Home for Christmas

Hei igjen alle haters,  followers og ikke minst, lovers! 

Nå er det igjen gått noen dager siden sist, noe jeg egentlig bare må beklage. Her har det vært fullt opp med flytting, 3årsdag til verdens beste gutt, og en del personlige ting som jeg rett og slett ikke føler for å dele med hele Norge. 

Akkurat nå sitter jeg faktisk hjemme hos kjære mor/bestemor i Alta. Jeg og ungene er her for å feire jul, og så skal de til hver sin pappa i romjulen for å feire nyttår. Det vil si at jeg har barnefri hele 8 dager om ikke så lenge, noe som kommer til å bli helt vanvittig uvant… og kanskje litt ensomt? Men heldigvis har jeg gode venner så da blir det nyttårsaften med venner i år. Blir nok bra uansett!

Men, først skal jeg ha en fin jul her i Nord med verdens beste unger! I dag var jeg og Nathaniel å hentet juletre, så imorgen får ungene pynte juletre og legge alle pakkene under. Og så skal vi til pappa og stemoren min og spise lutefisk imorgen. Kjempekoselig!  Tror ikke det er noen tvil om det det er noen små her som gleder seg VELDIG til julaften og alle gavene. Haha! 

Blogges!

22 kommentarer
    1. God jul Rannveig. Jeg savner de gamle innleggene dine. Jeg savner og at du svarer på noen av alle ryktene som går om deg. Håper jo for all del at ingen av de stemmer. Du burdeen gang for alle sette deg ned å skrive et innlegg der du bare blir ferdig med alt det som henger over deg og som leserens spør om. Da har de jo ikke noe å snakke om lenger. Feks hvordan går det med Emma som halvliter storesøster, hvor mye er hun egentlig hos faren, hvor er katten, har du mista lappen, er du blitt stripper, jobber du ikke lenger i møbelbutikken, har ungene enda barnehageplassen osv….

    2. Seriøst folkens, hva er greia med å komentere stygge komentarer? skaff dere ett liv og la vær å les bloggen hennes! dere må virkelig ikke ha det noe godt med dere selv siden dere bare slenger dritt til andre! hun er ett menneske med følelser! skjerp dere!!!!!!
      Ellers Rannveig
      God Jul, håper du får en fantastisk feiring med de to vakre barna dine og med moren din og resten av familien imorgen 🙂

    3. Bah.. Vet ikke heeeelt va jeg ska si, men munnen din.. Kan du ikke smile normalt eller lage et normalt duckface i stede? x|
      Ikke at jeg skal komme å fortelle deg hvordan du skal gjøre ting.. Bare et tips kanskje? : s
      Uansett, God jul 🙂

    4. God jul, Rannveig! Liker deg og bloggen din jeg uansett hva disse hatersene måtte mene. Morsomt bilde av deg med sløyfe og det hele, måtte smile litt da jeg så det. 🙂 Kos deg masse med god mat, gaver og familie!
      Og du anonyme som kaller Rannveig stygg, hva faen? Det er JUL for svarte! Håper ikke du får en jævla gave sånn som du oppfører deg!

    5. Kjære Rannveig, du spør hvorfor du får så mange stygge kommentarer og det er da merkelig at du ikke ser det selv. Når du legger ut karikaturbilder med duckface de lux blir det for komisk, men bildet du hadde i forrige innlegg var naturlig og nydelig. Hvorfor ikke vise seg selv naturlig, da tror jeg du vil få det mye bedre. God Jul til deg og de små!

    6. Hvorfor gjør du deg selv mindre pen? Du er jo egentlig utrolig pen, altså du har et kjempefint utgangspunkt. Jeg fatter det bare ikke..

    7. Folkens, dere må jo forstå at bildet er bare en tull siden alle alltid klager på trutmunn osv, 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg