faan…hvor surmaga behøver du å være ? Bitter for at du aldri fikk slike INNBYDENDE matpakker ? Fjols !
      Heitmann : Mye fin mat til aktive små barn i vekst. 🙂 Skulle gjerne spist sånt nå, jeg.
      Og det bildet der Emma forteller oss hva som er hennes mat, er nydelig. 🙂 Ja, for oss som ikke leser bilder som et par kjøtthuer over her, da… 😉

    9. Kjempebra med variert og sunn mat med farger men kreativ og morsom? Trenger ikke være rakettforsker for å ha litt frukt og grønt og en yoghurt i matpakka! Se på Susanne Kaluza,da kan vi begynne å snakke kreativt og morsomt! Men for all del,flotte matpakker 🙂

    10. Du sletter og sletter.. Vil du ikke kommentere at de andre familiene i barnehagen har sosiale treff der du ikke blir invitert??

    11. Herregud a, jeg har aldri vært noen fan av Rannveig, men å drive å gi henne hets for hva hun sender med ungene i matpakke i barnehagen, som også er normale matpakker, det synes jeg er litt vel teit…
      Flink du Rannveig, bedre enn de som bare sender sånne kjedelige matpakker 🙂

    12. Jeg har aldri kommentert før, men 06:54 og dere andre som er så negative: hva feiler det dere? Her var det absolutt ingenting å klage på. Selvfølgelig går det an å ta helt av, og lage ALT fra bunnen av og kjøpe naturell yoghurt, MEN vet dere troll hva? Jeg tør vedde på at dere ikke gjør det noe bedre. Hvis dere i det hele tatt har noen å smøre niste til i det triste livet deres. Jeg tviler faktisk på at dere har det, fordi da hadde dere hatt bedre ting å gjøre enn å mobbe og pirke på andre mennesker. Jeg blir dårlig av dere. Det er utrolig trist å se hvor hardt dere går inn for å plage andre mennesker. Hvis det faktisk stemmer at de andre har sosiale treff der de ikke inviterer alle, så er det jo rett og slett helt forferdelig. Hvordan skal barna deres bli, hvis de oppfører seg så tydelig råttent mot sine medmennesker. Håper virkelig at noen tar tak i problemene deres, slik at de ikke viderefører det til sine barn!

    13. Hva pokkern har matpakke med sosiale treff å gjøre????? Det er mobbing på høyeste plan hvis foreldrene i barnehagen oppfører seg sånn, er foreldrene såumodne??

    14. Til 06:54: Og så lurer man på hvorfor barn blir mobbere når foreldrene oppfører seg så ekskluderende????
      Man trenger ikke å være bestevenn med alle, men alle skal være inkludert og invitert.
      Fyttigrisen.

    15. Hvis det er slik at R blir ekskludert fra disse treffene skal Rannveig bare være glad for at hun slipper å gå. Hvem vil være sammen med slike idioter.

    16. Omg jeg kommer ikke over hvor mange som klarer å henge seg opp i den minste lille ting Rannveig gjør!! Jeg ser INGENTING galt i denne form for matpakke!! Er helt sikker på at de fleste barnehage barn får 1. Enten lik matpakke ( så si ) ,eller 2. en med lite variasjon og kanskje helst sjokopålegg 😉 Utrolig at folk klarer å lire av seg nedlatende kommentarer om alt du gjør og driver med! Du er en flott mor og man trenger virkelig ikke å bake brødet fra bund av for at en niste skal være sunn og innbyende. De færreste gjør det,nemlig. Man har faktisk andre ting å ta seg av enn å bake brød. Makan

    17. At hun blir ekskludert fra møter de andre foreldrene har, sier vel mer om de andre foreldrene, enn om Rannveig 😉 Er ikke rart at barn mobber hverandre, når foreldrene oppfører seg sånn. Synes synd på barn som vokser opp med foreldre som ekskluderer og dømmer folk de ikke liker eller forstår. Barna fortjener bedre forbilder.

    18. Til dere som undertegnet med -sykepleier og -institusjonskokk, hva har dere i hjernen? Brød, pasta, ost, yoghurt, karbonade/kjøttkake? Ingen av disse tingene er sunne?
      Men godt så det ut og virket det som;)

    19. 20.49 :
      Må alt være så jævla “sunt” bestandig ? Normal variert mat har da aldri drept noen. Tvert i mot.
      Er så lei av dette mathysteriet som er i dag ! Min generasjon og alle generasjoner før meg spiste maten vår uten tanke på slikt fjoll ! Hadde vi dødd eller blitt syke av det, hadde ikke hysterigenerasjonen en gang blitt født !
      So give me a fuckin’ break, will you ??!! 🙂
      Takk !

    20. PS :
      Når jeg gikk i barnehage en gang i steinalderen, fikk jeg med 3 skiver med kaviar, leverpostei og brunost + en liten flaske saft!!! Alt min mor hadde råd til. Men vi fikk frukt og grønt og melk i barnehagen. (Oslo hadde råd den gangen før olja ble funnet!!!) ;-p
      Og jeg følte aldri at jeg manglet noe. 🙂

    21. Fin innbydende og variert matpakke.
      Lurer på hva trollene mente som heller skulle ha vært i den… hjemmebakt brød, og selvdyrkede gulrøtter? Kanskje lavkarbo…? =)

    22. Jeg lurer bare på en ting😃 til dere som mener at brødet bør være grovere.. Hvordan vet dere hvilket type brød hun bruker?? Trenger ikke være sort brød for å være grovt!! 👍

    23. 20:49: Et sunt kosthold er et variert kosthold! Man er ikke sunn om man bare spiser gulrøtter hver dag skjønner du 😉 Mange barnehager serverer forresten også lunsj i barnehagene, og der kan du også finne pasta og kjøttboller blant mye annet.
      Og jeg håper virkelig ikke at det er sant at foreldrene i barnehagen der Rannveig ekskluderer Rannveig, i så fall lurer jeg på den sosiale intelligensen til foreldrene! Ærlig talt, sånn oppfører man seg ikke som voksen, man trenger ikke å like alle sammen, men man ekskluderer ikke foreldre fra barnehagen fra arrangementer. I barnehagen lærer barna å være snille mot hverandre selv om man ikke akkurat er bestevenner, spørs om ikke barna og ansatte i barnehagen felles bør gå sammen å lære foreldrene litt om dette. Flau oppførsel i så fall, og er det sant håper jeg Rannveig bare er glad de ekskluderer henne, for sånne folk er det ikke verdt å omgås.
      Super matpakke Rannveig, de ser fristende, gode, variert og sunne ut 🙂

    24. Kjære 05.12.2014 kl.20:49
      For en måte å ordlegge seg på. Stakkars deg. Fikk du ikke matpakke i oppveksten?
      Har utdannelse som inkluderer blant annet ernæring. Har du det? Barn SKAL ha et variert kosthold INKLUDERT kalorier. Det trengs for en sunn normal utvikling. Dersom sånne som ikke vet noe som helst om god ernæring, men som utgir seg for å kunne ting (ja, deg jeg sikter til) skal påvirke unges kosthold, så blir jeg oppriktig bekymret. Tips; Logg deg av blogg.no, avslutt karriæren som nettroll og les ei bok om ernæring og ei om folkeskikk når du først er i gang.
      – Irritert sykepleier

    25. stakkars rannveig som har så utrolig mange ufyselige lesere her inne….matpakkene så kjempe bra ut rannveig, barn skal ha et variert kosthold, litt av alt er det beste….. mistenker at nett troll leserne dine er utrolig misunnelig på deg….

    26. Det var supre matbokser! 🙂 Til de som kommenterer at det ikke er sunt; hva er vel ikke mer sunt enn variasjon? Alt trenger ikke å være grovt, selvdyrket og hjemmelaget hele tiden – det er ikke sunt med utelukket slik mat heller.

    27. Normalvektige og normalaktive barn kan spise litt av alt! Dere som skriver piss om at det er usunt må være 14 år gamle, eller rett og slett dumme! Blir så irritert over pisspreik fra sånne idioter som dere! Matpakkene til Rannveig er varierte, og inneholder karbohydrater, proteiner og litt fett, en perfekt kombo til småbarn….de skal ikke ha lavkarbo livsstil, det er ikke bra for veksten. De trenger faktisk sukker, helst gjennom frukt/bær og melkeprodukter…så det så:)

    28. Maten du sender med de nydelige barna dine er super den , Heitmann. 😀 Og det vet du selv, også. Så bare overse surmaga kritikk fra (tidligere matpakkeløse) bitre kjerringer. 😉

    29. Deilig å se at barna dine også får litt mat å kose seg med. Jeg er drittlei av alle mødre som er så opptatt av at ungene skal spise 100% fettfritt, sukkerfritt og feilfritt hver eneste måltid. Herregud, det gidder ikke jeg.
      Barn med normal vekt og normal aktivitet kan spise litt av alt. 🙂
      Spennende matbokser du har laget. 🙂 Jeg har enda for små barn for matpakker, men det kommer nok fortere enn jeg kommer til å registrere..

    30. Til alle som klaget på meg (20.49 eller whenever det var jeg kommenterte):
      Først vil jeg bare si at jeg ALDRI kommenterte noe stygt til Rannveig? Jeg sa aldri at det rannveig pakka i matboksen ikke var supert, og godt nokk? Jeg sa bare at mat som karbonade/kjøttboller (kjøttfarse), yoghurt (der halve begeret er sukker) og pasta ikke kan kategoriseres som sunt! For reality check, det er det ikke! Men jeg sa aldri at det ikke var en bra matpakke, at barn skal leve på lavkarbo, ikke få i seg både karbohydrater, proteiner og fett. Så give ME a break! Ooog foresten, så har jeg ingen utdannelse innen ernæring (holder på med den tho) og jeg er ingen “matpakkeløs sur bitter gammel kjærring på 40 år” heller. drit i å tro at sykepleiere og kokker kan alt om ernæring.

    31. Til deg over her: Når du spør hva folk “har i hjernen” så høres du rimelig bitter og smålig ut spør du meg, men ikke som en 40 år gammel “kjærring”, mer som en pitteliten fjortis. Kanskje du har lært at du ikke trenger å kommentere stygt til folk når du ikke har peiling (eller uansett for den del). For kommentaren din var negativt rettet mot rannveig uansett hvordan du nå prøver å vri og vende på det. Lykke til med utdannelsen 🙂

    32. Slapp av folkens, hu kommer sikkert ut snart med den standar meldinga etter en helg… Hektisk helg og fri fra ungene… Hu har sikkert grini seg til at hu trenger at W stiller opp for henne… Er jo standar det! Hei R… Vi alle trenger fri fra unga våres en gang i blant, men du har det jo oftere enn en vanlig familie har! Når du først har satt unger til verden så burde du også vite det at en kan ikke ha så mye fri fra dem som det du har! Har jo hvert nesten hver eneste helg! Du er ihvertfall ikke noe godt eksempel på ett forbilde!

    33. Herregud dere er så jævla dumme. Yogurt, pasta, kjøttboller osv er sunt og mettende i forhold til loff med sjokoladepålegg eller syltetøy som et flertall av barn desverre får i seg alt for ofte. Det må være så forbanna trist å være dere som har det å komme inn hit å skrive dritt anonymt som dagens høydepunkt.

    34. 11.30 : og hva faan har dette råtne oppgulpet ditt med maten til Rannveigs barn å gjøre??? +at det er et ufyselig utsagn i seg selv!!
      Finn et kart, sett deg i bilen og reis til Helvete!!! >:-(

    35. Hei Rannveig.
      Du er nå (desverre) meldt inn til forbrukerombudet for brudd på reklameringsloven 🙂
      God ettermiddag!

    36. 13.09… Er du en av dem som ikke tåler at andre ytrer seg??? For jo jeg skriver akkurat hva jeg vil! Så det kartet ditt, ta det frem selv og reis heller til, go and fuck yourself! For dine ord er små!

    37. 14.47 : Det er bare måten ytrer deg på. Slenge slik usaklig dritt som ikke hører noe sted hjemme.
      Er du feilkobla? Har ræva der hjernen skulle ha vært.? Undermenneske !!!

    38. Herlighet, her melder man inn til både det ene og det andre.
      Har man kjøpt en rull med kjeks, så skal man skrive hvilke leverandør den kommer fra, eller? Nei, det blir for dumt. Man må da få lov til å kjøpe sine egne ting og legge ut på bloggen sin, for det er jo ikke alt som er sponset, er det vel? Tviler hvertfall sterkt på det.
      Og du 8.12.14 – 13.51, gå å legg deg da. Eller i det minste skaff deg et liv som ikke oser misunnelse på nett. Og hvis du har en blogg eller lignende, ikke legg ut bilder av noe du har kjøpt, eller deg selv. Du har jo mest sannsynlig klær på, og de har du jo kjøpt (eller blitt sponset) og reklamerer for de fordi du synes de er fine, og det er virkelig en skam… Det må jo andre rapportere deg for.

    39. 17.37… Vi alle har hver vår måte og ytre oss på! Så ikke heng deg for mye opp i det du, om du har høy nok iq så hadde du nok latt saken ligge, men du sto tydligvis i slutten av køen når den ble levert ut! Måtte ditt liv bli fargerikt.

    40. 23.05 : men hvorfor må du ytre deg så kloakkaktig??? Du er råtten, og det du sa har ingenting med innlegget å gjøre!!! Du var bare ute for å være rasshøl. Det klarte du, og tror de fleste ser det. Møkk-kjerring!!!

    41. Ja… Her skjer det jo mye må jeg si. Not!
      Det er femte dagen med samme matpakkeinlegget.
      Veldig kjedelig å klikke seg innom når bloggen aldri blir oppdatert.
      Skal du holde på leserne dine så må det liksom skje noe her inne.

    42. 03.50…. Hahaha… Var det, det beste du kunne komme med?!… Jaja, små tomme ord fra en som sikkert ikke rekker opp til barskapet til sin far… Møkk-kjærring, eller møkkakjærring??? Men for og skuffe deg der så er jeg desverre ingen møkk-kjærring, eller møkkakjærring… Jeg er nok en møkk-gubbe, eller møkkagubbe… Hvorfor er det så ofte jenter dere trur slenger dritt til R her inne… Det er nok flere gutter en det dere veit om…..

    43. Grunnen til at R ikke blogger nå er tre gode grunner;
      Angst etter helgens fuktige og intime begivenheter
      Frøkna har fullt opp med to små barn (og jul)
      Bloggen på Scandal beauties er en større inntektskilde og ikke minst mer oppmerksomhet fra det motsatte kjønn
      Kos deg i Alta, frøken Bottolfsen 🙂

    44. Synes du er kjempeflink jeg 🙂
      Vær så snill å ikke hør på de dumme kommentarene som tikker inn her noen ganger, det er jo helt sykt hva folk klarer å skvise ut av seg!! Skjerpings dere, vet dere ikke at det er mobbing??
      Ha en flott kveld Rannveig, hilsen fra Australia 🙂

    45. 09.34 : om du er mann og sitter å slenger dritt til jenter på nettet, er du likevel ei jævla, ynkelig og stakkarslig KJERRING!!! Kom deg ut av “gutte”rommet hos mora di og lær deg om det virkelige livet der man ikke snakker til på måten du gjør.
      Lykke til. Ha, det.

    46. For noen flotte matpakker til de små! Skulle gjerne hatt en slik matpakke når jeg var liten. Ser frem til jeg kan lage fine matpakker til den lille babyen jeg venter, når den kommer! <3 :-))
      Klemmer fra,
      mammaglede

    47. Synes det er ganske mye mat til små barn. 3 brødskiver er det samme som jeg og samboeren min spiser til lunsj, vi er 20 og 23 år gamle. Trenger virkelig barn på 1 og 3 år 3 brødskiver, frukt, yoghurt, kjøttkaker, smoothie osv på en dag i barnehagen? Det er jo mer enn mange voksne mennesker trenger i løpet av den samme tiden. Blir ganske sjokkert over disse matpakkene. De ser innbydende ut, er varierte og hele pakka. Men synes de er aalt for store for små barn. Kanskje bare jeg som synes det, men blir faktisk ganske paff.

    48. 19.49… lol… er ganske sikker på at jeg har bodd alene lengere en deg! Men virker som du har ett problem med deg selv… du er vell sikkert misunnelig for at mine meninger er sterkere en dine! Å du, hadet skrives i ett ord!

    49. Anonym 1:38: mulig det er for hele dagen. I noen bhg må de ha med frokost og lunsj selv. Og da er det ikke så mye 🙂
      Aner ikke om du leser kommentarene jeg Rannveig men jeg syns nå matpakkene var bra. Barn blir også matleie og da er det supert at de får såpass variert kost 🙂 som en med helt vanlig kosthold syns jeg dette så bra ut 🙂

    50. Hvor er dette brudd på reklameringsloven?! Skrev hun hvor de kom fra? Nei. Skrev hun noe pris? Nei.
      Hun skrev dette rett og slett fordi de lager en mer spennende matpakke til ungene! Hadde jeg fått sånn som ung så hadde jeg garantert spist mer…

    51. Syntes matpakken ser sund og god ut.., sånn vil jeg også ha 🙂
      Ikke bry deg om disse syke menneskene som rakker ned på deg…, de må jo ha et utrolig kjedelig liv!

    52. Jeg pleier ikke å kommentere, men nå føler jeg at jeg må si noe.. Jeg blir helt kvalm av å se hvordan folk oppfører seg mot andre! Det er null respekt! Rendyrket mobbing! Det er helt utrolig at folk fortsatt mobber på denne måten. Mobbing har vært et så sentralt tema i det siste, og alle vet så godt at det sårer så veldig! Jeg blir lei meg av å se utviklingen som vi har i dag. Ingenting andre gjør er godt nok!! Mobbing og et så sinnsykt fokus på at alt skal være sunt! Gud forby å gi barnet sitt “normal” matpakke med noen skiver brunost og syltetøy! Jeg skjønner ikke at du orker å blogge jeg Rannveig. Syntes det er veldig tøft av deg! 🙂 Dere som bare skriver dritt og usakelige ting: SKAM DERE!! Det går ikke ann å oppføre seg på den måten mot andre! Tenk om noen hadde mobbet dere, eller ungene deres? TENK PÅ DET! Stå på Rannveig, og vær den du er! Håper du får meg deg de gode kommentarene her også 🙂

    53. Jeg pleier veldig sjeldent å kommentere blogger.. Men jeg føler virkelig jeg er nødt nå, at dere kan sitte med god samvittighet å kommentere så stygge kommentarer er i og for seg en ting.. Men når dere begynner å kommentere hvordan Rannveig er som mor, så bør dere egentlig bare holde kjeft.. Jeg skulle likt å sett dere nett troll som kommenterer over nett, faktisk si noe sånt face to face med en person.. Jeg har stått bak Rannveig i lang kassa kø på matbutikken mer enn en gang. Og hver gang har hun virkelig overbevist med den UTROLIG fine måten hun er mot sine barn, og måten hun inkluderer barna sine i hverdagslige ting. Vi har felles venner, og ikke ett eneste vondt ord er å si om Rannveig. Så vær så vennlig, å ta dere en bolle om det blir for vanskelig å holde jævelskapen for seg selv

    54. Heisann Rannveig!
      så flott at du tar deg tid til å lage flotte matpakker til barna dine, jeg skjønner at dette absolutt er ment i beste mening, og at det ligger mange tanker og mye kjærlighet bak dem 🙂 Sunne ser de også ut til å være (overse kommentarer over her, små barn har behov for både fett og kalorier om de skal klare å utvikle seg riktig!
      Allikevel vil jeg bare si til deg, fra en førskolelærers synsvinkel, at tror du ikke dette kanskje er litt mye? Får du ikke med mye av maten med i retur hver dag?
      – du skjønner, jeg som jobber i barnehage erfarer hver dag samme “problemet” hver gang, der snille, godhjertede og gode foreldre tar seg tid til å lage flotte og varierte matpakker for barna som de elsker så høyt, men at det desverre kun ender opp med å ta fokuset rett fra det å faktisk spise, og de fine tradisjonene og verdiene barnehagene skaper rundt matbordet, til en veldig ekstase over den fine matpakken.
      Mange barn sliter med å velge fra slike matpakker, og bruker så lang tid på å se, og velge at de faktisk ikke får spist seg skikkelig mette. Jeg vet ikke, men får ikke barna fruktmåltid i barnehagen?
      For skolebarn er nok dette helt perfekt, men for barn så små som dine kan det faktisk virke imot sin hensikt. Hva med å sende ekstra flotte matpakker på turdager isteden?
      i tillegg kan faktisk slike matpakker skape ganske mange konflikter rundt matbordet, mange barn får som nevnt over kun med en brødskive med salami hver eneste dag, og det kan nok oppstå en god del sjalusi og misunnelse..
      jeg håper ikke du ser på dette som personlig kritikk, fordi det er det så absolutt ikke! du ser ut som en flott mor, som bryr seg mye om barnas beste 🙂 Jeg tror bare at dette er en “problem” mange foreldre faktisk ikke er klar over 🙂
      Til sammenligning – husk at barn under 5 år faktisk ikke er i stand til å ta innover seg mer enn ca to julegaver på hele julaften, selv om de sikkert får 20-30.

    55. Mange spydige kommentarer her altså! Syns du burde få litt mer positivt her.. Hun lager fine, og spennende matpakke til barna sine! Har dere andre sett i matboksen til deres egne barn? Jeg kan vedde på at dere har kun tatt to tørre brødskiver og klint på noe og lasta dem i boksen dems,- fiks ferdig!? Stemmer, sant? Hvorfor ikke legge litt i det, gjør det rent og pent å se på. Barn spiser en hel del med øynene. Ville dere selv ha spist matpakken til barna deres? Neppe, det tror jeg ikke. Faen, applaus til deg for hvor flink du er som mor og hvordan du gjør det her overrasker meg virkelig positivt! Stå på! Er det en ting du gjør riktig så er det dette!👍😊

    56. Så flink du er! matpakkene er både sunne og kreative<3 gode tips til hva jeg kan ha på min egen matpakke når jeg skal på skolen<3

    57. Hei Rannveig. Jeg kommenterer veldig sjeldent, men i dette tilfellet må jeg få dette sagt..
      Jeg får virkelig.. virkelig vondt av deg. Kjære, søte, snille Rannveig. Jeg skulle ønske at andre mennesker hadde respekt nok til å ikke kommentere og pirke på enhver ting du gjør som en mor. Det er ikke minst stygt å legge igjen stygge kommentarer om barna dine. Jeg er helt i sjokk, disse menneskene eier ikke skam. Jeg får virkelig vondt av deg, så mye du må tåle hver dag..
      Ja du har tatt feil valg i livet, men hvem har vel ikke det?
      Skal du straffes for det hver dag? La en mor være i fred, du som mor har nok mange bekymringer fra før av og dette er det siste du trenger!
      Mennesker skal få lov til å si hva de vil om deg, men er det noe jeg blir provosert over så er det stygge kommentarer vedrørerende deg som mor og dine barn. Det gjør man bare ikke!
      DU ER STERK! Du er en fantastisk mamma og jeg ser hvor mye du gjør for barna dine. Det er helt fantastisk. De er så heldige som har deg som mamma.
      Jeg er like gammel som deg, 21 år og kan ikke se for meg hva du må gjennomgå hver eneste dag..
      Jeg håper du virkelig… virkelig ser forbi disse stygge kommentarene og ikke tar til de til deg! For det de sier er IKKE sant. Du skal være stolt over deg selv og aldri gi opp! Ikke la dem knekke deg, barna dine skal ikke se deg gråte og være lei deg pga en idiot som kommenterte på matpakkene dine… Kjære vene, stå på. Du er den bedre personen.
      Jeg ønsker deg alt godt! Vær så snill, ta vare på deg selv. Ikke la dette påvirke deg som en person, vær sterk for barna dine.
      Til slutt vil jeg si… Godt nytt år kjære Rannveig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg